Przetargi.pl
Świadczenie usług transportowych w zakresie przewozów szkolnych uczniów na terenie Gminy Gromnik w roku szkolnym 2013/2014

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 33-180 Gromnik, ul. Witosa 2
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 014 6514202, 6514238 , fax. 014 6514095
  • Data zamieszczenia: 2013-06-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    ul. Witosa 2 2
    33-180 Gromnik, woj. małopolskie
    tel. 014 6514202, 6514238, fax. 014 6514095
    REGON: 00053509500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gromnik.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług transportowych w zakresie przewozów szkolnych uczniów na terenie Gminy Gromnik w roku szkolnym 2013/2014
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przewozie szkolnym uczniów (dowóz i odwóz) z terenu Gminy Gromnik w okresie od 02.09.2013r. do 27.06.2014r. (10 miesięcy), oraz sprawowanie opieki nad uczniami podczas przewozu. 2.Dzierżawa dwóch autobusów szkolnych celem przewozu uczniów. Szczegółowe warunki dotyczące zamówienia: 1.W ramach przewozu szkolnego Wykonawca zapewnia dowóz uczniów do ZS w Gromniku oraz ZS w Siemiechowie i odwóz uczniów z powyższych placówek oświatowych do przystanków zlokalizowanych na następujących trasach dowozu: - do Zespołu Szkół w Gromniku PRZYWOZY Trasa I: Brzozowa - Gromnik (przybliżona odległość - 8 km, przybliżona ilość przystanków - 5, szacunkowa liczba dzieci - 25), Trasa II: Polichty - Gromnik Góry - Gromnik (przybliżona odległość - 7 km, przybliżona ilość przystanków - 4, szacunkowa liczba dzieci - 35), Trasa III: Rzepiennik Marciszewski - Golanka - Gromnik (przybliżona odległość - 5 km, przybliżona ilość przystanków - 4, szacunkowa liczba dzieci - 25), ODWOZY Trasa I: Gromnik - Brzozowa (przybliżona odległość - 8 km, przybliżona ilość przystanków - 5, szacunkowa liczba dzieci - 25), Trasa II: Gromnik - Gromnik Góry - Polichty (przybliżona odległość - 7 km, przybliżona ilość przystanków - 4, szacunkowa liczba dzieci - 35), Trasa III: Gromnik - Golanka - Rzepiennik Marciszewski (przybliżona odległość - 5 km, przybliżona ilość przystanków - 4, szacunkowa liczba dzieci - 25), - do Zespołu Szkół w Siemiechowie PRZYWOZY Siemiechów (Remiza OSP, Ośrodek Zdrowia, droga na Wróblowice, Siemiechów Góry) przybliżona odległość - 13 km, przybliżona ilość przystanków - 7, szacunkowa liczba dzieci - 15, ODWOZY Siemiechów (Remiza OSP, Ośrodek Zdrowia, droga na Wróblowice, Siemiechów Góry) przybliżona odległość - 13 km, przybliżona ilość przystanków - 7, szacunkowa liczba dzieci - 15, Szacunkowa liczba uczniów: 100. Łączna dzienna długość tras przewozów szkolnych ok: 66 km. Uwaga! W powyższym kilometrażu jest uwzględniony tylko dowóz i odwóz, a nie uwzględniono dojazdu Wykonawcy do przystanków początkowych oraz odjazdu z przystanków końcowych tras, które zapewnia we własnym zakresie Wykonawca. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany liczy przewożonych uczniów bez ponoszenia dodatkowych kosztów z tego tytułu. 2.Przewozy uczniów dotyczą dni w których odbywają się zajęcia lekcyjne, wyłączając dni wolne od nauki, przerwy świąteczne, czas trwania ferii zimowych obowiązujących w województwie małopolskim oraz okres wakacji letnich. W przypadku odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz dzieci zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym przez Dyrektorów poszczególnych Szkół. 3.Przewóz uczniów odbywać się będzie według harmonogramów ustalonych pomiędzy Wykonawcą a Dyrektorami poszczególnych Szkół i będą mogły ulegać zmianie w związku z organizacją pracy Szkół z siedmiodniowym wyprzedzeniem. 4.Powyższe harmonogramy zawierać będą szczegółowe ustalenia dotyczące liczby uczniów, tras, przedziałów czasowych i przystanków w jakich powinien być wykonany dowóz uczniów do szkoły oraz ich odwóz po zakończeniu zajęć lekcyjnych. 5.Realizując zamówienie Wykonawca musi dysponować 4 pojazdami (autobusami) o liczbie miejsc wynikającej z zestawienia liczby przewożonych uczniów. W ramach niniejszego zamówienia Zamawiający wydzierżawia 2 autobusy szkolne będące własnością Gminy Gromnik, które otrzyma w dzierżawę z dniem podpisania umowy na przewozy szkolne oraz w razie potrzeby, pojazdy własne. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie mogą zapoznać się ze stanem technicznym autobusów Zamawiającego po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym. Reasumując, Wykonawca winien wykazać, że dysponuje dodatkowo 2 pojazdami (autobusami) spełniającymi wymagania zawarte w niniejszej SIWZ, o liczbie miejsc wynikającej z zestawienia liczby przewożonych uczniów. 6.W przypadku awarii pojazdu przewożącego uczniów, Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt zapewnić transport zastępczy w ciągu 1 godz., spełniający wszelkie wymogi określone przez Zamawiającego przy udzieleniu zamówienia. O powyższym fakcie muszą być powiadomieni i wyrazić zgodę Dyrektorzy poszczególnych Szkół. 7.W przypadku braku zabezpieczenia pojazdu zastępczego Zamawiający wynajmie pojazd we własnym zakresie a kosztami obciąży Wykonawcę (z należnego wynagrodzenia) oraz nałoży karę w wysokości określonej w umowie. 8.Wykonawca nie może powierzyć wykonania usługi wynikającej z niniejszej umowy innej osobie bez pisemnej zgody Zamawiającego. 9.W razie zaprzestania świadczenia usług lub nieprzystąpienia przez Wykonawcę do świadczenia usług przewozowych w umownym terminie Zamawiający będzie uprawniony do powierzenia wykonania usług przewozu uczniów innemu wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się do zapłaty całości kosztów związanych z wykonaniem przewozów zastępczych. 10.Opiekę nad uczniami oraz ich bezpieczeństwo w czasie przewozów organizuje i zapewnia Wykonawca. 11.Autobusy muszą posiadać wystarczającą liczbę miejsc na określonej trasie - uczniowie muszą mieć zagwarantowane miejsca siedzące. 12.Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania wszystkich wymogów prawnych dotyczących przewozów dzieci szkolnych, zapewnienia im właściwej opieki oraz odpowiednich warunków bezpieczeństwa i higieny. 13.Przewóz uczniów ma się odbywać ubezpieczonymi autobusami posiadającymi aktualny przegląd techniczny. Wykonawca ubezpiecza autobusy i pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozu oraz pozostających w związku z przewozem. 14.Oferent zobowiązany jest sporządzić kalkulację wynagrodzenia za przewóz uczniów z terenu Gminy Gromnik przy następujących założeniach: 1)Szacunkowa liczba uczniów: 100, 2)Łączna dzienna długość tras przewozów szkolnych ok: 66 km, 3)Ilość dni nauki szkolnej w ciągu jednego miesiąca - 22, 4)Organizację roku szkolnego należy przyjąć zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 18 kwietnia 2002r. (Dz. U. Nr 46 poz. 432 ze zm.):początek roku szkolnego - 02.09.2013r., zimowa przerwa świąteczna trwa od 23 - 31.12.2013r.,ferie zimowe trwają 2 tygodnie od 03 - 16.02.2014r. (czyli luty 2014r. stanowił będzie połowę kosztu przewidzianego dla innych miesięcy),wiosenna przerwa świąteczna rozpoczyna się w czwartek poprzedzający Święta Wielkanocne i kończy się w najbliższy wtorek po Świętach 17 - 22.04.2014r.,koniec roku szkolnego - 27.06.2014r. W myśl powyższych danych, Wykonawca określi cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia na załączonym do SIWZ formularzu ofertowym (załącznik nr 1 do SIWZ) według zasad określonych w sposobie wypełnienia tego formularza, tj., miesięczne ryczałtowe wynagrodzenie za świadczenie usług oraz całkowity koszt świadczenia usług za 10 miesięcy. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji usługi w formie przewozów biletowanych (autobusami linii regularnych), jak również w ramach przewozów zamkniętych. W przypadku linii regularnych Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu, nie później niż w przeddzień rozpoczęcia każdego nowego miesiąca, biletów miesięcznych według list uczniów, dostarczonych Wykonawcy przez Zamawiającego. Jednakże, z tytułu świadczenia usługi wykonawca otrzyma ryczałtowe miesięczne wynagrodzenie za przewóz uczniów na warunkach określonych niniejszą specyfikacją. Dzierżawa autobusów 1.Zamawiający przekazuje w dzierżawę, do wykorzystania w niniejszej usłudze, sprawnie technicznie, dwa autobusy szkolne: Autosan A0909L.03.S - liczba miejsc 41+1+1, kolor pomarańczowy, Autosan H9 20 - liczba miejsc 40+12, kolor pomarańczowy, 2.Wykonawca zobowiązuje się do: - użytkowania przedmiotów dzierżawy zgodnie z ich przeznaczeniem, - użytkowania przedmiotów dzierżawy zgodnie z wymogami prawidłowej eksploatacji, -wykonywania na własny koszt wszystkich napraw i konserwacji bez możliwości ubiegania się o zwrot poniesionych nakładów od Wydzierżawiającego, -zapewnienia odpowiedniego ogumienia w zależności od sezonu oraz dokonania jego wymiany, -ponoszenia kosztu zakupu paliwa, -ponoszenia kosztów przeglądów technicznych, -zobowiązkowej umowy ubezpieczenia OC oraz umowy NNW, -nie dokonywania zmian na przedmiocie dzierżawy bez pisemnej zgody Wydzierżawiającego, -nie udostępniania osobom trzecim przedmiotu dzierżawy do użytkowania, ani podnajmowania przedmiotu dzierżawy bez pisemnej zgody Wydzierżawiającego, -konserwacji nadwozia i podwozia, -uzupełnienia oszkleń, -napraw urządzeń grzewczych, -naprawy i konserwacji przewodów hydraulicznych i elektrycznych, -naprawy lub wymiany uszkodzonych siedzeń, -wymiany ogumienia, -wymiany olejów i płynów eksploatacyjnych, -malowania nadwozia lub podwozia w miarę potrzeb dla zabezpieczenia przed wilgocią lub korozją, -oraz innych napraw wynikających z bieżącej eksploatacji pojazdu, -ponoszenia kosztów m. in. przeglądów technicznych, ubezpieczenia pojazdu, podatku. 3.Wykonawca będzie płacił miesięcznie czynsz dzierżawy dwóch autobusów w miesiącach w których realizowany jest dowóz uczniów w wysokości 10 000,00 zł netto . 4.Zamawiający wystawi co miesiąc wybranemu Wykonawcy (Dzierżawcy) fakturę z tytułu dzierżawy autobusów w umownej kwocie. Wymagania stawiane Wykonawcy: Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. W trakcie wykonywania przewozu uczniów Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania następujących przepisów prawnych: 1)ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. Nr 98, poz.602 ze zmianami), 2)ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2007 r. Nr 125, poz. 874 ze zmianami), 3)Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (DZ. U. z 2003r. Nr 32, poz. 262 z późn. zm.), 4)Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (DZ. U. z 2007r. Nr 186, poz. 1322 z późn. zm.), 5)innych, aktualnie obowiązujących przepisów prawnych dotyczących wykonywania przewozu osób środkami samochodowymi (autobusami), 6)doraźnych zarządzeń, poleceń i uwag dotyczących organizacji przewozu uczniów, wydawanych przez Dyrektorów poszczególnych Szkół. UWAGA: Zaleca się dokonanie wizji lokalnej poszczególnych tras celem oszacowania na własną odpowiedzialność kosztów i ryzyka wykonania zamówienia oraz uzyskanie wszelkich danych jakie mogą być niezbędne do rzetelnego przygotowania oferty.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 10 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gromnik.pl przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach