Trzy Fale Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 76-200 Słupsk, Elizy Orzeszkowej
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 59 8418408, , fax. -
- Data zamieszczenia: 2019-06-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Trzy Fale Sp. z o.o.
Elizy Orzeszkowej 1
76-200 Słupsk, woj. pomorskie
tel. 59 8418408, , fax. -
REGON: 365469091 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.trzyfale.slupsk.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług w zakresie obsługi stacji uzdatniania wody basenowej w Parku Wodnym Trzy Fale Sp. z o. o. w Słupsku - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie obsługi stacji uzdatniania wody basenowej w obiekcie Parku Wodnego Trzy Fale w Słupsku, położonego przy ul. Grunwaldzkiej 8A, której opis stanowi załącznik nr 1 do umowy pn. Opis obiektu Parku Wodnego Trzy Fale w Słupsku i wyposażenie stacji uzdatniania wody basenowej. 2. Przedmiot zamówienia będzie wykonywany zgodnie z postanowieniami i zobowiązaniami zawartymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, ofertą Wykonawcy, ustaleniami dokonanymi pomiędzy obiema stronami oraz obowiązującymi przepisami i zasadami wiedzy technicznej. 3. Wykonawca, w zakresie obsługi stacji uzdatniania wody basenowej, zobowiązany jest na własny koszt do: 1) Prowadzenia magazynów środków chemicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz gospodarowanie opakowaniami i odpadami opakowaniowymi, zgodnie z przepisami ustawy z 13 czerwca 2013 r. o gospodarce opakowaniami i odpadami opakowaniowymi (Dz. U. z 2019 r. poz. 542), przy czym Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli magazynu w zakresie: wykorzystania magazynu zgodnie z przeznaczeniem, porządku, stosowanych środków chemicznych, 2) Zapewnienia parametrów wody basenowej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 09.11.2015 r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać woda na pływalniach (Dz.U. z 2015 r. poz. 2016), zwanym dalej w Umowie Rozporządzeniem, 3) Zakupu środków chemicznych i odczynników niezbędnych do zapewnienia parametrów wody basenowej zgodnych z Rozporządzeniem 4) Dokonywanie oceny spełnienia wymagań mikrobiologicznych i fizykochemicznych, zgodnie z § 3 Wymienionego powyżej Rozporządzenia, przy czym koszty badań wynikających z przepisów będzie ponosił Zamawiający za wyjątkiem chloru wolnego, 5) Dbania o prawidłowe funkcjonowanie urządzeń, zgodnie z instrukcjami obsługi, które dostarczy Zamawiający, 6) Konserwacji urządzeń, 7) Kalibracji urządzeń kontrolno - pomiarowych przy użyciu roztworów buforowych sukcesywnie zakupywanych i dostarczanych transportem własnym oraz aktualizowania oprogramowania służącego do wizualizacji procesów, 8) Dbania o czystość i porządek na stacji uzdatniania wody, w zakresie hal basenowych oraz basenu zewnętrznego, czyszczenie niecek własnym odkurzaczem samobieżnym i ręcznym oraz codzienne czyszczenie ścian niecek basenowych tzw. linii wodnej środkami chemicznymi zgodnymi z instrukcją obsługi niecek basenowych, codziennej dezynfekcji posadzki z wykładziny EPDM pomieszczenia mokrego placu zabaw dla dzieci środkami chemicznymi stosowanymi do wykładziny EPDM (usługa czyszczenia niecek basenowych oraz dezynfekcji wykładziny EPDM może odbywać się w godzinach od 0,00 do 6,00), 9) Zapewnienie stałego dyżuru na terenie Parku Wodnego Trzy Fale w Słupsku, umożliwiającego wykonanie wszystkich czynności wchodzących w zakres niniejszej umowy, to jest minimum jednego stanowiska pracy, przez 7 dni w tygodniu, przez 24 godziny na dobę. 10) Wykonawca ma obowiązek na bieżąco przekazywać Zamawiającemu pisemne decyzje Sanepid, w tym także badania fizykochemiczne, oraz bakteriologiczne niecek basenowych, otoczenia (plaże basenowe), wanien whirlpool wykładziny EPDM wodnego placu zabaw dla dzieci oraz protokołów pokontrolnych, 11) Wykonawca pokrywa wszystkie koszty z wyłączeniem niecek basenowych, wanien whirlpool, wykładziny EPDM wodnego placu zabaw dla dzieci z użytkowania z tytułu niespełnienia parametrów fizykochemicznych oraz bakteriologicznych określonych w Rozporządzeniu, 12) Zamawiający zobowiązuje się do: a) Zapewnienia Wykonawcy dostępu do wszystkich pomieszczeń i instalacji niezbędnych do prawidłowego i bezpiecznego prowadzenia prac będących przedmiotem umowy, b) Zapewniania dostępu do pomieszczeń socjalnych i sanitarnych dla personelu Wykonawcy - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24962000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100).
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: formularz oferty, Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – oświadczenie, które Wykonawca składa zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, każdy Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacji z otwarcia ofert), przekaże Zamawiającemu, bez dodatkowego wezwania, oświadczenie Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy (wzór oświadczenia stanowi załącznik numer 6 do SIWZ).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną