Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie dowozu dzieci do szkół na terenie Gminy Gromnik w roku szkolnym 2012/2013

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 33-180 Gromnik, ul. Witosa 2
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 014 6514202, 6514238 , fax. 014 6514095
  • Data zamieszczenia: 2012-07-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    ul. Witosa 2 2
    33-180 Gromnik, woj. małopolskie
    tel. 014 6514202, 6514238, fax. 014 6514095
    REGON: 00053509500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gromnik.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie dowozu dzieci do szkół na terenie Gminy Gromnik w roku szkolnym 2012/2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dowóz i odwóz dzieci z terenu Gminy Gromnik wraz z zapewnieniem opieki w czasie przejazdu w okresie od 03.09.2012r. do 28.06.2013r. w dni nauki szkolnej przyjmując organizację roku szkolnego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002r.(Dz. U. Nr 46 poz. 432 ze zm.). Dowóz świadczony będzie do następujących szkół: 1) dowóz do Zespołu Szkół w Gromniku TRASA I (PRZYWOZY + ODWOZY) Gromnik - Brzozowa - Gromnik: PRZYBLIŻONA ODLEGŁOŚĆ: Przywozy - 16 km/Odwozy - 16 km PRZYBLIŻONA ILOŚĆ PRZYSTANKÓW Przywozy - 5/Odwozy - 5 SZACUNKOWA LICZBA DZIECI - 25. TRASA II (PRZYWOZY + ODWOZY) Gromnik - Polichty - Gromnik Góry - Gromnik: PRZYBLIŻONA ODLEGŁOŚĆ: Przywozy - 14 km/Odwozy - 14 km PRZYBLIŻONA ILOŚĆ PRZYSTANKÓW Przywozy - 4/Odwozy - 4 SZACUNKOWA LICZBA DZIECI - 34. TRASA II (PRZYWOZY + ODWOZY) Gromnik - Rzepiennik Marciszewski - Golanka ?- Gromnik: PRZYBLIŻONA ODLEGŁOŚĆ: Przywozy - 10 km/Odwozy - 10 km PRZYBLIŻONA ILOŚĆ PRZYSTANKÓW Przywozy - 4/Odwozy - 4 SZACUNKOWA LICZBA DZIECI - 24. 2) dowóz do Zespołu Szkół w Siemiechowie TRASA (PRZYWOZY + ODWOZY) Siemiechów (Remiza OSP, Ośrodek Zdrowia, Wróblowice, Siemiechów Góry) PRZYBLIŻONA ODLEGŁOŚĆ: Przywozy - 15 km/Odwozy - 15 km PRZYBLIŻONA ILOŚĆ PRZYSTANKÓW Przywozy - 6/Odwozy - 6 SZACUNKOWA LICZBA DZIECI - 15. 2. Dzierżawa dwóch autobusów szkolnych celem dowozu dzieci do szkoły. Istotne warunki dotyczące zamówienia: 1. Usługa będzie realizowana w terminie od 03.09.2012r. do 28.06.2013r. 2. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania wszystkich wymogów prawnych dotyczących przewozów dzieci szkolnych oraz zapewnienia im właściwej opieki. 3. Przewoźnik musi zapewnić uczniom bezpieczny przewóz, tzn. odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny. 4. Dowożenie dzieci ma się odbywać ubezpieczonymi autobusami posiadającymi aktualny przegląd techniczny. Wykonawca ubezpiecza autobusy i pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozu oraz pozostających w związku z przewozem. 5. Dowóz dzieci odbywa się w dni nauki szkolnej, bez ferii zimowych, dni świątecznych a także dni, w których szkoła jest nieczynna. W przypadku odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Przewoźnik zobowiązany jest zapewnić przewóz dzieci zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym przez Dyrektorów poszczególnych Szkół. 6. Autobusy musza posiadać wystarczającą liczbę miejsc na określonej trasie. 7. Opiekę nad dziećmi i młodzieżą w czasie przewozów organizuje i zapewnia Wykonawca. 8. Dokładne oznaczenie przedziałów czasowych i przystanków w jakich powinien być wykonany dowóz uczniów do szkoły oraz ich odwóz po zakończeniu zajęć lekcyjnych ustalone będą pomiędzy Przewoźnikiem a Dyrektorami poszczególnych szkół na tydzień przed rozpoczęciem roku szkolnego. 9. Oferent zobowiązany jest podać kalkulację kosztów miesięcznego dowozu 1-go ucznia z danej miejscowości i z powrotem (przy uwzględnieniu ceny brutto jednego biletu miesięcznego) przy założeniach: 1) 22 dni nauki miesięcznie - koszt miesięczny dowozu 1 - go ucznia w miesiącu. Styczeń 2013r. stanowił będzie połowę kosztu przewidzianego dla innych miesięcy (ferie zimowe). 2) należy przyjąć organizację roku szkolnego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002r. (Dz. U. Nr 46 poz. 432 ze zm.): - początek roku szkolnego 03.09.2012r, - zimowa przerwa świąteczna trwa od 22.12.2012r. do 02.01.2013r., - ferie zimowe trwają 2 tygodnie od 14 - 27 stycznia 2013r., - wiosenna przerwa świąteczna rozpoczyna się w czwartek poprzedzający Święta Wielkanocne i kończy się w najbliższy wtorek po Świętach od 28.03.- 02.04.2013r. - koniec roku szkolnego 28.06.2013r. 10.Rozliczenie usługi następować będzie na podstawie ilości wystawionych biletów miesięcznych. 11.Do wykonania zamówienia Wykonawca musi dysponować co najmniej 4 autobusami. W ramach niniejszego zamówienia Zamawiający wydzierżawia 2 autobusy stanowiące własność Gminy Gromnik, które będą wykorzystywane do dowozu i odwozu dzieci szkolnych. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie mogą zapoznać się ze stanem technicznym autobusów Zamawiającego po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym. 12.Wybrany Wykonawca zobowiązuje się do zatrudnienia na podstawie umowy o prace dwóch kierowców wskazanych przez Zamawiającego będących aktualnie pracownikami Zamawiającego na cały okres realizacji zamówienia. 13.Dzierżawa autobusów- Wykonawca (Dzierżawca) zobowiązuje się do: -użytkowania przedmiotów dzierżawy zgodnie z ich przeznaczeniem, -użytkowania przedmiotów dzierżawy zgodnie z wymogami prawidłowej eksploatacji, -wykonywania na własny koszt wszystkich napraw i konserwacji bez możliwości ubiegania się o zwrot poniesionych nakładów od Wydzierżawiającego, -zapewnienia odpowiedniego ogumienia w zależności od sezonu oraz dokonania jego wymiany, -ponoszenia kosztu zakupu paliwa, -ponoszenia kosztów przeglądów technicznych, -zawarcia obowiązkowej umowy ubezpieczenia OC oraz umowy NW, -nie dokonywania zmian na przedmiocie dzierżawy bez pisemnej zgody Wydzierżawiającego, -nie udostępniania osobom trzecim przedmiotu dzierżawy do użytkowania, ani podnajmowania przedmiotu dzierżawy bez pisemnej zgody Wydzierżawiającego, -konserwacji nadwozia i podwozia, -uzupełnienia oszkleń, -napraw urządzeń grzewczych, -naprawy i konserwacji przewodów hydraulicznych i elektrycznych, -naprawy lub wymiany uszkodzonych siedzeń, -wymiany ogumienia, -wymiany olejów i płynów eksploatacyjnych, -malowania nadwozia lub podwozia w miarę potrzeb dla zabezpieczenia przed wilgocią lub korozją, -oraz innych napraw wynikających z bieżącej eksploatacji pojazdu, -ponoszenia kosztów m. in. przeglądów technicznych, ubezpieczenia pojazdu, podatku. 14.Wykonawca będzie płacił miesięcznie czynsz dzierżawy autobusów w miesiącach w których realizowany jest dowóz uczniów w wysokości kwoty oferowanej w ofercie. 15.Zamawiający wystawi co miesiąc wybranemu Wykonawcy (Dzierżawcy) fakturę z tytułu dzierżawy autobusu w kwocie oferowanej w ofercie. Wymagania stawiane Wykonawcy: - Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. - Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, - Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. - Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. - Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. UWAGA: Zaleca się dokonanie wizji lokalnej poszczególnych tras celem oszacowania na własną odpowiedzialność kosztów i ryzyka wykonania zamówienia oraz uzyskanie wszelkich danych jakie mogą być niezbędne do rzetelnego przygotowania oferty
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gromnik.pl /przetargi/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach