Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Koszalinie ogłasza przetarg
- Adres: 75-846 Koszalin, ul. Słowiańska
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 094 3427731 w. 102
- Data zamieszczenia: 2019-05-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Koszalinie
ul. Słowiańska 5
75-846 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
tel. 094 3427731 w. 102
REGON: 12513262028480 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług w zakresie bezpośredniej ochrony osób i mienia, monitoringu, konserwacji oraz napraw systemów alarmowych antywłamaniowych i przeciwpożarowych, a także konserwacji oraz napraw telewizji dozorowanej w KRUS OR Koszalin oraz podległych Placówkach Terenowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie bezpośredniej ochrony osób i mienia, monitoringu, konserwacji oraz napraw systemów alarmowych antywłamaniowych i przeciwpożarowych, a także konserwacji oraz napraw telewizji dozorowanej w KRUS OR Koszalin oraz podległych Placówkach Terenowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w par. 3 specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik Nr 6 do specyfikacji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi wykazać, że posiada aktualną (ważną) koncesję w zakresie usług ochrony osób i mienia, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. 2018 r., poz. 2142 z późn. zm.)
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty określony w załączniku Nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia; w przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają jeden wspólny formularz oferty; formularz oferty należy złożyć w oryginale. 2. Oświadczenie Wykonawcy z art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych według wzoru określonego w załączniku Nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia; w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie z art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w przypadku określonym w § 5 ust. 2 - 7 specyfikacji istotnych warunków zamówienia; pisemne zobowiązanie należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza; 4. Oryginał lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza – pełnomocnictwa (upoważnienia) do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, o ile oferta została podpisana przez osoby nie umocowane do tych czynności w dokumentach rejestrowych Firmy lub w przypadku składania oferty wspólnej. 5. Wykonawca, w terminie trzech dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku składania oferty wspólnej oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. Oświadczenie należy złożyć w oryginale według wzoru określonego w załączniku Nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług ochrony w obiekcie Morskiego Centrum Nauki im. prof. Jerzego Stelmacha w Szczecinie w okresie 01.06.2024 r.-31.05.2025 r.
Dodano: 2024-07-09 - USŁUGA OCHRONY OSÓB, OBIEKTÓW I MIENIA SĄDU REJONOWEGO W GOLENIOWIE
Dodano: 2024-07-09 - „Całodobowy dozór Amfiteatru w Stargardzie”.
Dodano: 2024-07-04 - Świadczenie usług ochrony osób i mienia Filharmonii im. Mieczysława Karłowicza w Szczecinie
Dodano: 2024-06-28 - „Usługa ochrony obiektów, osób i mienia SO w Szczecinie, SR w Choszcznie, SR w Kamieniu Pomorskim, SR w Łobzie oraz pokoi gościnnych Sądu Okręgowego w Szczecinie w Pobierowie”
Dodano: 2024-06-28 - Ochrona osób i mienia obiektu Domu Pomocy Społecznej „Dom Kombatanta” z siedzibą przy ul. Kruczej 17 w Szczecinie
Dodano: 2024-06-11 - Ochrona obiektów sportowych MOSRiR w Szczecinie w 2024 roku. Część 2
Dodano: 2024-05-20 - Świadczenie usług ochrony w obiekcie Morskiego Centrum Nauki im. prof. Jerzego Stelmacha w Szczecinie w okresie 01.06.2024 r.-31.05.2025 r.
Dodano: 2024-05-10 - Świadczenie usług ochrony w obiekcie Morskiego Centrum Nauki im. prof. Jerzego Stelmacha w Szczecinie w okresie 01.06.2024 r.-31.05.2025 r.
Dodano: 2024-05-10 - Świadczenie usług ochrony w obiekcie Morskiego Centrum Nauki im. prof. Jerzego Stelmacha w Szczecinie w okresie 01.06.2024 r.-31.05.2025 r.
Dodano: 2024-05-10