Przetargi.pl
Świadczenie usług utrzymania czystości w Urzędzie Ochrony Danych Osobowych przy ul. Stawki 2 i ul. Koszykowej 53

Urząd Ochrony Danych Osobowych ogłasza przetarg

  • Adres: 00-193 Warszawa, Stawki
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 531 03 00, , fax. 22 531 03 01
  • Data zamieszczenia: 2019-09-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Ochrony Danych Osobowych
    Stawki 2
    00-193 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 531 03 00, , fax. 22 531 03 01
    REGON: 13049097000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uodo.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług utrzymania czystości w Urzędzie Ochrony Danych Osobowych przy ul. Stawki 2 i ul. Koszykowej 53
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej usługi sprzątania i utrzymania czystości w budynku siedziby Urzędu Ochrony Danych Osobowych przy ul. Stawki 2 w Warszawie o powierzchni: 3 560,23 m2 oraz przy ul. Koszykowej 53 w Warszawie o powierzchni około: 260,80m2. Wykonawca do wykonywania usług objętych przedmiotem zamówienia zobowiązuje się zatrudnić co najmniej 4 pracowników. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a) ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.) wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę,na podstawie umowy o pracę osób bezpośrednio zaangażowanych do prac utrzymania czystości powierzchni wewnętrznych, zgodnie z art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 z późn. zm.). Zamawiający wymaga minimum jednego pracownika wyznaczonego do nadzoru bezpośredniego - Koordynator. Nadzór musi być zapewniony w sposób skuteczny i ciągły, na czas wykonywania usługi objętej niniejszym postępowaniem. Koordynator będzie również odpowiedzialny za przepływ informacji pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. Przedmiot zamówienia obejmuje sprzątanie pomieszczeń biurowych, gospodarczych, technicznych, socjalnych, korytarzy, sanitariatów. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach