Instytut Adama Mickiewicza ogłasza przetarg
- Adres: 00-560 Warszawa, Mokotowska 25
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2022-09-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut Adama Mickiewicza
Mokotowska 25
00-560 Warszawa, woj. mazowieckie
REGON: 140470071 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług w zakresie ochrony fizycznej mienia w Instytucie Adama Mickiewicza - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług w zakresie ochrony fizycznej mienia w Instytucie Adama Mickiewicza. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) zawiera załącznik nr 4 do SWZ. 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie fizycznej ochrony i dozoru siedziby Instytutu Adama Mickiewicza przy ulicy Mokotowskiej 25 w Warszawie (bez broni) a w szczególności: czuwanie i reagowanie na wskazania centralek alarmów ppoż., wycieku wody (zalania), przeciwwłamaniowego; prowadzenie dokumentacji zmiany (ewidencjonowanie ruchu pojazdów służbowych, ewidencjonowanie wejść/wyjść pracowników Zamawiającego oraz pracowników firmy sprzątającej); reagowanie na sygnały pracowników o zagrożeniu; prowadzenie niezbędnych działań zapobiegających przestępstwom i wykroczeniom przeciwko mieniu oraz powstaniu szkody w tym mieniu, pożaru, zalania; nie dopuszczanie do wstępu osób nieupoważnionych na teren chroniony; podejmowanie interwencji w przypadku wystąpienia zakłócenia porządku; od chwili rozpoczęcia, w trakcie trwania i zakończenia dyżuru w obiekcie należy dokonać sprawdzenia stanu zabezpieczenia (zamknięcia drzwi oraz okien, oświetlenia wewnętrznego i zewnętrznego, instalacji sanitarnych, CO, ppoż. i innych urządzeń znajdujących się w obiektach chronionych); niezwłoczne powiadomienie upoważnionych pracowników Zamawiającego o każdym stwierdzonym przypadku niewłaściwego zabezpieczenia obiektu lub uszkodzeniach instalacji i urządzeń w obiekcie; dokonywanie obchodów obiektu w czasie dyżuru z wpisami do książki dyżurów oraz zapewnienie porządku publicznego na terenie nadzoru; podejmowanie wszelkich działań przewidzianych i dopuszczalnych prawem w przypadku stwierdzenia próby włamania lub ataku na chronione mienie lub osoby;2. Siedziba składa się z 3 obiektów tj. budynku głównego oraz dwóch oficyn wyposażonych w system przeciwpożarowy oraz system antywłamaniowy (kontrola dostępu). Okres świadczenia usługi do 24 miesięcy lub do wyczerpania środków finansowych przeznaczonych na sfinansowanie zamówienia, w zależności, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 3. Ochrona wymagana będzie w dni powszednie od godziny 16:00 do 8:00. W dni świąteczne, wolne od pracy ochrona pełniona będzie całodobowo. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian w grafiku sprawowania ochrony zgłaszanych przez Zamawiającego nie później niż na 2 dni przed terminem proponowanej zmiany lub w trybie pilnym, w nagłych przypadkach np. zakłócania porządku.4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przy pomocy 1 pracownika ochrony w trakcie dyżuru sprawował stałą, bezpośrednią ochronę fizyczną mienia składającego się z 3 budynków, ich pomieszczeń oraz rzeczy znajdujących się w tych pomieszczeniach i poza nimi na terenie należącym do IAM. Agenci ochrony będą przeprowadzać kontrole wchodzących i wychodzących osób, wydawać i odbierać klucze do pomieszczeń od pracowników, oraz kontrolować wjeżdżających na teren i wyjeżdżających z terenu Instytutu pojazdy (brama zdalnie sterowana).5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował i przeznaczył do realizacji niniejszego zamówienia stały zespół pracowników ochrony (4 osoby) o odpowiednim doświadczeniu, związanych z Wykonawcą świadczącym usługę na podstawie umowy o pracę (Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji faktu zatrudnienia pracowników ochrony na podstawie umowy o pracę – na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca przedstawi podpisaną przez siebie i pracownika kopię umowy o pracę, z zastrzeżeniem, iż Wykonawca ma prawo nie ujawnić danych). Pracownicy skierowani do ochrony obiektu muszą być sprawni fizycznie oraz intelektualnie w stopniu umożliwiającym im bezproblemowe i prawidłowe wykonywanie obowiązków i zadań związanych z pełnieniem ochrony fizycznej. Zamawiający wymaga również pracownika nadzoru kierującego zespołem o odpowiednich kwalifikacjach i doświadczeniu. Pracownik nadzoru będzie osobą do kontaktu z Zamawiającym.6. Agenci ochrony będą zobligowani do: przestrzegania przepisów prawa (zwłaszcza przepisów BHP i ppoż.); przestrzegania Instrukcji Ochrony obiektu, z którą Wykonawca może się zapoznać przed złożeniem oferty; posiadania ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej; noszenia, podczas pełnionego dyżuru, jednolitych ubiorów oraz identyfikatorów osobistych; dbania o wygląd zewnętrzny i właściwe reprezentowanie Zamawiającego przez pracowników wykonujących zadania ochronne; nie ujawniania informacji związanych z ochroną obiektu osobom postronnym; kierowania się zasadami etyki zawodowej; zgłaszania się pracowników ochrony na obiekt na 10 minut przed rozpoczęciem dyżuru;7. W skład wymaganego wyposażenia agentów ochrony będą wchodziły: Urządzenia monitorujące; Kieszonkowe (osobiste) przyciski przeciw napadowe, którego użycie zagrożenia spowoduje przesłanie sygnału alarmowego do Centrum Alarmowego Wykonawcy; System elektroniczny wymuszający obchody chronionego budynku co najmniej raz na 2 godziny; Ręczne radiotelefony, telefony komórkowe lub inne urządzenia do szybkiego powiadamiania o sytuacjach niebezpiecznych; Jednolite uniformy wraz z identyfikatorami ze zdjęciem (strój letni i zimowy).8. W zakres usługi ochrony muszą wchodzić także patrole grup interwencyjnych. Zamawiający wymaga szybkiej reakcji (przyjazdu) grupy interwencyjnej na wezwanie dyżurującego stałego pracownika ochrony lub Zamawiającego. Czas reakcji nie może przekroczyć 7 minut.9. Zamawiający zapewnia agentom ochrony: Stanowisko pracy wyposażone w monitor z podglądem na obraz z 7 kamer (stanowisko recepcji IAM); Miejsce na sprzęt i ubrania; Dostęp do pomieszczenia socjalnego oraz sanitarnego.10. Zamawiający, poprzez uprawnione osoby, będzie dokonywał kontroli jakości świadczonych usług w dowolnym czasie i bez uprzedzania. Zamawiający ma możliwość obserwacji miejsca pracy agenta ochrony za pomocą kamery ustawionej na stanowisku pracy. O nienależytym wykonaniu usługi Zamawiający będzie informował pisemnie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na wskazany przez Wykonawcę adres e-mail.11. Wykonawca odpowiadać będzie wobec Zamawiającego za wszelkie szkody wyrządzone przez personel Wykonawcy oraz osoby trzecie w przypadku niedołożenia należytej staranności, jakiej wymaga się od profesjonalisty przy wykonywaniu umowy.12. Zamawiający wymaga aby Wykonawca przez cały okres realizacji usługi posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności w zakresie ochrony mienia, z minimalną sumą gwarancyjną w wysokości 2 500.000,00 PLN. Wykonawca bez dodatkowych wezwań przez Zamawiającego, przekazywać będzie kopie aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej z zachowaniem ciągłości ubezpieczenia. 13. Wykonawca musi posiadać ważną koncesję MSWiA w zakresie usług ochrony osób i mienia zgodnie z obowiązującą Ustawą o ochronie osób i mienia – skan dokumentu.14. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w celu zapoznania się z miejscem pełnienia dozoru oraz jego zakresem, a także zdobył na własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zadania. Koszty dokonania wizji lokalnej i zapoznania się z warunkami ochrony poniesie Wykonawca. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia w 2 obiektach Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Wola m.st. Warszawy.
Dodano: 2024-06-12 - Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia w 3 obiektach Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Wola m.st. Warszawy.
Dodano: 2024-06-12 - świadczenie usług w zakresie ochrony osób i mienia dla Szpitala Bielańskiego (ZP-11/2024)
Dodano: 2024-06-03 - Fizyczna ochrona obiektów przy ul. Flory 2 oraz ul. Bacciarellego 4 (część I) i Bazy Transportowej i Magazynowej przy ul. Augustówka 6 wraz z usługami gospodarczymi (część II)
Dodano: 2024-05-31 - Świadczenie usług ochrony dla Dyrekcji Generalnej Lasów Państwowych w Warszawie
Dodano: 2024-05-29 - Świadczenie usług ochrony osób i mienia w pomieszczeniach i budynkach prokuratur okręgu płockiego
Dodano: 2024-05-23 - Usługa ochrony i dozoru mienia w obiektach Muzeum Niepodległości tj.siedziba i Oddziały- Muzeum Więzienia Pawiak, Muzeum X Pawilonu CW, Mauzoleum Walki i Męczeństwa i Muzeum Bitwy Warszawskiej 1920 r.
Dodano: 2024-05-23 - Świadczenie usług ochrony fizycznej w Zespole Państwowych Szkół Mu-zycznych im. Fryderyka Chopina w Warszawie mieszczących się przy ul. Bednarskiej 11 i Połczyńskiej 56 w Warszawie.
Dodano: 2024-05-19 - Świadczenie usług ochrony osób i mienia w budynku Warszawskiego Laboratorium Innowacji Społecznych „Synergia”
Dodano: 2024-05-13 - Usługi ochroniarskie w obiektach Archiwum Państwowego w Warszawie
Dodano: 2024-05-13