Przetargi.pl
świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu uczniów do szkół na terenie gminy Lądek, Szkoły w Michalinowie i Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Słupcy.

Urząd Gminy Lądek ogłasza przetarg

  • Adres: 62-406 Lądek, ul. Rynek 26
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 63 2763512 , fax. 63 2763512
  • Data zamieszczenia: 2010-07-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Lądek
    ul. Rynek 26 26
    62-406 Lądek, woj. wielkopolskie
    tel. 63 2763512, fax. 63 2763512
    REGON: 00053310400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.gmina-ladek.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu uczniów do szkół na terenie gminy Lądek, Szkoły w Michalinowie i Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Słupcy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą w sezonie szkolnym 2010/2011. Autobus o ilości 50 miejsc - 58 176 km , autobus o ilości 42 miejsc 70 344 km, pojazd specjalny do przewozu osób niepełnosprawnych 26 680 km.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601720004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 3.000,00 PLN

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.gmina-ladek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 25 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach