Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie ochrony osób i mienia oraz usług portierskich w Szpitalu Powiatowym w Mikołowie i monitoringu obiektu Przychodni Wielospecjalistycznej w Mikołowie

Centrum Zdrowia w Mikołowie Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 43-190 Mikołów, ul. Waryńskiego
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323 257 639 , fax. 322 260 860
  • Data zamieszczenia: 2019-12-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Zdrowia w Mikołowie Sp. z o.o.
    ul. Waryńskiego 2
    43-190 Mikołów, woj. śląskie
    tel. 323 257 639, fax. 322 260 860
    REGON: 24129497000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-mikolow.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie ochrony osób i mienia oraz usług portierskich w Szpitalu Powiatowym w Mikołowie i monitoringu obiektu Przychodni Wielospecjalistycznej w Mikołowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W ramach realizacji usług portierskich do obowiązków Wykonawcy będzie należeć w szczególności: a) nadzór nad ruchem osób przybywających do szpitala b) niezwłoczne informowanie upoważnionych pracowników Zamawiającego o wszelkich zaistniałych zdarzeniach nadzwyczajnych i niepożądanych, c) obsługę szatni w porach odwiedzin, d) obsługę centrali telefonicznej przez 24 godziny na dobę, e) wydawanie kluczy pracownikom Zamawiającego i osobom przez niego upoważnionym oraz prowadzenie bieżącej ewidencji i kontroli wydawania, odbierania kluczy do poszczególnych pomieszczeń. f) przechowywanie księgi wyjść pacjentów i udostępnianie w chwili wyjścia pacjenta ze szpitala na zewnątrz; g) przechowywanie i udostępnianie książki wyjść służbowych oraz list obecności personelu szpitala i udostępnianie ich w określonych godzinach. h) prowadzenie rejestru dyżuru-pracy – zapisywanie uwag, spostrzeżeń, w szczególności sporządzanie notatek służbowych przedstawiających zaistniałe stany zagrożenia osób i mienia (wszystkie wpisy do rejestru muszą być dokonane w sposób czytelny, podpisane czytelnie przez pracownika dokonującego wpisu), i) zachowanie tajemnicy służbowej – w szczególności zakazu udzielania jakichkolwiek informacji o pacjentach, o stanie zdrowia pacjentów oraz przekazywania numerów telefonów prywatnych personelu j) otwieranie pilotem bram umożliwiających wjazd karetek do wiaty i ich zamykanie, k) otwieranie i zamykanie drzwi wejściowych do Szpitala o ustalonych godzinach, l) w porze zimowej w godzinach popołudniowych i nocnych odśnieżanie, posypywanie solą, piaskiem (zakup po stronie Zamawiającego) podjazdu dla karetek, wejścia głównego do szpitala oraz chodnika przy ul. Katowickiej – około 500m2 m) latem podlewanie w godzinach nocnych zieleni przed wejściem do szpitala. zgodnie ze szczegółowym opisem zawartym w załączniku nr 1 W ramach realizacji usług ochrony osób i mienia do obowiązków Wykonawcy będzie należeć w szczególności: a) przestrzegania przepisów bhp, p.poż, ochrony mienia, zarządzeń wewnętrznych, regulaminów i instrukcji wewnętrznych obowiązujących na terenie Szpitala b) znajomości planu ewakuacji szpitala, lokalizacji poszczególnych oddziałów, pracowni i przychodni, lokalizacji sprzętu p/poż, hydrantów wyłączników p/poż. c) niezwłocznego informowania upoważnionych pracowników Zamawiającego o nieprawidłowościach, awariach, zagrożeniach zauważonych w czasie pełnienia dyżuru pod wskazane numery telefonów, d) niezwłocznego powiadomienia odpowiednich organów (np. policji, pogotowia gazowego, energetycznego, straży pożarnej, pogotowia ratunkowego) w przypadku zaistnienia sytuacji uzasadniających takie działanie, e) przeciwdziałania naruszeniu porządku publicznego lub zagrożeniu powstałemu w czasie pełnienia służby, w razie konieczności wezwanie grupy interwencyjnej (Zamawiający w celu sprawdzenia sprawności działania grupy interwencyjnej zastrzega sobie możliwość bez ponoszenia dodatkowych kosztów wezwania grupy nie częściej niż raz na miesiąc), f) niezwłoczne powiadamianie i współpraca z Policją w sytuacji ujawnienia faktu kradzieży, włamania oraz zatrzymania osób zakłócających porządek publiczny, w tym zagrażający zdrowiu i życiu pacjentów, osób odwiedzających i pracowników Szpitala, g) współpracy ze Strażą Pożarną w sytuacjach zagrożenia pożarowego zgodnie ze szczegółowym opisem zawartym w załączniku nr 1 Wykonawca zobowiązuje się ponadto do monitorowania obiektu Przychodni Wielospecjalistycznej w Mikołowie przy ul. Okrzei 31 za pośrednictwem systemu monitoringu zgodnie ze szczegółowym opisem zawartym w załączniku nr 1
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi wykazać iż posiada aktualną koncesję wydaną przez Ministra właściwego do spraw wewnętrznych, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997r o ochronie osób i mienia (Dz.U.2018.2142 t.j. z późn.zm.) na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca przekazuje, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy – załącznik nr 6 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach