Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie dozoru i ochrony fizycznej siedziby oraz mienia Śląskiego Centrum Rehabilitacji i Prewencji z siedzibą w Ustroniu

Śląskie Centrum Rehabilitacji i Prewencji ogłasza przetarg

  • Adres: 43-450 Ustroń, ul. Zdrojowa 6
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 33/854 16 32, wew. 243
  • Data zamieszczenia: 2024-04-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Śląskie Centrum Rehabilitacji i Prewencji
    ul. Zdrojowa 6
    43-450 Ustroń, woj. śląskie
    tel. 33/854 16 32, wew. 243
    REGON: 072388927
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.scr-ustron.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie dozoru i ochrony fizycznej siedziby oraz mienia Śląskiego Centrum Rehabilitacji i Prewencji z siedzibą w Ustroniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi stałej, bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia budynku i terenów Zamawiającego zlokalizowanych w Ustroniu przy ulicy Zdrojowej 6, zgodnie z „Opisem przedmiotu zamówienia” określonym w załączniku nr 3. Ochrona fizyczna winna być realizowana przez umundurowanego pracownika ochrony w formie stałej i bezpośredniej w następujące dni i godziny:- w dni robocze – tj. od poniedziałku do niedzieli - 12 godzin na dobę, w godz. od 19:00 – 7:00, - w dni wolne od pracy, tj. święta – w systemie 18 godzin na dobę, w godz. 13:00 – 7:00.Przewidywana ilość roboczogodzin przez okres trwania umowy wynosi razem: 4476 roboczogodzin, w tym: - w dni robocze – 4224 roboczogodzin, - w święta i dni wolne od pracy – 252 roboczogodzin.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym (art. 112 ust. 2 pkt. 1 ustawy):Zamawiający wymaga żeby Wykonawca był zarejestrowany w obrocie gospodarczym,2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów (art. 112 ust. 2 pkt. 2 ustawy):Warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadanie uprawnienia do świadczenia usług ochrony mienia i osób - Wykonawca posiada aktualną Koncesję Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia (ustawa z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia j.t. Dz.U.2021.1995),3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej (art. 112 ust. 2 pkt. 3 ustawy):Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 250 000,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) - opłacona polisa,4) zdolności technicznej lub zawodowej (art. 112 ust. 2 pkt. 4 ustawy):Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca:-w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje należycie (w ramach umowy lub umów) usługi polegające na ochronie mienia i osób. Przez niezbędną wiedzę rozumie się wykonanie lub wykonywanie (nadal) co najmniej 1 usługi okresowej lub ciągłej polegającej na usługach objętych przedmiotem zamówienia, o wartości brutto nie mniejszej niż 100.000,00 zł każda, świadczona była lub jest świadczona w sposób ciągły w ramach jednej umowy u jednego Zamawiającego przez okres nie krótszy niż co najmniej 6 miesiąc, wraz z dowodami, poświadczającymi, że usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie, przy czym dowodami o których mowa mogą być referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać takich dokumentów – oświadczenie wykonawcy, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych referencje lub inne dokumenty powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert,- dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kontrolę jakości lub kierowanie usługami, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, wraz z dokumentami potwierdzającymi ich uprawnienia do wykonywania określonej czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wymaga się aby Wykonawca dysponował:• co najmniej 1 osobą odpowiedzialną za nadzór i kierowanie realizacją usług, organizującą i kierującą zespołem pracowników bezpośredniej ochrony, wpisaną na listę kwalifikowanych pracowników ochrony oraz legitymującą się co najmniej 3 letnim doświadczeniem zawodowym na stanowisku organizowania i kierowania zespołem pracowników bezpośredniej ochrony• co najmniej 3 osobami - pracownikami bezpośrednio świadczącymi usługę ochrony, posiadających co najmniej 3 letni staż pracy w zakresie ochrony mienia, na stanowisku dozorcy, stróża w obiektach, które realizują zadania o charakterze użyteczności publicznej, posiadającymi, co najmniej 3 letni staż pracy w zakresie ochrony osób i mienia, w obiektach, które realizują zadania o charakterze użyteczności publicznej
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-04-15

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach