Przetargi.pl
Świadczenie usług w zakresie administrowania budżetem Wydziału Komunikacji

Instytut Adama Mickiewicza ogłasza przetarg

  • Adres: 00560 Warszawa, ul. Mokotowska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 224 476 100 , fax. 224 476 152
  • Data zamieszczenia: 2018-02-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Instytut Adama Mickiewicza
    ul. Mokotowska 25
    00560 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 224 476 100, fax. 224 476 152
    REGON: 14047007100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iam..pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług w zakresie administrowania budżetem Wydziału Komunikacji
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szczegółowy opis usługi 1. administracja budżetem Wydziału w Porozumieniu z Kierownikiem Wydziału /Menedżerem Projektu; 2. nadzór nad dokumentacją, przygotowywanie raportów w Wydziale Komunikacji 3. nadzór nad budżetem projektów we współpracy z Realizatorami i Ekspertami; 4. monitorowanie rozliczeń finansowych poszczególnych projektów w Wydziale Komunikacji 5. monitorowanie rozliczeń umów i zgodności wydatków z ustawą PZP; 6. nadzór nad obiegiem umów z Wydziału Komunikacji 7. administrowanie umów zlecenie i umów o dzieło podpisywanych w ramach Wydziału Komunikacji 8. prowadzenie wymaganej dokumentacji działań związanych z realizacją projektów w Wydziale Komunikacji; 9. przygotowywanie sprawozdań z realizacji projektów w Wydziale Komunikacji 10. nadzór nad rozliczeniami delegacji i zaproszeń pokrywanych z kosztów Wydziału Komunikacji; 11. nadzór nad prawidłową realizacja instrukcji kancelaryjnej; 12. nadzór nad bazą materiałów promocyjnych oraz składem Wydziału Komunikacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79500000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach