Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie napraw i konserwacji drukarek, kopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych, drukarek etykiet, faksów oraz niszczarek będących na wyposażeniu Izby Skarbowej w Olsztynie oraz urzędów skarbowych województwa warmińsko-mazurskiego

Izba Skarbowa w Olsztynie ogłasza przetarg

  • Adres: 10-950 Olsztyn, al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 59 A
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 52 54 100
  • Data zamieszczenia: 2016-04-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Skarbowa w Olsztynie
    al. Marszałka Józefa Piłsudskiego 59 A 59 A
    10-950 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 52 54 100
    REGON: 10229140000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.olsztyn.apodatkowa.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie napraw i konserwacji drukarek, kopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych, drukarek etykiet, faksów oraz niszczarek będących na wyposażeniu Izby Skarbowej w Olsztynie oraz urzędów skarbowych województwa warmińsko-mazurskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Świadczenie usług w zakresie napraw i konserwacji drukarek, kopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych, drukarek etykiet, faksów oraz niszczarek będących na wyposażeniu Izby Skarbowej w Olsztynie oraz urzędów skarbowych województwa warmińsko-mazurskiego. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: dojazdy serwisanta do miejsc instalacji urządzeń, usuwanie zgłaszanych awarii, wykonywanie konserwacji urządzeń, wymianę części uszkodzonych i zużytych, sporządzanie ekspertyz technicznych, utylizację wszystkich części i materiałów zużytych i wymienionych w ramach czynności serwisowych. 3. Konieczność wykonania naprawy lub serwisu zgłaszana będzie drogą mailową, na adres wskazany przez Wykonawcę, który zobowiązuje się niezwłocznie potwierdzić otrzymanie zgłoszenia na adres e-mail Zamawiającego. 4. Zamawiający wprowadza warunek szczegółowy dotyczący zatrudnienia na umowę o pracę: 4.1. Zgodnie z art. 36 ust. 2 pkt 9, w zw. z art. 29 ust. 4 pkt 4 Ustawy Pzp, Wykonawca przyjmując do realizacji zamówienie zapewnia, że w ogólnej liczbie osób którym zostanie powierzona realizacja przedmiotu zamówienia, zatrudnione zostaną osoby na umowę o pracę. 4.2. Zatrudnienie dla każdej części zamówienia powinno obejmować łącznie 1 etat dla osób zatrudnionych na umowę o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 Kodeksu pracy, które będą bezpośrednio realizowały usługi serwisowe, w pełnym lub niepełnym wymiarze czasu pracy, gdzie niepełny wymiar nie może być niższy niż ?. 4.3. Wskaźnik 1 etatu, o którym mowa w pkt 4.2. winien być zapewniony przez pełny okres realizacji zamówienia. 4.4. Zamawiający ma prawo w każdym czasie (w okresie realizacji zamówienia) zwrócić się do Wykonawcy o przedstawienie dokumentacji potwierdzającej zatrudnienie na poziomie określonym w pkt 4.2. Wykonawca ma obowiązek przedstawić ją Zamawiającemu w terminie nie dłuższym niż 14 dni, licząc od dnia wystąpienia Zamawiającego. 4.5. W przypadku nie wypełnienia warunku na poziomie określonym w pkt 4.2 Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia kary umownej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 500000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas reakcji serwisowej
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.olsztyn.apodatkowa.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach