Gmina Ziębice ogłasza przetarg
- Adres: 57-220 Ziębice, ul. Przemysłowa 10
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 074 8163870 , fax. 074 8191212
- Data zamieszczenia: 2014-04-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Ziębice
ul. Przemysłowa 10 10
57-220 Ziębice, woj. dolnośląskie
tel. 074 8163870, fax. 074 8191212
REGON: 89071847800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ziebice.biuletyn.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług ustalania wartości nieruchomości i wykonania inwentaryzacji budynków na terenie miasta i gminy Ziębice. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Ustalanie wartości nieruchomości: 1) nieruchomości lokalowych: a) mieszkalne z pomieszczeniami przynależnymi i udziałem w gruncie - 40 szt b) użytkowe z pomieszczeniami przynależnymi i udziałem w gruncie - 5 szt 2) budynków mieszkalnych z pomieszczeniami przynależnymi i gruntem: a) jednej kondygnacji - 4 szt b) do trzech kondygnacji -2 szt 3) budynków niemieszkalnych z gruntem: a) jednej kondygnacji -10 szt b) do trzech kondygnacji - 2 szt 4) działek gruntowych niezabudowanych: a) pod zabudowę mieszkaniową - 7 szt b) na cele rolne i na cele inne niż mieszkaniowe - 23 szt 5) udział w nieruchomości zabudowanej (budynek mieszkalny z budynkami gospodarczymi oraz grunt) -3 szt 6) działek gruntowych, które zostaną wniesione przez Gminę jako wkład niepieniężny (aport) do spółki - 1 szt 7) ustalenie wartości pomieszczeń przynależnych wyłączonych z części wspólnej nieruchomości do celu dokonania w umowie nowego ustalenia wysokości udziałów w nieruchomości wspólnej -5 szt 8) do ustalania opłaty za przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności - 5 szt 9) nasadzenia -3 szt 10) ustalanie wartości nakładów na remont dokonanych przez najemcę za zgodą wynajmującego w okresie 5 lat przed dniem złożenia wniosku o kupno lokalu/ budynku, a obciążających wynajmującego - 20 szt 11) ustalenie wartości nieruchomości dla potrzeb naliczenia opłaty z tytułu przekazania w trwały zarząd: a) działka gruntowa niezabudowana - 20 szt. b) działka gruntowa zabudowana - 1 szt. c) działki gruntowe - boiska sportowe na terenie wiejskim - 22 szt. 12) ustalenie wartości nieruchomości dla potrzeb komunalizacji - 1 szt. 13) ustalenie wartości początkowej środków trwałych zgodnie z art. 28 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 29.09.1994 roku o rachunkowości dla nieruchomości nabytych przez Gminę z mocy prawa na podstawie decyzji komunalizacyjnych wydanych w latach 1991-1993: a) nieruchomości zabudowane ( działki gruntowe z jednokondygnacyjnymi budynkami świetlic wiejskich, remiz OSP) - 14 szt. b) udział w nieruchomości zabudowanej ( działka gruntowa z dwukondygnacyjnym budynkiem, w którym znajduje się świetlica wiejska) - 1 szt. c) lokale użytkowe (świetlice) z udziałem w nieruchomości wspólnej - 3 szt. d) nieruchomości zabudowane (działki gruntowe z fragmentami zabytkowych miejskich murów obronnych)- 9 szt. e) nieruchomość zabudowana (działka gruntowa z zabytkową Bramą Paczkowską) - 1 szt. f) nieruchomość niezabudowana działka nr 459/1 w Ziębicach, obręb: Wschód (składowisko odpadów) - 1 szt. g) nieruchomość zabudowana (działka gruntowa nr 258 w Ziębicach, obręb: Wschód z ogrodzeniem i kaplicą pogrzebową - cmentarz komunalny) - szt. 1 14) ustalenie wartości nieruchomości przy uwzględnieniu przeznaczenia terenu obowiązującego przed zmianą planu oraz przy uwzględnieniu przeznaczenia terenu obowiązującego po uchwaleniu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla potrzeb ustalenia wysokości odszkodowania z tytułu obniżenia wartości nieruchomości lub ustalenia wysokości opłaty tytułu wzrostu wartości nieruchomości ( art. 36 i 37 ustawy z 27.03.2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym)- 5 szt 15) ustalenie wartości nieruchomości - działki gruntowej nr 333/2 niezabudowanej przeznaczonej na budowę parkingu w Wadochowicach - 1 szt. 2. Wykonanie inwentaryzacji budynków: 1) lokali mieszkalnych i użytkowych w budynkach - 60 szt 2) budynków mieszkalnych i użytkowych o jednej kondygnacji - 26 szt 3) budynków mieszkalnych i użytkowych do trzech kondygnacji - 4 szt 4) pomieszczeń przynależnych - 40 szt 5) ustalenie udziałów w budynkach mieszkalnych, użytkowych, gospodarczych - 20 szt 6) sporządzenie aneksu do inwentaryzacji - 6 szt 3. W ramach usługi ustalania wartości nieruchomości Wykonawca: 1) Sporządza pisemne zawiadomienie ( za potwierdzeniem odbioru) przyszłego nabywcy lokalu, budynku/ działki gruntowej o terminie wizyty oraz przeprowadzenie oględzin nieruchomości podlegającej wycenie, w terminie do 30 dni od dnia doręczenia Wykonawcy odrębnego zlecenia, 2) Sporządza operat szacunkowy wyceny nieruchomości zawierający wartość łączną i w rozbiciu gruntu i/lub budynku/lokalu w dwóch egzemplarzach operatu oraz jednego egzemplarza wyciągu z operatu ze szkicem lokalu i pomieszczeń przynależnych w terminie do 60 dni od dnia ustalonego w pisemnym zawiadomieniu, o którym mowa w punkcie 1 jako termin przeprowadzenia oględzin nieruchomości wraz z: a) zdjęciem wycenianej nieruchomości, b) protokołem z oględzin nieruchomości, c) notatką z badania zapisów księgi wieczystej, d) kopią wypisu i wyrysu z ewidencji gruntów, 1) zawiadamia pisemnie Wydział Gospodarki Nieruchomościami i Rolnictwa Urzędu Miejskiego w Ziębicach o braku możliwości dokonania oględzin nieruchomości podlegającej wycenie z podaniem przyczyny, niezwłocznie po zaistnieniu takiej sytuacji, 2) składa na żądanie Zamawiającego pisemne wyjaśnienia w zakresie dotyczącym wykonanego operatu szacunkowego, 3) występuje przed Samorządowym Kolegium Odwoławczym, sądem powszechnym oraz uczestniczenie w naradach, rozprawach administracyjnych z udziałem stron toczących się postępowań w sprawach, w których Wykonawca wykonał operat szacunkowy, 4) potwierdza w okresie 12-stu miesięcy od sporządzenia operatu szacunkowego na żądanie Zamawiającego aktualności operatu szacunkowego zgodnie z postanowieniami art. 156 ust. 4 ustawy o gospodarce nieruchomościami oraz rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego w ramach wynagrodzenia należnego za wykonanie operatu szacunkowego, zgodnie z ofertą Wykonawcy, przy czym ilość potwierdzeń aktualności nie może dotyczyć więcej niż 10-ciu operatów. 4. W ramach usługi wykonania inwentaryzacji budynków Wykonawca: 1) pisemnie zawiadamia (za potwierdzeniem odbioru) najemców/właścicieli lokali/budynków o terminach wizyt Wykonawcy celem wykonania pomiarów podlegających opracowaniom inwentaryzacyjnym, w terminie do 14 dni od dnia doręczenia Wykonawcy odrębnego zlecenia, 2) sporządza projekt inwentaryzacyjny zawierający opracowania odpowiednio, o których mowa w pkt 3) lit. a) i b) i przekazanie do administratora budynku (ZUK Sp. z o.o. w Ziębicach lub Urzędu Miejskiego w Ziębicach) celem potwierdzenia jego prawidłowości i zgodności ze stanem faktycznym, w terminie do 30 dni od dnia przeprowadzenia pomiarów inwentaryzacyjnych, 3) sporządza dwa egzemplarze opracowań inwentaryzacyjnych, w terminie do 14 dni od dnia otrzymania od administratora budynku pisemnego potwierdzenia, o którym mowa w niniejszym punkcie 2) zawierające w szczególności: a) opracowania inwentaryzacyjne budynków składające się z: -rzutów kondygnacji i szkiców niezbędnych do uzyskania zaświadczenia o samodzielności lokali wraz z zestawieniem powierzchni mieszkalnej, użytkowej potwierdzone podpisem osoby uprawnionej oraz szkice pomieszczeń przynależnych, - określenia udziału w nieruchomości wspólnej dla wszystkich lokali położonych w budynku. b) opracowania inwentaryzacyjne budynków gospodarczych /komórek/składające się z: -rzutów kondygnacji i szkiców pomieszczeń wraz z zestawieniem powierzchni użytkowej potwierdzone podpisem osoby uprawnionej oraz określenie udziału w budynku dla wszystkich pomieszczeń w nim położonych. 4) Pisemnie zawiadamia Wydział Gospodarki Nieruchomościami i Rolnictwa Urzędu Miejskiego w Ziębicach o braku możliwości wykonania pomiarów podlegających opracowaniom inwentaryzacyjnym z podaniem przyczyny, niezwłocznie po zaistnieniu takiej sytuacji. 5. Podane wyżej ilości są wskazane jako maksymalne (docelowe). W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia w zależności od potrzeb Zamawiającego wykazane ilości mogą ulec zmianie, w tym zmniejszeniu przy zachowaniu kwoty zaplanowanej w budżecie Gminy Ziębice na realizację tego zamówienia. Z tego tytułu nie przysługuje Wykonawcy roszczenie względem Zamawiającego. 6. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania przedmiotu zamówienia w trybie i w sposób określony przepisami obowiązującego w danym zakresie prawa oraz obowiązującymi normami i standardami zawodowymi, ze szczególną starannością właściwą dla zawodowego charakteru tych czynności oraz zasadami etyki zawodowej, kierując się zasadą bezstronności. 7. Wykonawca obowiązany będzie do wykonywania zleconych usług zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (tekst jedn. Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.). 8. Zamawiający może odmówić odbioru opracowania operatu szacunkowego i opracowania inwentaryzacyjnego wykonanego wadliwie i w takim przypadku jest uprawniony do żądania wykonania przez Wykonawcę tych opracowań wolnych od wad, nieprawidłowości, w wyznaczonym terminie. 9. Koszty usunięcia wad, nieprawidłowości ponosi Wykonawca. SPOSÓB ZLECANIA WYKONANIA USŁUG 1. Przedmiot umowy będzie realizowany na podstawie odrębnych zleceń, zgodnie z przedmiotem umowy określonym w § 1, w okresie od dnia podpisania umowy do dnia 31 grudnia 2014 roku, jednakże nie dłużej niż do wykorzystania maksymalnej wartości brutto, o której mowa w § 3 ust. 4 umowy. 2. Usługi będą zlecane sukcesywnie w miarę bieżących potrzeb Zamawiającego, na podstawie szczegółowego zakresu określonego w odrębnym zleceniu. 3. Strony mogą określić krótszy termin wykonania usługi odrębnego zlecenia niż termin określony odpowiednio w § 1ust. 3 i 4 umowy. Termin wykonania usługi odrębnego zlecenia nie może przekroczyć terminu obowiązywania umowy, tj. 31 grudnia 2014 roku 4. Zlecenia, na podstawie, których nie zostaną wykonane zlecone czynności w terminie do dnia 31 grudnia 2014 roku zostaną wycofane przez Zamawiającego w formie pisemnej niezwłocznie po wygaśnięciu umowy bez prawa do wynagrodzenia za częściowo wykonane przez Wykonawcę czynności wynikające ze zlecenia. 5. Dniem wykonania usług jest dzień przekazania Zamawiającemu przez Wykonawcę kompletnej dokumentacji, określonych odpowiednio w § 1 ust. 3 i 4 umowy. Ewentualne podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenie art. 29 i 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. 2013 r., poz. 907 z późn. zm.), a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu technologicznego, wydajnościowego i funkcjonalnego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 700000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ziebice.biuletyn.net
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Sporządzenie wyceny nieruchomości, w celu aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego gruntu, przysługującego: - PCC Rokita S.A. z siedzibą w Brzegu Dolnym, - EKOLOGISTYKA Sp. z o.o. z siedzibą w Brzegu Dolnym, - PCC CONSUMER PRODUCTS KOSMET Sp. z o.o. z siedzibą w Brzegu Dolnym, - PCC AUTOCHEM Sp. z o.o. z siedzibą w Brzegu Dolnym, - PCC EXOL S.A. z siedzibą w Brzegu Dolnym, - PCC INTERMODAL S.A. z siedzibą w Brzegu Dolnym, - PCC MCAA Sp. z o.o. z siedzibą w Brzegu Dolnym
Dodano: 2016-07-27 - Sporządzenie wyceny nieruchomości, w celu aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego gruntu, przysługującego: - PCC Rokita S.A. z siedzibą w Brzegu Dolnym, - EKOLOGISTYKA Sp. z o.o. z siedzibą w Brzegu Dolnym, - PCC CONSUMER PRODUCTS KOSMET Sp. z o.o. z siedzibą w Brzegu Dolnym, - PCC AUTOCHEM Sp. z o.o. z siedzibą w Brzegu Dolnym, - PCC EXOL S.A. z siedzibą w Brzegu Dolnym, - PCC INTERMODAL S.A. z siedzibą w Brzegu Dolnym, - PCC MCAA Sp. z o.o. z siedzibą w Brzegu Dolnym
Dodano: 2016-07-15 - Wykonanie operatów szacunkowych nieruchomości dotyczących budowy gazociągów wysokiego ciśnienia
Dodano: 2016-04-19 - Sporządzenie wyceny nieruchomości w celu aktualizacji opłat z tytułu użytkowania wieczystego przysługującego: - PCC Rokita S.A. z siedzibą w Brzegu Dolnym, - EKOLOGISTYCE Sp. z o.o. z siedzibą w Brzegu Dolnym
Dodano: 2016-04-11 - Świadczenie usług w zakresie wykonania zadań polegających na sporządzaniu operatów szacunkowych nieruchomości położonych na obszarze miasta Wojcieszów w latach 2016-2019 roku
Dodano: 2016-03-03 - Świadczenie usług w zakresie wykonania zadań polegających na sporządzaniu operatów szacunkowych nieruchomości położonych na obszarze miasta Jelenia Góra w 2016 roku
Dodano: 2015-12-14 - Wykonywanie czynności w zakresie wyceny i inwentaryzacji nieruchomości wraz z niezbędną dokumentacją w tym zakresie na terenie Gminy Walim
Dodano: 2015-12-04 - WYKONYWANIE USŁUG GEODEZYJNYCH NA POTRZEBY URZĘDU MIEJSKIEGO W OLSZYNIE
Dodano: 2015-12-03 - Usługę pośrednictwa w sprzedaży nieruchomości - działki inwestycyjne i/lub budowlane położone na terenie Gminy Krośnice - II przetag
Dodano: 2015-10-28 - Usługa pośrednictwa w sprzedaży nieruchomości - działki inwestycyjne i/lub budowlane położone na terenie Gminy Krośnice - II przetarg
Dodano: 2015-10-28