Przetargi.pl
Świadczenie usług transportowych polegających na dowozie uczniów ze szkół na terenie Gminy Szemud na wyjazdowe zajęcia edukacyjne w Trójmieście i Wejherowie wraz z kursem powrotnym w ramach projektu pn. ”3.2.1. START! Podnosimy jakość edukacji ogólnej w Gminie Szemud

Gmina Szemud ogłasza przetarg

  • Adres: 84217 Szemud, ul. Kartuska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 586 764 428 , fax. 586 764 428
  • Data zamieszczenia: 2017-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Szemud
    ul. Kartuska 13
    84217 Szemud, woj. pomorskie
    tel. 586 764 428, fax. 586 764 428
    REGON: 19167542200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług transportowych polegających na dowozie uczniów ze szkół na terenie Gminy Szemud na wyjazdowe zajęcia edukacyjne w Trójmieście i Wejherowie wraz z kursem powrotnym w ramach projektu pn. ”3.2.1. START! Podnosimy jakość edukacji ogólnej w Gminie Szemud
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Opis przedmiotu zamówienia: a) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych polegających na dowozie uczniów ze szkół na terenie Gminy Szemud na wyjazdowe zajęcia edukacyjne w Trójmieście i Wejherowie wraz z kursem powrotnym. – obsługa zajęć wyjazdowych organizowanych w ramach projektu pn.: ”3.2.1. START! Podnosimy jakość edukacji ogólnej w Gminie Szemud” – projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz ze środków budżetu państwa w ramach RPO WP na lata 2014-2020. Oś Priorytetowa: 3.Edukacja Działanie: 3.0. Edukacja przedszkolna. Poddziałanie: 03.02.01 Jakość edukacji ogólnej Nr umowy o dofinansowanie: RPPM.03.02.01-22-0076/15-00. b) Cały przedmiot zamówienia obejmuje 220 wyjazdów. Wykonawca uwzględnia podczas dowozu taką ilość miejsc w autobusie, która zapewni jednoczesne dowiezienie/ odwiezienie wszystkich uczestników i nauczycieli (opiekunów) do /z miejsca realizacji zajęć wyjazdowych. c) Zamówienie obejmuje przewóz osób na zajęcia wyjazdowe do instytucji nauki i kultury, trójmiejskiej firmy. Zamawiający zapewnia opiekę nad uczestnikami podczas dowozu i zajęć wyjazdowych. d) Maksymalny czas pobytu uczniów na zajęciach pozaszkolnych (czas trwania zajęć wraz z dojazdem w dwie strony) wynosić będzie 6 godziny. e) Przewiduje się, że w jednym dniu organizowane będą maksymalnie 3 wyjazdy (trzema autobusami). f) Zamawiający wymaga, aby autobusy przystosowane były do bezpiecznego przewozu minimum 32 pasażerów, tj. minimum 32 miejsca siedzące dla pasażerów. g) Zamawiający wskazuje, że około 10% wyjazdów będzie wymagało transportu pojazdem niskopodłogowym dostosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych. h) Szczegółowy zakres wyjazdów zostały określone w Harmonogramie zajęć wyjazdowych stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany Harmonogramu zajęć wyjazdowych. Zmiany mogą dotyczyć liczby wyjazdów, terminów wyjazdów, miejsc wyjazdów. Zmiana Harmonogramu zajęć następuje poprzez poinformowanie Wykonawcy przez Zamawiającego pisemnie, faksem lub droga elektroniczną i nie stanowią zmiany treści umowy. i) Zamawiający wskazuje wykaz miejsc, z których będą zabierani uczestnicy wyjazdów: - Szkoła Podstawowa w Łebieńskiej Hucie, ul. Kartuska25, 84-217 Łebieńska Huta, - Szkoła Podstawowa w Łebnie, ul. Szkolna 1, 84-217 Łebno, - Szkoła Podstawowa w Jeleńskiej Hucie, ul. Szkolna 5, 84-217 Jeleńska Huta, - Szkoła Podstawowa w Częstkowie, ul. Szkolna 9, 84-217 Częstkowo, - Zespół Szkolno Przedszkolny w Szemudzie, ul. Szkolna 4, 84-217 Szemud, - Gimnazjum w Szemudzie, ul. Szkolna 6, 84-217 Szemud, - Zespół Szkół z Oddziałami Integracyjnymi w Kielnie, ul. Szkolna 4, 84-208 Kielno, - Zespół Szkół w Bojanie, ul. J. Wybickiego 48, 84-207 Bojano, - Zespół Szkolno-Przedszkolny w Koleczkowie, ul. Wejherowska 24, 84-207 Koleczkowo oraz analogiczne miejsca w przypadku powrotu. 2. Terminy poszczególnych wyjazdów będą ustalane w trakcie realizacji umowy, w oparciu o następujące zasady: a) Wyjazd i powrót będzie następował tego samego dnia. b) Terminy wyjazdów będą wyznaczane w dni od poniedziałku do niedzieli, w okresie - czerwiec 2017 roku, wrzesień - październik 2017 roku oraz styczeń - czerwiec 2018 roku. c) Szczegółowe miesięczne harmonogramy wyjazdów przedstawiane będą Wykonawcy najpóźniej w ciągu 5 dni kalendarzowych poprzedzających miesiąc, którego harmonogram ma dotyczyć za wyjątkiem pierwszego harmonogramu który zostanie przedstawiony Wykonawcy w dniu podpisania umowy, przy czym termin pierwszej wycieczki nie będzie planowany wcześniej, niż 3dni robocze od dnia przedstawienia Wykonawcy harmonogramu. d) Konieczność transportu pojazdem niskopodłogowym dostosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych będzie wskazana w szczegółowym miesięcznym harmonogramie, który Zamawiający przekaże Wykonawcy drogą e-mailową. e) Zmiany harmonogramu są możliwe pod warunkiem zgłoszenia ich Wykonawcy, jednakże zmiany nie mogą dotyczyć wyjazdów zaplanowanych w okresie krótszym niż 5 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia zmiany harmonogramu, który Zamawiający przekaże Wykonawcy drogą e-mailową. f) Zamawiający zakłada możliwość zmiany miejsca wyjazdu w ramach wskazanych lokalizacji. Łączna ilość wyjazdów nie ulegnie zmniejszeniu. g) Okres realizacji zamówienia obejmuje okres od podpisania umowy do końca czerwca 2018 roku. h) Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania przewozów osób na podstawie licencji na krajowy transport drogowy osób. i) Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji ze zleconej usługi. Informacje o rezygnacji Zamawiający przekaże Wykonawcy pisemnie, faksem bądź drogą elektroniczną, w terminie co najmniej 24 godziny przed planowanym rozpoczęciem dowozu na zajęcia wyjazdowe. j) Wykonawca zobowiązany jest do: k) realizacji przedmiotu umowy z zachowaniem należytej staranności zgodnie z Harmonogramem zajęć wyjazdowych, l) zagwarantowania uczestnikom i nauczycielom (opiekunom) podczas dowozu na zajęcia wyjazdowe warunków bezpieczeństwa i higieny oraz takich wygód, jakie ze względu na rodzaj transportu uważa się za niezbędne, a w szczególności poprzez zapewnienie wszystkim przewożonym uczestnikom i nauczycielom (opiekunom) miejsc siedzących oraz przestrzeganie ustawy z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity: Dz. U. z 2017 roku poz. 128 z późniejszymi zmianami), m) realizacji przedmiotu umowy przy wykorzystaniu autobusów spełniających wymagania techniczne określone przepisami prawa, posiadającego aktualne badania techniczne oraz aktualne ubezpieczenia komunikacyjne OC i od Następstw Nieszczęśliwych Wypadków (NNW). n) Wykonawca jest zobowiązany do dbałości o stan techniczny autobusów, utrzymania ich czystości i estetyki; o) dokonywania bieżących napraw, konserwacji wszelkich badań technicznych, które uzależniają dopuszczenie pojazdów do ruchu oraz dostarczania na żądanie Zamawiającego kserokopii aktualnych dokumentów potwierdzających wykonanie badań, p) dysponowania podczas wykonywania przedmiotu umowy kierowcami, którzy spełniają wymagania określone w art. 39a ustawy z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 roku, poz. 1907 z późniejszymi zmianami), q) telefonicznego informowania Zamawiającego, o każdym opóźnieniu powyżej 10 minut w podstawieniu autobusów w miejscu i czasie określonym w harmonogramie, r) natychmiastowego powiadomienia Zamawiającego o awarii autobusu w trakcie dowozu i zapewnienia w jak najkrótszym czasie (tj. max 1 h) autobusu zastępczego, który musi spełniać warunki określone w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 roku Prawo o ruchu drogowym (tekst jednolity: Dz. U. z 2017 roku poz. 128 z późniejszymi zmianami); W przypadku niezrealizowania przewozu i spóźnienia na umówione zajęcia z przyczyn nie leżących po stronie Zamawiającego wykonawca pokryje koszty związane z organizacją wyjazdu (koszty biletów, wynagrodzenie nauczycieli). s) dysponowania aktualnymi umowami ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem umowy oraz przedłożenia kserokopii umów ubezpieczenia na żądanie Zamawiającego, t) ponoszenia pełnej odpowiedzialności za wszelkie szkody wyrządzone osobom trzecim przy wykonywaniu usługi będącej przedmiotem niniejszej umowy, u) pokrywania wszelkich kosztów ubezpieczenia autobusów i osób od ewentualnych następstw nieszczęśliwych wypadków mogących nastąpić w trakcie realizacji przedmiotu umowy v) Zamawiający nie ponosi żadnej odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu, w wyniku których nastąpi szkoda materialna, uszkodzenie ciała czy śmierć, spowodowana działalnością Wykonawcy. w) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne szkody, które mogą wyniknąć z ruchu pojazdów oraz działania lub zaniechania działania personelu w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. x) Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli Wykonawcy pod względem prawidłowości wykonania przedmiotu umowy oraz prawo do kontroli autobusu i kierowcy przed rozpoczęciem dowozu na zajęcia wyjazdowe. y) Obowiązki określone w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest realizować w ramach każdego dowozu na zajęcia wyjazdowe objęte niniejszą umową. 3. Szczegółowy zakres praw i obowiązków związanych z realizacją zamówienia określa umowa - projekt stanowiąca załącznik 4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach