Przetargi.pl
Świadczenie usług ubezpieczeniowych dla Eko Dolina Sp. z o.o. w latach 2012-2013

"EKO DOLINA" Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 84-207 Koleczkowo, Al. Parku Krajobrazowego 99, Łężyce
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 6725000 , fax. 058 6727474
  • Data zamieszczenia: 2012-03-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: "EKO DOLINA" Sp. z o.o.
    Al. Parku Krajobrazowego 99, Łężyce
    84-207 Koleczkowo, woj. pomorskie
    tel. 058 6725000, fax. 058 6727474
    REGON: 19168071300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ekodolina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług ubezpieczeniowych dla Eko Dolina Sp. z o.o. w latach 2012-2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa ubezpieczenia: mienia; odpowiedzialności cywilnej z tytułu posiadania mienia i prowadzenia działalności; ryzyk komunikacyjnych dla Eko Dolina Sp. z o.o. w Łężycach, w latach 2012-2013. Na przedmiot zamówienia składają się 3 odrębne części, stanowiące następujące zadania: Zadanie nr 1 - ubezpieczenie mienia: Kod CPV 66515000-3 Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty; Kod CPV 66515100-4 Usługi ubezpieczenia od ognia; Kod CPV 66515200-5 Usługi ubezpieczenia własności; Kod CPV 66515400-7 Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów; PAKIET 1 - Ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych PAKIET 2 - Ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem rabunku i dewastacji PAKIET 3 - Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego PAKIET 4 - Ubezpieczenie maszyn i urządzeń od awarii PAKIET 5 - Ubezpieczenie maszyn budowlanych Zadanie nr 2 - ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu posiadania mienia i prowadzenia działalności: Kod CPV 66516000-0 Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej; Kod CPV 66516400-4 Usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej; Zadanie nr 3 - ubezpieczenie ryzyk komunikacyjnych: Kod CPV 66514110-0 Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych; Kod CPV 66516100-1 Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik I do SIWZ. W przedmiotowym załączniku Zamawiający określił wymagane minimalne warunki ubezpieczenia (obligatoryjne) oraz klauzule (fakultatywne) - ich treści Wykonawca w jakikolwiek sposób nie może zmienić, także poprzez wprowadzanie limitów odpowiedzialności, franszyz, wyłączeń, itd., bądź poprzez zaproponowanie rozwiązań alternatywnych czy złożenie oferty nie spełniającej wszystkich wymaganych warunków (obligatoryjnych), określonych przez Zamawiającego w SIWZ na poszczególne zadania. Wykonawca może zaakceptować część lub całość klauzul fakultatywnych, przewidzianych dla poszczególnych zadań. W przypadku braku akceptacji przez Wykonawcę części lub całości klauzul fakultatywnych, oferta Wykonawcy nie będzie podlegała odrzuceniu. Wymagane minimalne warunki ubezpieczenia (obligatoryjne) oraz klauzule fakultatywne, mają zastosowanie tylko wtedy gdy nie zawężają ochrony ubezpieczeniowej (odpowiedzialności ubezpieczyciela) wskazanej w ogólnych warunkach ubezpieczenia. W sytuacji, gdy wskutek ich zastosowania doszłoby do zawężenia odpowiedzialności ubezpieczyciela w relacji do OWU dla danego ubezpieczenia, to zastosowanie mają tylko te postanowienia, które tej odpowiedzialności nie zawężają oraz te, które tę odpowiedzialność rozszerzają. W wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania przetargowego, zostanie zawarta umowa, zgodnie z działem XVI SIWZ Istotne postanowienia umowy, odrębna na każde zadanie. Umowa zostanie zawarta na okres realizacji zamówienia. Załącznikiem do umowy będą polisy ubezpieczeniowe, określające szczegółowe zagadnienia dotyczące poszczególnych rodzajów ubezpieczeń, w tym opis przedmiotu, zakresu i sum ubezpieczenia, wysokość składki, treść klauzul wymaganych, treść zaakceptowanych klauzul fakultatywnych oraz Ogólne Warunki Ubezpieczenia, jako załącznik do tych polis. Na wniosek Zamawiającego, Wykonawca (Ubezpieczyciel) zobowiązany będzie do wystawienia odrębnych certyfikatów, potwierdzających fakt objęcia ochroną ubezpieczenia. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamówienie zostało podzielone na trzy odrębne części, określane jako zadania. Za ofertę częściową uważa się ofertę złożoną na realizację danego zadania. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, jedynie w zakresie przedstawionych części zamówienia. Wykonawcy mogą złożyć oferty na realizację dowolnej liczby (od 1 do 3) zadań, z zastrzeżeniem możliwości złożenia tylko jednej oferty na poszczególne zadanie. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 4. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 5. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 6. Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. 7. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom, zgodnie z art. 36 ust. 4 PZP 8. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 9. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania istotnych zmian postanowień umowy, także w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w następujących przypadkach: a) zmiany dotyczące terminów płatności, wysokości, liczby rat składki, w przypadku braku środków na zapłatę składek przez Ubezpieczającego w terminie przewidzianym w umowie oraz dokumentach ubezpieczenia, bez dodatkowej zwyżki w wysokości składki przy rozłożeniu jej na raty, b) gdy zmiany te są korzystne dla Ubezpieczającego, jednak bez zwiększania ustalonej składki; c) wynikające ze zmiany unormowań prawnych powszechnie obowiązujących, w tym zmiany wysokości podatków i opłat, w tym podatku VAT d) wynikające ze zmian organizacyjnych stron np. zmiana reprezentacji, adresu siedziby firmy, zmian osób do kontaktu między stronami itp. e) w przypadku ujawnienia się nowego ryzyka, wprowadzenie przez Ubezpieczyciela zmian w zakresie poszczególnych rodzajów ubezpieczeń będących przedmiotem złożonej oferty. 10. Wszelkie zmiany zawartej umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu, pod rygorem nieważności. Wszelkie zmiany muszą być dokonywane z zachowaniem przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 j.t. ze zm.), tj. art.140 ust. 3 stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 11. W niniejszym postępowaniu uczestniczą przedstawiciele STBU Brokerzy Ubezpieczeniowi Sp. z o.o. w charakterze brokera ubezpieczeniowego. Z tego tytułu STBU Brokerzy Ubezpieczeniowi Sp. z o.o. otrzyma prowizję brokerską od Wykonawcy (Ubezpieczyciela) wybranego przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 665150003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ekodolina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach