Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie ochrony mienia, monitoringu oraz monitorowania systemów alarmowych wybranych nieruchomości i obiektów Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Lokalowej w Świętochłowicach sp. z o.o.

Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Lokalowej w Świętochłowicach spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 41600 Świętochłowice, ul. Tunelowa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. , fax. (32) 245 48 44
  • Data zamieszczenia: 2018-02-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Lokalowej w Świętochłowicach spółka z o.o.
    ul. Tunelowa 2
    41600 Świętochłowice, woj. śląskie, fax. (32) 245 48 44
    REGON: 24327193700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpglswietochlowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie ochrony mienia, monitoringu oraz monitorowania systemów alarmowych wybranych nieruchomości i obiektów Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Lokalowej w Świętochłowicach sp. z o.o.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie: a) bezpośredniej ochrony fizycznej mienia nieruchomości przy ul. Kubiny 29A w Świętochłowicach; b) bezpośredniej ochrony fizycznej mienia szybu „Matylda” przy ul. Krasickiego 21 w Świętochłowicach; c) bezpośredniej ochrony fizycznej mienia wraz z monitoringiem nieruchomości przy ul. Tunelowej 2 w Świętochłowicach; d) bezpośredniej ochrony fizycznej mienia nieruchomości położonej przy ul. Antoniego Bukowego 17 w Świętochłowicach; e) monitoringu nieruchomości przy ul. Konstytucji 1997 roku 4 w Świętochłowicach; f) monitorowania systemów alarmowych obiektów administracji przy ul. Katowickiej 33 w Świętochłowicach, ul. Bytomskiej 22 w Świętochłowicach, ul. Wallisa 2 w Świętochłowicach. 2. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia z podziałem na części, w rozumieniu art. 2 pkt 6 ustawy Pzp. Zamówienie podzielono na 2 części: CZĘŚĆ NR 1 – „Świadczenie usług w zakresie ochrony mienia oraz monitoringu wybranych nieruchomości i obiektów Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Lokalowej w Świętochłowicach sp. z o.o.”. Część 1 obejmuje świadczenie usług w zakresie: a) bezpośredniej ochrony fizycznej mienia nieruchomości przy ul. Kubiny 29A w Świętochłowicach; b) bezpośredniej ochrony fizycznej mienia szybu „Matylda” przy ul. Krasickiego 21 w Świętochłowicach; c) bezpośredniej ochrony fizycznej mienia wraz z monitoringiem nieruchomości przy ul. Tunelowej 2 w Świętochłowicach; d) bezpośredniej ochrony fizycznej mienia nieruchomości położonej przy ul. Antoniego Bukowego 17 w Świętochłowicach. Zamawiający pod pojęciem bezpośredniej ochrony fizycznej mienia rozumie usługę polegającą na stałej obecności pracowników ochrony na ochranianej nieruchomości i/lub obiekcie w godzinach wskazanych przez Zamawiającego, zgodnie z szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia (SOPZ) – załącznik nr 3 do SIWZ/załącznik nr 1 do wzoru umowy. Zamawiający gwarantuje, że usługa ta będzie obejmować 28018 godzin ochrony. Zamawiający obejmuje prawem opcji zakres przedmiotu zamówienia dotyczący zwiększenia liczby godzin, w których będzie konieczne świadczenie usługi bezpośredniej ochrony mienia. Zamówienie w tym zakresie może się zwiększyć maksymalnie o 3224 godziny. Zamawiający może skorzystać z prawa opcji w zakresie bezpośredniej ochrony fizycznej w okresie trwania niniejszej umowy, określonym w §1, po zrealizowaniu przez Wykonawcę gwarantowanego zakresu zamówienia, czyli 28018 godzin ochrony – dotyczy Części 1. Warunkiem skorzystania z prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie. Zasady dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia objętego prawem opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia obligatoryjnego (gwarantowanego). Zamawiający zastrzega sobie prawo nie wykorzystania wszystkich ilości wynikających z prawa opcji, a Wykonawcy nie przysługuje roszczenie z tego tytułu. Zamawiający wymaga, aby całodobowo na nieruchomościach świadczonej usługi ochrony fizycznej na każdej zmianie i na każdym obiekcie przynajmniej jedna osoba będąca wpisana na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej oraz posiadająca aktualną legitymację kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej zgodnie z przepisami art. 2 pkt 6 i art. 9a ustawy o ochronie osób i mienia sprawowała nadzór nad pozostałymi pracownikami ochrony. Czynność nadzorowania, o której mowa powyżej, przez osoby wpisane na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej nie wiąże się z koniecznością przebywania ww. osób na obiektach objętych usługą ochrony fizycznej. Zamawiający nie określa ilości zamian oraz ilości pracowników Wykonawcy w celu realizacji zamówienia, pozostawiając to organizacji pracy Wykonawcy – dotyczy Części 1. W odniesieniu do Części 1 - Zamawiający wymaga, aby czynności w zakresie bezpośredniej ochrony fizycznej mienia były wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r., poz. 1666 z późn. zm.), niezależnie od tego, czy usługi te będzie wykonywał Wykonawca lub podwykonawca. Wymóg ten nie dotyczy pracowników sprawujących nadzór nad pozostałymi pracownikami ochrony, tj. pracownikami wykonującymi czynności bezpośredniej ochrony fizycznej mienia). Szczegółowy opis wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp (umowa o pracę) znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ (wzór umowy). Zamawiający przyjmuje maksymalny czas reakcji i dojazdu grupy interwencyjnej do nieruchomości lub obiektu od momentu zgłoszenia: do 15 minut. CZĘŚĆ NR 2 – „Świadczenie usług w zakresie monitoringu oraz monitorowania systemów alarmowych wybranych nieruchomości i obiektów Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Lokalowej w Świętochłowicach sp. z o.o.” Część 2 obejmuje świadczenie usług w zakresie: a) monitoringu nieruchomości przy ul. Konstytucji 1997 roku 4 w Świętochłowicach; b) monitorowania systemów alarmowych obiektów administracji przy ul. Katowickiej 33 w Świętochłowicach, ul. Bytomskiej 22 w Świętochłowicach, ul. Wallisa 2 w Świętochłowicach. W odniesieniu do Części 2 - Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z monitoringu lub monitorowania systemu alarmowego w przypadku przekazania nieruchomości lub objęcia umową najmu części nieruchomości i obiektów. Wykonawca zrzeka się dochodzenia jakichkolwiek roszczeń wobec Zamawiającego, związanych ze zmniejszeniem ww. zakresu przedmiotu umowy. W odniesieniu do Części 2 - Zamawiający nie przewiduje wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ), w tym wyszczególnienie czynności do wykonania dla poszczególnych Części zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ/załącznik nr 1 do wzoru umowy. 4. Pozostałe warunki realizacji przedmiotu zamówienia reguluje wzór umowy (załącznik nr 2 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W odniesieniu do Części 1: Wykonawca musi posiadać aktualną koncesję na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej, wydaną zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tekst jednolity: Dz. U. z 2017 r., poz. 2213).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – dokument ten (np. zobowiązanie) należy złożyć wraz z ofertą. 2. Z dokumentu (np. zobowiązania), o którym mowa w pkt 1 musi wynikać w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi , których wskazane zdolności dotyczą. 3. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca przekazuje, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach