Przetargi.pl
Świadczenie usług transportowych polegających na przewozie autokarem uczestników do Centrum Nauki Kopernik w Warszawie na zajęcia realizowane w ramach projektu „Rozwińmy skrzydła” współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020.

Urząd Gminy w Psarach ogłasza przetarg

  • Adres: 42-512 Psary, ul. Malinowicka
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 294 49 00 wew. 41, , fax. 32 294 49 01
  • Data zamieszczenia: 2019-03-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Psarach
    ul. Malinowicka 4
    42-512 Psary, woj. śląskie
    tel. 32 294 49 00 wew. 41, , fax. 32 294 49 01
    REGON: 53724300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.psary.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług transportowych polegających na przewozie autokarem uczestników do Centrum Nauki Kopernik w Warszawie na zajęcia realizowane w ramach projektu „Rozwińmy skrzydła” współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest przewóz grupy maksymalnie 44 osób, uczestników zajęć projektowych do Centrum Nauki Kopernik w Warszawie (dalej CNK).; 2. Planowany termin wyjazdu: w dniu 26 marca 2019 r., o godzinie 7:00.; 3. Miejsce wyjazdu: Szkoła Podstawowa w Psarach ul. Szkolna 32.; 4. Miejsce docelowe: Centrum Naukowe Kopernik w Warszawie.; 5. Czas pobytu: 5.1. Termin rozpoczęcia zajęć w CNK: 26 marca 2019 r., godzina 11:00.; 5.2. Termin zakończenia zajęć w CNK: 26 marca 2019 r., godzina 15:00.; 5.3. Powrót do miejsca wyjazdu tej samej grupy bezpośrednio po zakończeniu zajęć: 26 marca 2019r., ok. godziny 19:00, Psar ul. Szkolna 32 Szkoła Podstawowa.; 6. Zamawiający nie przewiduje korzystania z transportu autokarem na miejscu.; 7. Planowana łączna ilość kilometrów do przejechania ok. 650 km.; 8. Zamawiający wymaga, aby wynajmowany pojazd był sprawny technicznie, bezpieczny dla ruchu, spełniał wszystkie wymagane przepisami prawa normy związane z realizacją usługi, posiadał wymagane ubezpieczenia: pojazdów, kierowców oraz pasażerów (OC i NW) i rzeczy oraz niezbędne dokumenty do przewozu na terenie kraju.; 9. Szczegółowe wymagania Zamawiającego dotyczące wynajmowanego pojazdu:; 9.1. Autokar powinien posiadać przynajmniej 44 miejsc dla pasażerów, Zamawiający dopuszcza autokar o większej liczbie miejsc.; 9.2. Autokar powinien mieć odpowiednie luki bagażowe, aby pomieścić bagaż podróżujących.; 9.3. Ze względu na długość trasy autokar powinien być wyposażony w sprawną klimatyzację i sprawne, dostępne WC.; 9.4. Autokar ma posiadać sprawne, działające nagłośnienie z mikrofonem.; 9.5. Wskazane jest, aby autokar miał pasy bezpieczeństwa.; 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania odpowiednich służb celem przeprowadzenia kontroli stanu trzeźwości kierowców w każdym momencie trwania transportu. ; 11. Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania odpowiednich służb, celem sprawdzenia stanu technicznego pojazdów. W przypadku stwierdzenia, iż pojazd/autokar jest niesprawny technicznie lub nie spełnia wymaganego standardu Zamawiający ma prawo żądać podstawienia w najszybszym możliwym czasie autokaru sprawnego o wymaganym standardzie a Wykonawca ma to żądanie spełnić. Jeżeli Wykonawca nie wywiąże się z tego obowiązku Zamawiający na koszt wykonawcy podstawi sprawny autokar o wymaganym standardzie od innego podmiotu.; 12. Zamawiający nie dopuszcza możliwości korzystania ze środków transportu zbiorowego.; 13. Kierowcy realizujący wykonanie przedmiotu zamówienia powinni posiadać odpowiednie uprawnienia, wiedzę i umiejętności.; 14. Zamawiający nie zapewnia kierowcy posiłków, wejścia na teren CNK.; 15. Szczegółowy zakres obowiązków wykonania przedmiotu zamówienia znajduje się w projekcie umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.; 16. Wykonawca jest zobowiązany przez okres realizacji zamówienia do posiadania: a) aktualnej licencji uprawniającej do podejmowania i wykonywania działalności gospodarczej w zakresie min. krajowego transportu drogowego osób zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2016 r. poz.1907 z późn.zm.),; b) polisy ubezpieczeniowej od następstw nieszczęśliwych wypadków,; c) ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 17. Warunki płatności.; 17.1. Kwota wynagrodzenia obejmuje wszelkie koszty jakie poniesie Wykonawca w związku z realizacją przedmiotu umowy. Cena ofertowa brutto będzie obejmowała cały przedmiot zamówienia ze wszystkimi kosztami wynikającymi z SIWZ - załączników i ewentualnych informacji dla Wykonawców, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej realizacji przedmiotu zamówienia.; 17.2. Wykonawca w wycenie stawki za kilometr poda całkowity koszt usługi (zawierający wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, tj. kilometraż, opłaty drogowe, opłaty za parkingi, wynagrodzenie kierowców oraz inne koszty niezbędne do wykonania zamówienia). 17.3. Rozliczenie z Wykonawcą odbędzie się na podstawie faktycznie przejechanej ilości kilometrów zgodnie z cenami jednostkowymi wskazanymi w formularzu oferty, na podstawie wskazań licznika.; 17.4. Faktyczna ilość przejechanych kilometrów będzie liczona z miejsca wyjazdu do miejsca powrotu tj.: Szkoła Podstawowa nr 32 w Psarach ul. Szkolna 32.; 17.5. Szczegółowe zasady płatności zostały opisane we wzorze umowy - załącznik nr 4 do SIWZ. 18. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę 1. Zamawiający wymaga, aby wszystkie czynności w pełnym zakresie rzeczowym wyszczególnionym w SIWZ i Umowie realizowane były przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę i Podwykonawcę/ów na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (Dz.U. z 2018 r., poz. 917 z późn. zm.) – kierowca (-cy) . 2. Pozostałe uregulowania w tym zakresie zostały ujęte w umowie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60172000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. Wykaz oświadczeń i dokumentów, potwierdzających brak podstaw wykluczenia. 3.1. W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia – do oferty należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ (oświadczenie z art. 25a ustawy Pzp). Informacje zawarte w Oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania. 3.2. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca przekazuje, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie należy złożyć w formie pisemnej, podpisaną własnoręcznym podpisem. 2. Do oferty należy dołączyć: 2.1. Formularz ofertowy – złącznik nr 1 do SIWZ 2.2. Oświadczenia zgodne z załącznikiem nr 2 do SIWZ (oświadczenia z art. 25a Pzp), które należy złożyć w formie pisemnej. 2.3. Oświadczenie wykonawcy o posiadaniu ważnego i aktualnego uprawnienia do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie wykonywania min. krajowego transportu drogowego osób (ustawa z dnia 6 września 2011 o transporcie drogowym Dz. U z 2016 r., poz. 1907 z późn. zm.) zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2.4. Oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO zgodne z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2.5. Oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy oraz, że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń - na formularzu oferty – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2.6. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 2.7. Spis wszystkich załączonych dokumentów (spis treści) – zalecane, nie wymagane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach