Przetargi.pl
Świadczenie usług transportowych polegających na przewozie autokarem uczestników wyprawy EACEA na Węgry

Urząd Gminy w Psarach ogłasza przetarg

  • Adres: 42-512 Psary, ul. Malinowicka
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 294 49 00 wew. 41, , fax. 32 294 49 01
  • Data zamieszczenia: 2018-06-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Psarach
    ul. Malinowicka 4
    42-512 Psary, woj. śląskie
    tel. 32 294 49 00 wew. 41, , fax. 32 294 49 01
    REGON: 53724300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.psary.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług transportowych polegających na przewozie autokarem uczestników wyprawy EACEA na Węgry
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przewóz grupy maksymalnie 26 osób, uczestników wycieczki do miasta Varpalota wraz z bagażem, strojami i sprzętem muzycznym. Wyjazd z Urzędu Gminy w Psarach 11.08.2018 r. i dojazd do miejscowości Varpalota (Węgry). Transport autokarem na miejscu wg planu pobytu organizatora (przewidziano 4 kursy o łącznej długości około 410 km). Przejazd powrotny tej samej grupy z Varpaloty do Psar. Wyjazd z miejscowości Varpalota 16.08.2018. Trasa powrotna: Varpalota-Psary w dniu 16.08.2018 r. 2. Łączna ilość kilometrów nie może przekroczyć 1.800 km. Szacunkowo łączna ilość kilometrów w granicach kraju wynosi do 300 km, natomiast poza granicami kraju – do 1.500 km. 3. W czasie przejazdu w każdą stronę nie przewiduje się noclegu na trasie, dlatego obsada kierowców musi być odpowiednio liczna. 4. Zamawiający wymaga, aby wynajmowany pojazd był sprawny technicznie, bezpieczny dla ruchu, spełniał wszystkie wymagane przepisami prawa normy związane z realizacją usługi, posiadał wymagane ubezpieczenia: pojazdów, kierowców oraz pasażerów (OC i NW) i rzeczy oraz niezbędne dokumenty do przewozu na terenie kraju i poza jego granicami. 5. Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące wynajmowanego pojazdu: 1) Autokar powinien posiadać przynajmniej 26 miejsc dla pasażerów, Zamawiający dopuszcza autokar o większej liczbie miejsc. 2) Autokar powinien mieć odpowiednie luki bagażowe, aby pomieścić bagaż podróżujących (w tym instrumenty muzyczne). 3) Ze względu na długość trasy autokar powinien być wyposażony w sprawną klimatyzację i sprawne, dostępne WC. 4) Autokar ma posiadać sprawne, działające nagłośnienie z mikrofonem. 5) Wskazane jest, aby autokar miał pasy bezpieczeństwa. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania odpowiednich służb celem przeprowadzenia kontroli stanu trzeźwości kierowców w każdym momencie trwania transportu. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania odpowiednich służb, celem sprawdzenia stanu technicznego pojazdów. W przypadku stwierdzenia, iż pojazd/autokar jest niesprawny technicznie lub nie spełnia wymaganego standardu Zamawiający ma prawo żądać podstawienia w najszybszym możliwym czasie autokaru sprawnego o wymaganym standardzie a Wykonawca ma to żądanie spełnić. Jeżeli Wykonawca nie wywiąże się z tego obowiązku Zamawiający na koszt wykonawcy podstawi sprawny autokar o wymaganym standardzie od innego podmiotu. 8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości korzystania ze środków transportu zbiorowego. 9. Kierowcy realizujący wykonanie przedmiotu zamówienia powinni posiadać odpowiednie uprawnienia, wiedzę i umiejętności. 10. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 11. Wykonawca jest zobowiązany przez okres realizacji zamówienia do posiadania: a) aktualnej licencji uprawniającej do podejmowania i wykonywania działalności gospodarczej w zakresie krajowego lub międzynarodowego transportu drogowego osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2013 r. poz.1414 z późn.zm.), b) polisy ubezpieczeniowej od następstw nieszczęśliwych wypadków, c) ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 12. Klauzule społeczne - Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę. 1) Wykonawca, podwykonawca, dalszy podwykonawca wykonujący czynności w zakresie realizacji zamówienia jest zobowiązany do zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę, tj. osób wykonujących czynności w ramach niniejszego zamówienia, gdzie wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz.1666 z późn. zm.). Na Wykonawcy ciąży obowiązek zapewnienia, aby również podwykonawcy i dalsi podwykonawcy spełniali wszystkie wymogi względem osób zatrudnionych na umowę o pracę. Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z realizacją zamówienia, tj. kierowców. 2) Wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia zostały określone w § 2 umowy – załącznik nr 4 do SIWZ. Powyższe wymagania określają w szczególności: 2.1. sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp, 2.2. uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp, oraz sankcje z tytułu braku zatrudnienia osób na umowę o pracę, 2.3. rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. 3) Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 3a Pzp, wymaga aby wszyscy kierowcy, którzy będą uczestniczyli w realizacji zamówienia, a których praca polega na wykonywaniu zadań w sposób określony w art. 22 § 1* ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, byli zatrudnieni przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. 12. Warunki płatności. 1) Kwota wynagrodzenia obejmuje wszelkie koszty jakie poniesie Wykonawca w związku z realizacją przedmiotu umowy. Cena ofertowa brutto będzie obejmowała cały przedmiot zamówienia ze wszystkimi kosztami wynikającymi z SIWZ - załączników i ewentualnych informacji dla Wykonawców, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej realizacji przedmiotu zamówienia. 2) Wykonawca w wycenie stawki za kilometr poda całkowity koszt usługi (zawierający wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, tj. kilometraż, opłaty drogowe, opłaty za parkingi, wynagrodzenie kierowców oraz inne koszty niezbędne do wykonania zamówienia). 3) Rozliczenie z Wykonawcą odbędzie się na podstawie faktycznie przejechanej ilości kilometrów zgodnie z cenami jednostkowymi wskazanymi w formularzu oferty, na podstawie wskazań licznika. 4) Szczegółowe zasady płatności zostały opisane we wzorze umowy - załącznik nr 4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60172000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie wykonywania krajowego oraz międzynarodowego transportu drogowego osób (ustawa z dnia 6 września 2011 o transporcie drogowym Dz. U z 2016 r., poz. 1907 z późn. zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego w pkt 1) - posiadanie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej oraz pkt 3) - zdolność techniczna lub zawodowa – do oferty należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 oraz nr 3 do SIWZ (oświadczenie z art. 25a Pzp). Informacje zawarte w Oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2) W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp, Wykonawca przekazuje, stosownie do treści art. 24 ust. 11 Pzp (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 Pzp), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Do oferty należy dołączyć: 1. Oświadczenia zgodne z załącznikiem nr 2 oraz nr 3 do SIWZ (oświadczenia z art. 25a Pzp), które należy złożyć w formie pisemnej. 2. Oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO zgodne z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 3. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - na formularzu oferty – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 4. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach