Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie ochrony osób i mienia na rzecz Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie

Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-323 Szczecin, ul. Gen. Sikorskiego 3
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 48 50 563 , fax. 091 48 57 603
  • Data zamieszczenia: 2010-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
    ul. Gen. Sikorskiego 3 3
    70-323 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 48 50 563, fax. 091 48 57 603
    REGON: 00543335300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mopr.szczecin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie ochrony osób i mienia na rzecz Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług ochrony osób i mienia. Kod według wspólnego słownika zamówień: CPV - 79.71.00.00-4 - usługi ochroniarskie CPV - 79.71.10.00-1 - usługi nadzoru przy użyciu alarmu CPV - 85.31.23.10-5 - usługi dozoru 2.W zakres usług wchodzą: a)Monitorowanie w systemie elektronicznym całą dobę obiektów zajmowanych przez Zamawiającego, a w razie konieczności podjęcie odpowiedniej interwencji w celu wyeliminowania zagrożenia życia lub zdrowia osób oraz zagrożenia mienia, w tym również przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi urządzeń monitorujących, oraz prowadzenie technicznego serwisu systemu alarmowego, Wykaz obiektów Zamawiającego: 1.Sikorskiego 3 2.Słowackiego 13 3.Jana Kazimierza 20 4.Abramowskiego 19 5.Sławomira 10 6.Pocztowa 16 7.Św. Marcina 2 8.Strzałowska 9 ( 3 budynki ) 9.Jana Pawła II 42 10.Kaszubska 30 W momencie wystąpienia zagrożenia nastąpi wsparcie grup patrolowych, które dojadą do obiektu w ciągu do 10 (słownie: dziesięć) minut w dzień (tj. od godz. 6.00 do godz. 22.00) oraz do 5 (słownie: pięć) minut w porze nocnej (tj. od godz. 22.00 do godz. 6.00) - od momentu odebrania sygnału lub wezwania. b)Konwojowanie przewozu pieniędzy oraz dokumentów bankowych z siedziby Zamawiającego do banku oraz z banku do kas Zamawiającego, na podstawie telefonicznego zlecenia, Konwojowanie pieniędzy: Trasa nr 1 ul. Sikorskiego - Bogurodzicy - Sikorskiego - Kaszubska - Struga - Jana Kazimierza - Strzałowska - Sikorskiego. Trasa nr 2 ul. Sikorskiego - Bogurodzicy - Sikorskiego - Abramowskiego - Jana Kazimierza - Strzałowska - Sikorskiego . Trasa Nr 3 Sikorskiego - Bogurodzicy - Sikorskiego Kolejność jazd do poszczególnych kas może być zmienna (np. z banku przy ul. Bogurodzicy- Jana Kazimierza - Struga - Sikorskiego itp.). Z uwagi na przewozy gotówki o wartości powyżej jednej jednostki obliczeniowej występuje konieczność 3 razy w miesiącu zamówienia konwoju wzmocnionego tzn. zamówienia drugiego konwoju w ciągu dnia. Taka sytuacja występuje w pierwszy dzień otwarcia kas każdego miesiąca, w wyjątkowych sytuacjach może się zdarzyć w inne dni miesiąca .Ponadto konwój wożący gotówkę minimum dwa razy w miesiącu powinien umożliwić przewóz 4 pracowników MOPR (kasjerów). Czas konwojów - nieregularny głównie w godz. od 7.55 do 10.00 sporadycznie w ciągu dnia do 15.00. Szacunkowa ilość konwojów w ciągu roku: - na trasie nr 1 i 2 - max. 14 razy w miesiącu / 168 razy w ciągu roku - na trasie nr 3 - max. 2 razy w miesiącu / 24 razy w ciągu roku - konwoje wzmocnione max. 3 razy w miesiącu / 36 razy w ciągu roku Wykonawca dla obliczenia ceny przyjmuje maksymalne ilości konwojów na trasie nr 1, na trasie nr 2 i na trasie nr 3 oraz konwojów wzmocnionych w ciągu miesiąca/roku c)Dozór fizyczny następujących obiektów: Ul. Sikorskiego 3 - całodobowo 7 dni w tygodniu, Ul. Abramowskiego 19 - w godz. od 7.00 do 16.00 od poniedziałku do piątku Ul. Kaszubska 30 - w godz. od 7.00 do 16. 00 od poniedziałku do piątku Ul. Jana Kazimierza 20 - w godz. od 7.00 do 16 od poniedziałku do piątku Ul. Strzałowska 9 - całodobowo 7 dni w tygodniu 3.Na każdym obiekcie usługa ma być realizowana przez jednego umundurowanego pracownika ochrony, wyposażonego w identyfikator i odpowiedni sprzęt, bez licencji. Zakres dozoru fizycznego w szczególności obejmuje : a)prowadzenie ewidencji uwag oraz zgłoszeń mogących wpłynąć na prawidłowe funkcjonowanie Ośrodka, b)informowanie o zauważonych usterkach, uszkodzeniach i zagrożeniach Zamawiającego a także Straż Pożarną, Policję, Straż Miejską w zależności od zaistniałej sytuacji, c)kontakt z ochroną za pomocą radiotelefonu, d)kontrolowanie zamknięcia pomieszczeń po wyjściu pracowników, e)zapobieganie dewastacji i kradzieży mienia, f)dokonywanie wpisów w książce dyżurów - przyjmowanie i zdawanie służby poprzez odnotowanie w książce służb, g)obchód budynku przez przekazującego i przejmującego służbę dot. budynku przy ul. Sikorskiego 3 i ul. Strzałowskiej 9, h)utrzymanie należytego porządku w zajmowanych pomieszczeniach, i)reagowanie na dochodzące sygnały o zagrożeniach, podejrzanych osobach obecnych na zewnątrz i wewnątrz budynku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mopr.szczecin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach