Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie całodziennego wyżywienia osób zatrzymanych i osadzonych w Pomieszczeniach dla Osób Zatrzymanych ( PdOZ) garnizonu mazowieckiego. Numer sprawy 10 /16

Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, ul. 11 Listopada 37/59
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 3453103 , fax. 48 3452002
  • Data zamieszczenia: 2016-02-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji z siedzibą w Radomiu
    ul. 11 Listopada 37/59 37/59
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 48 3453103, fax. 48 3452002
    REGON: 67089737900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie całodziennego wyżywienia osób zatrzymanych i osadzonych w Pomieszczeniach dla Osób Zatrzymanych ( PdOZ) garnizonu mazowieckiego. Numer sprawy 10 /16
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Świadczenie usług w zakresie całodziennego wyżywienia osób zatrzymanych i osadzonych w Pomieszczeniach dla Osób Zatrzymanych (PdOZ) garnizonu mazowieckiego.Charakterystyka przedmiotu zamówienia:Posiłki muszą być przygotowane i dostarczone wraz z naczyniami jednorazowego użytku i muszą odpowiadać wszelkim wymaganiom określonym w przepisach powszechnie obowiązujących ( Rozporządzenie MSW z dnia 4 czerwca 2012r.). Wykonawca w zaoferowanej cenie uwzględnia wartość poszczególnych posiłków, łącznie z należnym podatkiem VAT i kosztem dostawy, przyrządzeniem oraz naczyniami i sztućcami jednorazowymi. Zamawiający jest zobowiązany do udzielenia telefonicznej informacji Wykonawcy dotyczącej ilości osób żywionych na dwie godziny przed dostarczeniem przez Wykonawcę każdego posiłku do siedziby Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany stawek ( wartości surowca ) oraz ich podziału w przypadku zmian w przepisach powszechnie obowiązujących i resortowych. Posiłki dla osób zatrzymanych należy dostarczyć w następujących godzinach i proporcjach: Śniadanie w godzinach 7.00 - 8.00 - 30% ( wartości energetycznej posiłków ) Obiad w godzinach 12.00 - 14.00 - 40% ( wartości energetycznej posiłków ) Kolacja w godzinach 18.00 - 19.00 - 30% ( wartości energetycznej posiłków ). Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Liczba części: 27. Usługi w zakresie całodziennego wyżywienia osób zatrzymanych i osadzonych w PDOZ w jednostkach Policji garnizonu mazowieckiego. Zadanie nr 1 - KPP Garwolin, Zadanie nr 2 - KPP Żyrardów, Zadanie nr 3 - KPP Żuromin, Zadanie nr 4 - KPP Sokołów Podlaski, Zadanie nr 5 - KMP Siedlce, Zadanie nr 6 - KPP Grójec, Zadanie nr 7 - KPP Kozienice, Zadanie nr 8 - KPP Węgrów, Zadanie nr 9 - KPP Pułtusk, Zadanie nr 10 - KPP Gostynin, Zadanie nr 11 - KPP Płońsk, Zadanie nr 12 - KPP Przysucha, Zadanie nr 13 - KPP Białobrzegi, Zadanie nr 14 - KPP Sochaczew, Zadanie nr 15 - KPP Maków Mazowiecki, Zadanie nr 16 - KPP Łosice, Zadanie nr 17 - KPP Ciechanów, Zadanie nr 18 - KPP Lipsko, Zadanie nr 19 - KPP Mława, Zadanie nr 20 - KMP Ostrołęka, Zadanie nr 21 - KPP Ostrów Mazowiecka, Zadanie nr 22 - KMP Płock, Zadanie nr 23 - KMP Radom, Zadanie nr 24 - KPP Sierpc, Zadanie nr 25 - KPP Szydłowiec, Zadanie nr 26 - KPP Wyszków,Zadanie nr 27 - KPP Przasnysz. Termin realizacji zamówienia - 12 miesięcy. Zadanie nr 1 - termin obowiązywania umowy nie wcześniej niż od 17.03.2016 r., Zadanie nr 2 - termin obowiązywania umowy od dnia zawarcia umowy, Zadanie nr 3 - termin obowiązywania umowy od dnia zawarcia umowy, Zadanie nr 4 - termin obowiązywania umowy nie wcześniej niż od 27.03.2016 r., Zadanie nr 5 - termin obowiązywania umowy nie wcześniej niż od 16.03.2016 r., Zadanie nr 6 - termin obowiązywania umowy nie wcześniej niż od 16.03.2016 r., Zadanie nr 7 - termin obowiązywania umowy nie wcześniej niż od 16.03.2016 r., Zadanie nr 8 - termin obowiązywania umowy nie wcześniej niż od 16.03.2016 r., Zadanie nr 9 - termin obowiązywania umowy nie wcześniej niż od 19.07.2016 r., Zadanie nr 10 - termin obowiązywania umowy nie wcześniej niż od 16.03.2016 r., Zadanie nr 11 - termin obowiązywania umowy nie wcześniej niż od 16.03.2016 r., Zadanie nr 12 - termin obowiązywania umowy nie wcześniej niż od 16.03.2016 r., Zadanie nr 13 - termin obowiązywania umowy nie wcześniej niż od 29.07.2016 r., Zadanie nr 14 - termin obowiązywania umowy nie wcześniej niż od 11.07.2016 r., Zadanie nr 15 - termin obowiązywania umowy nie wcześniej niż od 27.07.2016 r., Zadanie nr 16 - termin obowiązywania umowy nie wcześniej niż od 16.03.2016 r., Zadanie nr 17 - termin obowiązywania umowy nie wcześniej niż od 16.09.2016 r., Zadanie nr 18 - termin obowiązywania umowy nie wcześniej niż od 13.11.2016 r., Zadanie nr 19 - termin obowiązywania umowy nie wcześniej niż od 12.12.2016 r., Zadanie nr 20 - termin obowiązywania umowy nie wcześniej niż od 05.09.2016 r., Zadanie nr 21 - termin obowiązywania umowy nie wcześniej niż od 25.04.2016 r., Zadanie nr 22 - termin obowiązywania umowy nie wcześniej niż od 23.12.2016 r., Zadanie nr 23 - termin obowiązywania umowy nie wcześniej niż od 18.08.2016 r., Zadanie nr 24 - termin obowiązywania umowy od dnia zawarcia umowy, Zadanie nr 25 - termin obowiązywania umowy nie wcześniej niż od 13.04.2016 r., Zadanie nr 26 - termin obowiązywania umowy nie wcześniej niż od 12.08.2016 r., Zadanie nr 27 - termin obowiązywania umowy nie wcześniej niż od 16.09.2016 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 553000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie Wykonawcy w świadczeniu usług zbiorowego żywienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.mazowiecka.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach