Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie dozoru i sprzątania pomieszczeń oraz obsługi kotła c.o. ECA 4 w okresie grzewczym w budynku przy ul. Wojska Polskiego 18 w Jeleniej Górze w 2010 roku.

Zakład Gospodarki Lokalowej "Południe" w Jeleniej Górze ogłasza przetarg

  • Adres: 58-560 Jelenia Góra, Plac Piastowski 2A
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 6428200 , fax. 075 6428201
  • Data zamieszczenia: 2009-11-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Lokalowej "Południe" w Jeleniej Górze
    Plac Piastowski 2A 2A
    58-560 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 075 6428200, fax. 075 6428201
    REGON: 23119398000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgl.jga.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie dozoru i sprzątania pomieszczeń oraz obsługi kotła c.o. ECA 4 w okresie grzewczym w budynku przy ul. Wojska Polskiego 18 w Jeleniej Górze w 2010 roku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE DOZORU I SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ ORAZ OBSŁUGI KOTŁA C.O. ECA 4 W OKRESIE GRZEWCZYM W BUDYNKU PRZY UL. WOJSKA POLSKIEGO 18 W JELENIEJ GÓRZE W 2010 r. SZCZEGÓŁOWE WARUNKI WYKONANIA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA I. kompleksowa usługa porządkowa, II. całodobowy dozór, III. obsługa kotła c.o.- w okresie grzewczym Ad. I. Zakres kompleksowej usługi porządkowej obejmuje: 1. prace ogólnoporządkowe, 2. pranie wykładzin dywanowych i dywanów, 3. pranie firan i żaluzji, 4. konserwacja posadzki kamiennej. W/w czynności wykonywane będą w pomieszczeniach biurowych i wspólnego użytku o ogólnej powierzchni - 609,21 m2 w tym: - Dolnośląskim Wojewódzkim Urzędzie Pracy w Wałbrzychu - Filia w Jeleniej Górze - 377,39 m2, - korytarze, wc, pomieszczenia piwnic - 231,82 m2. ad.1.W ramach prac ogólnoporządkowych wykonawca zobowiązuje się do wykonywania następujących czynności: a) codzienne odkurzanie wykładzin dywanowych, dywanów i powierzchni twardych, b) codzienne mycie i czyszczenie podłóg, posadzek, sanitariatów oraz drzwi malowanych, c) codzienne mycie luster znajdujących się w pomieszczeniach Dolnośląskiego Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Wałbrzychu - Filia w Jeleniej Górze, oraz w pomieszczeniach sanitarnych, d) codzienne odkurzanie na sucho powierzchni zewnętrznych mebli biurowych, sprzętu biurowego, liści kwiatów, lamp oświetleniowych, obrazów oraz parapetów w WC pomieszczeń Dolnośląskiego Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Wałbrzychu - Filia w Jeleniej Górze + korytarz, e) codzienne wycieranie słuchawek telefonów i klamek drzwi z ich dezynfekcją pomieszczeń Dolnośląskiego Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Wałbrzychu- Filia w Jeleniej Górze + korytarz, f) codzienne opróżnianie koszy z wyniesieniem ich zawartości do śmietnika, g) mycie koszy na śmieci i wymiana wkładów (foliowe) - wg potrzeb, pomieszczenia Dolnośląskiego Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Wałbrzychu - Filia w Jeleniej Górze + korytarz + sanitariatów, h) mycie stolarki okiennej raz na kwartał w pomieszczeniach Dolnośląskiego Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Wałbrzychu - Filia w Jeleniej Górze o powierzchni 102,26 m2 ( 17 szt.) oraz pozostałe w pomieszczeniach korytarzy i sanitariatów. Prace te wykonywane będą jeden raz dziennie przez 5 dni w tygodniu ( od poniedziałku do piątku), w godzinach uzgodnionych z Zamawiającym. ad. 2 i 3. Pranie wykładzin dywanowych, dywanów i firan odbywać się będzie 2 razy w roku. ad. 4. Konserwacja i właściwe utrzymanie powierzchni marmurowych odbywać się będzie przez mechaniczne, chemiczne czyszczenie ( wg potrzeb) nakładanie powłok o właściwościach antypoślizgowych i antystatycznych, zabezpieczające przed mechanicznym uszkodzeniem wykonywane będzie 1 raz w roku. Wykonawca zabezpiecza profesjonalny sprzęt oraz środki niezbędne do wykonania usługi. Ad.II. 1. Wykonawca przyjmuje na siebie obowiązek wykonywania czynności ochrony mienia ( w szczególności strzec przed kradzieżą z włamaniem oraz przed zniszczeniem oraz ochrony osób zatrudnionych i przebywających na terenie obiektów Zamawiającego). 2. Wykonawca zobowiązuje się dołożyć wszelkich starań w celu zapewnienia bezpieczeństwa przedmiotu ochrony. 3. W razie poniesienia przez Zamawiającego szkód z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy przez Wykonawcą, Wykonawca zobowiązany jest do ich naprawienia. 4. Zamawiający powierzy Wykonawcy przeznaczony do dozoru obszar w formie protokolarnej, w terminie do 31.12.2009 r. 5. Wykonawca organizuje służbę strzeżenia mienia w oparciu o sporządzony przez siebie Regulamin pełnienia służby dozoru, stanowiący załącznik nr 1 do Umowy . AD.III. 1. Zakres usługi obejmuje obsługę kotła centralnego ogrzewania ECA 4 w okresie umowy. W przypadku występowania niskich temperatur poza okresem grzewczym, kocioł będzie obsługiwany wg potrzeb zgłaszanych przez Zamawiającego. 2. Obsługa kotła centralnego ogrzewania wykonana będzie przez pracowników, posiadających stosowne uprawnienia i przeszkolenie. 3.Zamawiający przekaże Wykonawcy aktualny protokół przeglądu i oceny stanu technicznego instalacji grzewczej. 4.Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za niesprawne ogrzewanie wynikłe ze złego stanu technicznego instalacji grzewczej. 5.Koszty wszelkich materiałów eksploatacyjnych związanych z obsługą kotła ponosi Zamawiający, w tym również opału.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909192004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ofertę należy zabezpieczyć wniesieniem wadium w wysokości 1.000,00 zł, które należy wnieść przed terminem składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadającą osobowości prawnej (art. 2 pkt 11 pzp). Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (art.23 ust.l pzp). W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (art.23 ust.2 pzp). Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców, wspólnie ubiegających się o zamówienie (art.23 ust.3 pzp). 2. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego muszą spełnić następujące warunki: 1) złożyć w wymaganym terminie ofertę, Ofertę stanowi wypełniony druk OFERTA z załączonymi wymaganymi w punkcie 9 SIWZ dokumentami, zaświadczeniami, oświadczeniami oraz formularzami przekazanymi przez Zamawiającego. 2) spełniać warunki udziału w postępowaniu wymagane art. 22 ust. l pzp: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w przypadkach wskazanych w art.24 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 3) złożona oferta musi spełniać wymogi pzp, a treść oferty zgodnie z art. 82 ust.3 pzp musi odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 3. Sposób dokonania oceny spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy. 1) Zamawiający dokonuje oceny spełniania warunków formalnych wymaganych od Wykonawcy oraz prawidłowości treści oferty na podstawie oświadczeń i dokumentów o których mowa w punkcie 9 SIWZ na zasadzie spełnia - nie spełnia. 2) Nie spełnienie przez Wykonawcę warunków wymaganych skutkować będzie odpowiednio: a) wykluczeniem Wykonawcy z postępowania zgodnie z postanowieniami art. 24 ust. l i 2 pzp za nie spełnianie warunków udziału w postępowaniu, b) odrzuceniem oferty zgodnie z postanowieniami art. 89 pzp jeżeli oferta: jest niezgodna z ustawą; jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. pkt.3; jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert; zawiera błędy w obliczeniu ceny; wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki ,o której mowa w art. 87 ust.2 pkt3; jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, za nie spełnianie wymagań określonych pzp oraz siwz 4. Wykonawca powinien zadbać, aby treść oświadczeń i dokumentów składanych wraz z ofertą jednoznacznie potwierdzała spełnianie każdego z warunków wymaganych przepisami pzp oraz postanowieniami treści siwz. Informacje składane w ofercie powinny przedstawiać stan prawny i faktyczny na dzień składania oferty. Wykonawca odpowiada za prawdziwość danych i informacji zawartych w oświadczeniach i dokumentach składanych w ofercie oraz kompletność oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia i dokumenty stanowiące ofertę : 1) Ofertę na formularzu ofertowym, o treści zgodnej z załączonym wzorem formularza, szczegółowo wypełnioną i podpisaną, wzór: Załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Formularz cenowy tj. kalkulację usługi za 12 miesięcy, wzór: Załącznik nr 2 do SIWZ. 3) Złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, wzór: Załącznik nr 3 do SIWZ. 4) Dokument potwierdzający wpłacenie/wniesienie wadium w kwocie 1.000 zł. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej i/lub ubezpieczeniowej należy do oferty załączyć kopię dokumentu /-ów. 5) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6) Doświadczenie zawodowe - posiada doświadczenie zawodowe i w ciągu ostatnich trzech lat zrealizował co najmniej jedną usługę świadczoną przez okres min.12 m-cy, polegającą na wykonywaniu dozoru, sprzątania i obsługi kotła c.o. w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych lub użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 30.000,00 zł. - wzór: Załącznik nr 4 do SIWZ. 7) Potencjał kadrowy - dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. wykaże personel mający kwalifikacje dla wykonania zamówienia, tzn. co najmniej 3 osoby z kwalifikacjami palacza kotłów centralnego ogrzewania - wzór: Załącznik nr 5 do SIWZ. 8) Potencjał techniczny - posiada sprzęt do wykonania zamówienia tj. co najmniej 1 odkurzacz piorący - wzór: Załącznik nr 6 do SIWZ. 9) Polisa OC z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgl.jga.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach