Przetargi.pl
Świadczenie usług transportowych dwoma samochodami ciężarowymi

Powiatowy Zarząd Dróg w Wieruszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 98-400 Wieruszów, ul. Marianów 7
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 062 7836062, 7831977 , fax. 062 7836062
  • Data zamieszczenia: 2010-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Wieruszowie
    ul. Marianów 7 7
    98-400 Wieruszów, woj. łódzkie
    tel. 062 7836062, 7831977, fax. 062 7836062
    REGON: 73097321700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip-pzd.powiat-wieruszowski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług transportowych dwoma samochodami ciężarowymi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi sukcesywne (wg potrzeb zamawiającego) świadczenie usług transportowych dwoma samochodami ciężarowymi tj. samochodem ciężarowym z wywrotem o ładowności powyżej 24 Mg w ilości max 14.000,00 km oraz samochodem ciężarowym skrzyniowym o ładowności od 5 - 6 Mg z przyczepą o ładowności od 5 - 6 Mg w ilości max 350,0 godz. Samochód ciężarowy z wywrotem o ładowności powyżej 24 Mg świadczył będzie usługi związane z transportem materiałów do bieżącego utrzymania dróg (grysy, masa na zimno itp.) z terenu Polski (max 12.000,0 km) jak również usługi związane z transportem innych materiałów wyłącznie na terenie Powiatu Wieruszowskiego (max 2.000,0 km). Samochód ciężarowy skrzyniowy o ładowności od 5 - 6 Mg z przyczepą o ładowności od 5 - 6 Mg świadczył będzie usługi związane z transportem grysów w trakcie wykonywania siłami własnymi zamawiającego remontów cząstkowych nawierzchni lub wszelkich materiałów przy innych robotach utrzymaniowych wyłącznie na terenie Powiatu Wieruszowskiego. Koszt przyjazdu samochodów ciężarowych na teren bazy Powiatowego Zarządu Dróg w Wieruszowie ul. Marianów 7 lub Chotyninie 53 (gmina Bolesławiec) w celu świadczenia usług transportowych ponosi Wykonawca. Określone ilości świadczonych usług transportowych mogą zostać zmniejszone w zależności od faktycznych potrzeb zamawiającego wynikających z realizacji zadań w 2010r
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601800003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: A. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; B. posiadania wiedzy i doświadczenia; C. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; D. sytuacji ekonomicznej i finansowej 2. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu w oparciu o formułę spełnia - nie spełnia, poprzez analizę wymaganych dokumentów i oświadczeń.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu wykonawcy winni przedstawić nie później niż na dzień składania ofert następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 pkt.1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych (sporządzone przed wpływem terminu składania ofert wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ). II. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie niniejszego zamówieni na podstawie art. 24 ust.1 wykonawcy winni przedstawić nie później niż na dzień składania ofert niżej wymienione dokumenty i oświadczenia: 1. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podst. art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (sporządzone przed wpływem terminu składania ofert wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ), 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wskazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy Pzp (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), a w przypadku osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ). Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt II.2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których wyżej mowa, zastępuje się je dokumentem zwierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty o których mowa powyżej winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed wpływem terminu składania ofert. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip-pzd.powiat-wieruszowski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach