Przetargi.pl
ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE OCHRONY OSÓB I MIENIA ORAZ KONWOJOWANIA WARTOŚCI PIENIĘŻNYCH URZĘDU SKARBOWEGO W STRZELCACH OPOLSKICH

Urząd Skarbowy w Strzelcach Opolskich ogłasza przetarg

  • Adres: 47-100 Strzelce Opolskie, ul. Opolska 13
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 0-77 4614278, 4613569 , fax. 0-77 4614278, 4613569 wew. 316
  • Data zamieszczenia: 2009-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Skarbowy w Strzelcach Opolskich
    ul. Opolska 13 13
    47-100 Strzelce Opolskie, woj. opolskie
    tel. 0-77 4614278, 4613569, fax. 0-77 4614278, 4613569 wew. 316
    REGON: 53055391200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE OCHRONY OSÓB I MIENIA ORAZ KONWOJOWANIA WARTOŚCI PIENIĘŻNYCH URZĘDU SKARBOWEGO W STRZELCACH OPOLSKICH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE OCHRONY OSÓB I MIENIA ORAZ KONWOJOWANIA WARTOŚCI PIENIĘŻNYCH URZĘDU SKARBOWEGO W STRZELCACH OPOLSKICH
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 797100004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.Ocena spełnienia warunków odbędzie się na podstawie złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą dokumentów. 3.Ocena spełnienia warunków odbędzie się zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów oraz oświadczeń.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu dokonania oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców, oferta winna zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: -wypełniony i podpisany formularz ofertowy, -oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, -aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, -oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych, -aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, -aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4 do 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert -koncesję MSWiA na prowadzenie działalności w zakresie ochrony osób i mienia oraz konwojowania wartości pieniężnych -oświadczenie o spełnieniu wymogów wynikających z ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 2005 r., Nr 145, poz. 1221 ze zm. rozdz. 5, art. 25 i 26 ust.1), -polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. -wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości (miesięcznie), przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie (referencje)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.us-strzelceopolskie.wbd.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach