Przetargi.pl
Budowa systemu selektywnego zbierania odpadów komunalnych na terenie Gminy Kartuzy w formule „zaprojektuj i wybuduj”

Gmina Kartuzy ogłasza przetarg

  • Adres: 83-300 Kartuzy, ul. gen. Józefa Hallera
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 694 52 00 , fax. 586 945 135
  • Data zamieszczenia: 2019-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kartuzy
    ul. gen. Józefa Hallera 1
    83-300 Kartuzy, woj. pomorskie
    tel. 58 694 52 00, fax. 586 945 135
    REGON: 52754600000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kartuzy.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa systemu selektywnego zbierania odpadów komunalnych na terenie Gminy Kartuzy w formule „zaprojektuj i wybuduj”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest budowa systemu selektywnego zbierania odpadów komunalnych na terenie Gminy Kartuzy w formule „zaprojektuj i wybuduj”. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem: 1) wykonanie dokumentacji projektowej dla budowy Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów na terenie obecnego targowiska przy ul. Sędzickiego w Kartuzach oraz 2 zbiornic na odpady we wskazanych lokalizacjach w miejscowościach Staniszewo i Brodnica Górna, 2) uzyskanie wszelkich niezbędnych opinii, uzgodnień, warunków technicznych, zgód i decyzji umożliwiających rozpoczęcie robót budowlanych w oparciu o wykonane dokumentacje projektowe (w tym decyzja pozwolenia na budowę), 3) wybudowanie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów na terenie obecnego targowiska przy ul. Sędzickiego w Kartuzach, zgodnie z wykonaną dokumentacją projektową, 4) dostawę i montaż 2 zbiornic na odpady we wskazanych lokalizacjach w miejscowościach Staniszewo i Brodnica Górna, na wcześniej przygotowanym przez Wykonawcę gruncie, zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową, 5) usunięcie ewentualnych kolizji z sieciami podziemnymi, 6) wykonanie wszystkich działań wymaganych decyzjami, warunkami technicznymi itp., w szczególności przyłącza, sieci, usunięcie, wymianę lub przełożenie instalacji, w razie potrzeby działania rozbiórkowe (ogrodzenie). 7) Wykonanie dokumentacji powykonawczych w zakresie wykonanych obiektów, 8) Uzyskanie w imieniu Zamawiającego, jeżeli będzie to wymagane, decyzji pozwolenia na użytkowanie wykonanych w całości obiektów. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 6 do SIWZ oraz Programie Funkcjonalno Użytkowym. 4. Respektując zapisy ustawy Prawo zamówień publicznych w kwestii dotyczącej zasad opisu przedmiotu zamówienia Gmina Kartuzy jako Zamawiający oświadcza, że w przypadku wskazania w dokumentach stanowiących szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znaków towarowych, patentów, pochodzenia elementu, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego wykonawcę, przytoczona nazwa określa jedynie przykładowy element przedmiotu zamówienia o minimalnych wymaganiach. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie równoważnego elementu przedmiotu zamówienia. Zaoferowany element przedmiotu zamówienia musi spełniać: 1) min. parametry techniczno-użytkowe określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia lub, 2) obowiązujące wymagania określone w dokumentach, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2) i ust. 3 Pzp, jeżeli w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia odnoszono się do tych dokumentów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w wysokości 20.000 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych), Wykonawca wnosi w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wraz z ofertą Wykonawca składa następujące dokumenty: 1) Oryginał (który nie będzie w sposób trwały związany z ofertą, np. w dodatkowej kopercie) dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium - w przypadku, gdy wadium wnoszone jest w formach niepieniężnych określonych w Części XI SIWZ, 2) W przypadku osoby (lub osób) działającej w imieniu Wykonawcy w oparciu o odrębnie udzielone pełnomocnictwo - oryginał pełnomocnictwa lub notarialnie potwierdzoną kopię, 3) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz składa ich zobowiązania, zgodnie z pkt 2 Części IV SIWZ. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach