Przetargi.pl
„Świadczenie usług w zakresie ochrony obiektów Muzeum Sztuki Nowoczesnej oraz dozoru wizyjnego w zakresie bezpieczeństwa osób i mienia”.

MUZEUM SZTUKI NOWOCZESNEJ W WARSZAWIE ogłasza przetarg

  • Adres: 00-124 Warszawa, ul. Pańska 3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-02-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: MUZEUM SZTUKI NOWOCZESNEJ W WARSZAWIE
    ul. Pańska 3
    00-124 Warszawa, woj. mazowieckie
    REGON: 140187435
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.artmuseum.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Świadczenie usług w zakresie ochrony obiektów Muzeum Sztuki Nowoczesnej oraz dozoru wizyjnego w zakresie bezpieczeństwa osób i mienia”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie ochrony obiektów Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie oraz dozoru wizyjnego w zakresie bezpieczeństwa osób i mienia według miesięcznego harmonogramu. Przedmiot zamówienia obejmuje: a. Obsługę dozoru wizyjnego, systemu antynapadowego z dostępnością zewnętrznych grup interwencyjnych (10 patroli w miesiącu), 24 godz./dobę we wszystkich lokalizacjach wskazanych przez Zamawiającego w punkcie 1.2.;b. Ochronę osób i mienia w zakresie ochrony budynku, ochrony wystaw oraz wydarzeń artystyczno-kulturalnych organizowanych przez Zamawiającego w Pawilonie wystawowym Wybrzeże Kościuszkowskie 22, 00-124 Warszawa.Szczegółowe informacje nt. okresu trwania umowy oraz harmonogramu świadczonych usług ujęto w punktach 2 i 3 niniejszego opisu przedmiotu zamówienia.1.2. Obsługa dozoru wizyjnego wraz z obsługą przycisku antynapadowego dostępnego w recepcjach (Wybrzeże Kościuszkowskie 22, Pańska 3) Muzeum oraz dostępnością zewnętrznych grup interwencyjnych (patroli) 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu obejmuje następujące lokalizacje:a. siedzibę Zamawiającego (adres: ul. Pańska 3, 00-124 Warszawa); b. Pawilon wystawowy Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie (adres: ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 22, 00-390 Warszawa), znajdujący się nad istniejącym tunelem Wisłostrady w północnej części skweru Kpt. S. Skibniewskiego „Cubryny” wraz z terenem przyległym dzierżawionym przez Zamawiającego;c. „Dom Zofii i Oskara Hansenów” (adres: Szumin, ul. Mlekicie 4, gm. Łochów);d. Obiekt magazynowy (w dzielnicy Warszawa Targówek, ul. Bardowskiego 10);e. Pomieszczenie magazynowe wynajmowane przez Zamawiającego w Bibliotece Uniwersyteckiej przy ul. Dobrej w Warszawie;f. 3 (trzy) pomieszczenia wynajmowane przez Zamawiającego a znajdujące się w Pałacu Kultury i Nauki, pl. Defilad 1 w Warszawie w tym w szczególności pomieszczenie nr 651 (tzw. sala Witkacego).1.3. Za ochronę osób i mienia należy uznać działania w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia, tj. mające na celu zapewnienie bezpieczeństwa życia, zdrowia i nietykalności osób uprawnionych oraz odwiedzających obiekt Muzeum oraz działania zapobiegające przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu, a także przeciwdziałające powstaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń oraz niedopuszczające do wstępu osób nieuprawnionych na teren chroniony
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych) przed upływem terminu składania ofert określonego w niniejszej SWZ.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowaw art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r.o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 130, 836 i 1572).3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Bank PKO SA nr 71 1240 6292 1111 0011 2848 2480 z dopiskiem Świadczenie usług w zakresie ochrony obiektów oraz monitoringu wizyjnego4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy, o którym mowa w ust. 3, przed upływem terminu składania ofert.5. Wadium wnoszone w formach określonych w ust. 2 pkt 2-4, musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela z tytułu wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp, przy czym:1) dokumenty te będą zawierały klauzule zapłaty sumy wadialnej na rzecz zamawiającego bezwarunkowo i na pierwsze żądanie,2) dokumenty te zostaną złożone w oryginale.6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.7. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczymzamawiający nie określa przedmiotowego warunku.b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże się posiadaniem koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia oraz monitorowania obiektów; w przypadku składania oferty wspólnej przez wykonawców składających się z dwóch lub więcej przedsiębiorców jako partnerów powyższą koncesją winien wykazać się wykonawca bezpośrednio realizujący usługi objęte przedmiotem zamówienia,c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną min. 2.000.000,00 złd) zdolności technicznej lub zawodowej:d.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonywali co najmniej 1 (jedną) usługę w zakresie ochrony i dozoru wystaw w muzeum o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł. brutto trwającą nieprzerwanie przez okres 12 miesięcy.d.2 Wykonawca winien udokumentować posiadanie osób zdolnych do wykonania zamówienia poprzez wykazanie, że osoby uczestniczące w wykonaniu zamówienia posiadają odpowiednie kwalifikacje do wykonania zamówienia tj.1) w okresie realizacji zamówienia będzie dysponował co najmniej jednym koordynatorem ochrony posiadającym wpis na listę kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej, legitymującego się ukończonym szkoleniem z zakresu kierowania ochroną muzeum lub innymi instytucjami przechowującymi i udostępniającymi dobra kultury oraz legitymującego się co najmniej trzyletnim doświadczeniem w nadzorowaniu pracowników ochrony;2) Zamawiający wymaga również znajomości przez pracowników Wykonawcy skierowanych do realizacji przedmiotu zamówienia, obsługi systemów zainstalowanych w siedzibie Zamawiającego przy ul. Wybrzeże Kościuszkowskie:System kamer: NovusSystem do zarządzania alarmami: GuardXCentrala PPOŻ: Bosch FPA-1200-MPA-Cd.3 Dysponuje patrolami interwencyjnymi w ilości nie mniejszej niż 1, gwarantującym podjęcie czynnych działań ochronnych natychmiast po uzyskaniu sygnału o alarmie – czas reakcji – dojazdu do ochranianego obiektu nie przekroczy 15 minut, lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-02-12

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach