Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie montażu, demontażu, magazynowania i konserwacji oświetlenia świątecznego

Gmina Miejska Kwidzyn ogłasza przetarg

  • Adres: 82-500 Kwidzyn, ul. Warszawska 19
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 055 6464700, 6464777 , fax. 055 6464703
  • Data zamieszczenia: 2009-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Kwidzyn
    ul. Warszawska 19 19
    82-500 Kwidzyn, woj. pomorskie
    tel. 055 6464700, 6464777, fax. 055 6464703
    REGON: 00052354800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kwidzyn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie montażu, demontażu, magazynowania i konserwacji oświetlenia świątecznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na: montażu oświetlenia świątecznego, demontażu oświetlenia świątecznego, magazynowaniu oświetlenia świątecznego, konserwacji oświetlenia świątecznego. 1. Montaż i demontaż sznurów oświetleniowych na skrzyżowaniach: 1. Chrobrego - Sokola 3 szt. 2. Słowackiego (przy basenie) 2 szt. 3. Braterstwa Narodów - Katedralna - Targowa 2 szt. 4. Kasprowicza - Żeromskiego 1 szt. 5. Wybickiego - Krasickiego - Słowackiego 3 szt. 6. Warszawska (przy BS) 15 Sierpnia 3 szt. 7. Mickiewicza - Brzechwy 1 szt. 8. Mickiewicza (koło przedszkola Grunwaldzka 1 szt. 9. 11 Listopada, Grudziądzka, Kościuszki 3 szt. 10. Polna - Słowackiego 3 szt. 11. Polna - Mickiewicza 2 szt. 12. Żeromskiego - Słowackiego 3 szt. 13. Kościuszki - Chopina 6 szt. 14. Piastowska (k. Kościoła) 2 szt. 15. Osiedle Zacisze 2 szt. 16. Sztumska -Żwirki i Wigury - Malborska 2 szt. 17. Długa - Czerwonego Kapturka 1 szt. 18. Długa (przy przejeździe kolejowym) 1 szt. 19. Toruńska - Południowa 8 szt. RAZEM: 49 szt. 2. Montaż i demontaż dekoracji choinkowych sznurów oświetleniowych, usytuowanych przy następujących ulicach: 1. Brzechwy (w gruncie) 3szt. 2. Warszawska (w gruncie) 3szt. 3. Kasprowicza (przy sklepie PSS) 1szt. 4. Kościuszki 3-go Maja 1szt. 5. Tęczowa 1szt. 6. Grudziądzka MOPS 1szt. 7. Sokola 1szt. 8. Kopernika centrum KOPERNIK 1szt. 9. Katedralna 1szt 10. Konopnickiej (PKS w gruncie) 1szt. RAZEM: 14 szt. 3. Montaż i demontaż dekoracji w ramkach: 1. Piłsudskiego 14szt. 2. Chopina 3szt. 3. Katedra 2szt. 4. SP nr 6 2 szt 5. Piłsudskiego 15-go Sierpnia (łącznik) 4szt. RAZEM: 25 szt. 4. Montaż i demontaż małych elementów dekoracyjnych: 1. Stare Miasto 5szt. 2. Tęczowa 6 szt. 3. Kościoły 4 szt.:( Miłosierdzia Bożego, św.Alberta, Kaplica oj. Pio, św.Trójcy) 4. Ronda 11szt.:( J.Pawła II-5 szt., Rodła 4 szt., kard.St.Wyszyńsk.-2szt.) RAZEM: 26 szt. 5. Montaż i demontaż dekoracji świetlnych z drzew (kurtyny i sople świetlne, wąż oświetleniowy): 1. ul. 3-go Maja 2 szt. 2. Urząd Gminy 1 szt. 3. Tęczowa ( dekoracja z sopli ) 2 szt. 4. drzew przy SP nr 4 2 szt. 5. drzewa przy ul. Grunwaldzkiej 59 szt. RAZEM: 66 szt. Ustala się zakończenie prac związanych z montażem na dzień 06.12.2010r. Ustala się zakończenie prac związanych z demontażem na dzień 15.01.2010r. 6. Konserwacja sznurów oświetleniowych z choinek: RAZEM 14 szt. 7. Konserwacja sznurów oświetleniowych ze skrzyżowań: RAZEM 49 szt. 8. Konserwacja dekoracji w ramkach oraz małych elementów dekoracyjnych (dotyczy pkt 3 i 4): RAZEM 51 szt. 9. Konserwacja dekoracji świetlnych z drzew (kurtyny i sople świetlne, wąż oświetleniowy): RAZEM 66 szt. Ustala się zakończenie prac związanych z konserwacją na dzień 31.07.2010r. Pod pojęciem konserwacji dekoracji oświetleniowych rozumie się: 1. uzupełnianie żarówek w dekoracjach i eliminowanie na bieżąco usterek podczas eksploatacji oświetlenia. 2. uzupełnianie uszkodzonych podczas składowania elementów wszystkich rodzajów oświetlenia świątecznego oraz pozostałych urządzeń elektrycznych i technicznych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania oświetlenia świątecznego. Oświetlenie świąteczne będzie magazynowane od dnia demontażu. Ustala się zakończenie prac związanych z magazynowaniem na dzień 31.12.2010 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502321001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Do udziału w postępowaniu zaproszeni są Wykonawcy spełniający następujące warunki: a)nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek ten musi spełnić każdy z Wykonawców), b)spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy Pzp (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek ten może być spełniony łącznie), c)wykonali w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek ten może być spełniony łącznie) minimum 1 usługę tożsamą o wartości nie mniejszej niż 80.000,00zł brutto. d)posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości nie mniejszej niż 200 000 zł (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek ten może być spełniony łącznie)l; Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca musi przedstawić w ofercie następujące oświadczenia i dokumenty: a)oświadczenie wynikające z art. 22 ust 1 pkt 1-3 Pzp złożone na formularzu ofertowym (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek ten może być spełniony łącznie), b)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c)oświadczenie wynikające z art. 22 ust 1 pkt 4 Pzp złożone na Załączniku nr 1 do formularza ofertowego (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek ten musi spełnić każdy z Wykonawców), d)wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (złożony na Załączniku nr 2 do formularza ofertowego). Dla uznania spełnienia tego warunku należy wykazać minimum 1 usługę tożsamą o wartości nie mniejszej niż 80.000,00zł brutto., e)polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę nie mniejszą niż 200.000,00zł. Sposób składania oświadczeń i dokumentów w przypadku składania oferty wspólnej: oświadczenie o spełnieniu warunków podanych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp (na formularzu ofertowym) podpisują łącznie wszyscy członkowie konsorcjum lub Pełnomocnik w imieniu całego konsorcjum; dokumenty wskazane w pkt od b) do c) składa osobno każdy z członków konsorcjum; dokumenty wskazane w pkt od d) do e) składa jeden albo więcej członków konsorcjum, tak aby potwierdzić spełnianie warunku.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kwidzyn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach