Zakład Gospodarki Lokalowej "Południe" w Jeleniej Górze ogłasza przetarg
- Adres: 58-560 Jelenia Góra, Plac Piastowski 2A
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 075 6428200 , fax. 075 6428201
- Data zamieszczenia: 2010-11-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Lokalowej "Południe" w Jeleniej Górze
Plac Piastowski 2A 2A
58-560 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie
tel. 075 6428200, fax. 075 6428201
REGON: 23119398000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgl.jga.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ŚWIADCZENIE USŁUG W ZAKRESIE DOZORU I SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ ORAZ OBSŁUGI KOTŁA C.O. ECA 4 W OKRESIE GRZEWCZYM W BUDYNKU PRZY UL. WOJSKA POLSKIEGO 18 W JELENIEJ GÓRZE W 2011 r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Świadczenie usług w zakresie dozoru i sprzątania pomieszczeń oraz obsługi kotła c.o. ECA 4 w okresie grzewczym w budynku przy ul. Wojska Polskiego 18 w Jeleniej Górze w 2011 r. 2. CPV - 90919200-4, 90911200-8, 85312310-5, 79710000-4, 50721000-5 SZCZEGÓŁOWE WARUNKI WYKONANIA PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA I. kompleksowa usługa porządkowa, II. całodobowy dozór, III. obsługa kotła c.o.- w okresie grzewczym Ad. I. Zakres kompleksowej usługi porządkowej obejmuje: 1. prace ogólnoporządkowe, 2. pranie wykładzin dywanowych i dywanów, 3. pranie firan i żaluzji, 4. konserwacja posadzki kamiennej. W/w czynności wykonywane będą w pomieszczeniach biurowych i wspólnego użytku o ogólnej powierzchni - 609,21 m2 w tym: - Dolnośląskim Wojewódzkim Urzędzie Pracy w Wałbrzychu - Filia w Jeleniej Górze - 377,39 m2, - korytarze, wc, pomieszczenia piwnic - 231,82 m2. ad.1.W ramach prac ogólnoporządkowych wykonawca zobowiązuje się do wykonywania następujących czynności: a) codzienne odkurzanie wykładzin dywanowych, dywanów i powierzchni twardych, b) codzienne mycie i czyszczenie podłóg, posadzek, sanitariatów oraz drzwi malowanych, c) codzienne mycie luster znajdujących się w pomieszczeniach Dolnośląskiego Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Wałbrzychu - Filia w Jeleniej Górze, oraz w pomieszczeniach sanitarnych, d) codzienne odkurzanie na sucho powierzchni zewnętrznych mebli biurowych, sprzętu biurowego, liści kwiatów, lamp oświetleniowych, obrazów oraz parapetów w WC pomieszczeń Dolnośląskiego Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Wałbrzychu - Filia w Jeleniej Górze + korytarz, e) codzienne wycieranie słuchawek telefonów i klamek drzwi z ich dezynfekcją pomieszczeń Dolnośląskiego Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Wałbrzychu- Filia w Jeleniej Górze + korytarz, f) codzienne opróżnianie koszy z wyniesieniem ich zawartości do śmietnika, g) mycie koszy na śmieci i wymiana wkładów (foliowe) - wg potrzeb, pomieszczenia Dolnośląskiego Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Wałbrzychu - Filia w Jeleniej Górze + korytarz + sanitariatów, Prace te wykonywane będą jeden raz dziennie przez 5 dni w tygodniu ( od poniedziałku do piątku), w godzinach uzgodnionych z Zamawiającym. h) mycie stolarki okiennej raz na kwartał w pomieszczeniach Dolnośląskiego Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Wałbrzychu - Filia w Jeleniej Górze o powierzchni 102,26 m2 ( 17 szt.) oraz pozostałe w pomieszczeniach korytarzy i sanitariatów. ad. 2 i 3. Pranie wykładzin dywanowych, dywanów i firan odbywać się będzie 2 razy w roku. ad. 4. Konserwacja i właściwe utrzymanie powierzchni marmurowych odbywać się będzie przez mechaniczne, chemiczne czyszczenie ( wg potrzeb) nakładanie powłok o właściwościach antypoślizgowych i antystatycznych, zabezpieczające przed mechanicznym uszkodzeniem wykonywane będzie 1 raz w roku. Wykonawca zabezpiecza profesjonalny sprzęt oraz środki niezbędne do wykonania usługi. Ad.II. 1. Wykonawca przyjmuje na siebie obowiązek wykonywania czynności ochrony mienia ( w szczególności strzec przed kradzieżą z włamaniem oraz przed zniszczeniem oraz ochrony osób zatrudnionych i przebywających na terenie obiektów Zamawiającego). 2. Wykonawca zobowiązuje się dołożyć wszelkich starań w celu zapewnienia bezpieczeństwa przedmiotu ochrony. 3. W razie poniesienia przez Zamawiającego szkód z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy przez Wykonawcą, Wykonawca zobowiązany jest do ich naprawienia. 4. Zamawiający powierzy Wykonawcy przeznaczony do dozoru obszar w formie protokolarnej, w terminie do 31.12.2010 r. 5. Wykonawca organizuje służbę strzeżenia mienia w oparciu o sporządzony przez siebie Regulamin pełnienia służby dozoru, stanowiący załącznik nr 1 do Umowy . AD.III. 1. Zakres usługi obejmuje obsługę kotła centralnego ogrzewania ECA 4 w okresie umowy. W przypadku występowania niskich temperatur poza okresem grzewczym, kocioł będzie obsługiwany wg potrzeb zgłaszanych przez Zamawiającego. 2. Obsługa kotła centralnego ogrzewania wykonana będzie przez pracowników, posiadających stosowne uprawnienia i przeszkolenie. 3.Zamawiający przekaże Wykonawcy aktualny protokół przeglądu i oceny stanu technicznego instalacji grzewczej. 4.Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za niesprawne ogrzewanie wynikłe ze złego stanu technicznego instalacji grzewczej. 5.Koszty wszelkich materiałów eksploatacyjnych związanych z obsługą kotła ponosi Zamawiający, w tym również opału. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909192004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2.000,00 zł.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgl.jga.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Utrzymanie czystości - sprzątanie pomieszczeń w budynku RZGW we Wrocławiu Zarząd Zlewni Środkowej Odry - odcinek opolski z siedzibą w Opolu ul. Odrowążów 2
Dodano: 2016-05-06 - Sprzątanie obiektu w Opolu, przy ul. Gawędy 66
Dodano: 2016-05-05 - Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń w budynkach Sądu Rejonowego w Zgorzelcu wraz z utrzymaniem czystości na przyległych terenach zewnętrznych w okresie 12 miesięcy od marca 2016 roku
Dodano: 2016-02-09 - Kompleksowe utrzymanie czystości w obiektach i na terenach zewnętrznych Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział we Wrocławiu
Dodano: 2016-01-07 - Sprzątanie powierzchni biurowych w siedzibie OReg AMW Wrocław
Dodano: 2015-12-09 - Utrzymanie czystości w budynku Urzędu Gminy Chojnów ul. Fabryczna 1, 59-225 Chojnów
Dodano: 2015-12-02 - Świadczenie usług sprzątania i pielęgnacji biur, parkingów, chodników, terenów zielonych na podległych terenach zewnętrznych oraz usług odśnieżania chodników i parkingów DOW NFZ we Wrocławiu oraz delegaturach w: Legnicy, Jeleniej Górze i Wałbrzychu
Dodano: 2015-12-01 - Usługa sprzątania pomieszczeń użytkowanych przez Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego
Dodano: 2015-09-17 - Utrzymanie czystości - sprzątanie pomieszczeń w budynku RZGW we Wrocławiu Zarząd Zlewni Środkowej Odry - odcinek opolski z siedzibą w Opolu ul. Odrowążów 2
Dodano: 2015-04-24 - Utrzymanie czystości - sprzątanie pomieszczeń w budynku RZGW we Wrocławiu Zarząd Zlewni Środkowej Odry - odcinek opolski z siedzibą w Opolu ul. Odrowążów 2
Dodano: 2015-04-24