Przetargi.pl
PRZEBUDOWA RYNKU W BIELAWACH

Gmina Bielawy ogłasza przetarg

  • Adres: 99-423 Bielawy, ul. Garbarska 11
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 046 8382695 , fax. 046 8382695
  • Data zamieszczenia: 2010-01-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bielawy
    ul. Garbarska 11 11
    99-423 Bielawy, woj. łódzkie
    tel. 046 8382695, fax. 046 8382695
    REGON: 00053260700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielawy.bipst.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PRZEBUDOWA RYNKU W BIELAWACH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową rynku w Bielawach, w tym: -Rozbiórka wiaty przystankowej konstrukcji stalowej CPV 45111300-1, -Rozbiórka istniejących elementów architektonicznych i utwardzeń (fontanna, pokrycie studni ręcznej, rozebranie istniejących utwardzeń terenu wykonanych z asfaltu i betonu - 561,1m2 , frezowanie nawierzchni asfaltowej 1328,85m2 ) CPV 45111300-1, -Wycinka drzew i krzewów (drzewa łącznie 34szt, krzewy 0,012 ha)CPV 45100000-8 -Wykonanie robót pomiarowych, -Wykonanie murków pod siedziska, wiatę, ławki, osadzenie słupków ograniczających i kierunkowych, stojaków na rowery, kosze, tablice ogłoszeniowe CPV 45111200-3, -Wykonanie konstrukcji fontanny (z betonu wodoszczelnego) CPV 45111200-3, -Wykonanie konstrukcji studni ręcznej CPV 45262500-6, -Wykonanie nasadzeń zieleni (drzewa liściaste 52szt, iglaste 21 szt, krzewy iglaste 151szt, krzewy żywopłotowe 104 szt., obsadzenia bylinami 214m2 ) CPV 45112711-2, -Wykonanie zatoki parkingowej, zjazdów do posesji, chodników z kostki betonowej, położenie dywanika asfaltowego (nawierzchnie z kostki betonowej 1950,7m2 , nawierzchnie asfaltowe 1328,85m2 ) CPV 45111200-3, -Montaż urządzeń i wykończenie fontanny (montaż urządzeń hydraulicznych i elektrycznych, montaż obudowy granitowej) CPV 45223100-7, 45262512-3, -Montaż i wykończenie pompy ulicznej stylizowanej CPV 45262510-9, -Wykonanie siedzisk na murkach - 82 szt. CPV45223111-6, -Montaż wiat przystankowych 2 szt. i kabin WC - 2 szt. CPV 45213311-6, -Montaż elementów małej architektury (słupki, ławki, tablice informacyjne, kosze itp.) CPV 45223100-7, -Przestawienie słupa ogłoszeniowego CPV 45223100-7, -Wykonanie 2szt. studni żelbetowych wraz z wykonaniem kanalizacji między studniami - 17,6mb CPV 45333200-3, -Wykonanie przyłącza kablowego i oświetlenia fontanny, zamontowanie 13 szt. lamp stylowych, ułożenie 228mb kabla 4x35mm2 i 112mb kabla 4x25mm2 CPV 45230000-8 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiące załączniki nr 8 (8.1 - 8.13) i 9 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający określa wadium w wysokości: 20.000,00 zł (słownie: dwudziestu tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2) posiadania wiedzy i doświadczenia, 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Za spełnienie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia zamawiający uzna udokumentowanie wykonania w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z należytą starannością co najmniej 1 roboty budowlanej, polegającej na wykonaniu, w ramach jednego zamówienia: robót brukarskich, wod-kan w zakresie wodociągu lub kanalizacji i elektrycznych - w zakresie wykonania sieci oświetleniowej, o wartości kontraktu brutto nie niższej niż 400.000zł brutto oraz przedstawią dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane fachowo i terminowo z zachowaniem należytej staranności. W przypadku wykonawców występujących wspólnie ww. warunek musi spełnić przynajmniej 1 wykonawca. 2) Za spełnienie warunku dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający uzna dysponowanie osobami, posiadającymi uprawnienia w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: a) konstrukcyjno-budowlanej b) drogowej, c) sieci i instalacji urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, d) sieci instalacji urządzeń elektrycznych 3) Za spełnienie warunku sytuacji ekonomicznej i finansowej zamawiający uzna: a) posiadanie przez wykonawców środków finansowych w kwocie co najmniej 300.000zł lub zdolności kredytowej umożliwiającej zaciągnięcie kredytu w kwocie co najmniej 300.000zł. b) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 500.000zł. W przypadku wykonawców występujących wspólnie warunki opisane w pkt 2.2) i 2.3) mogą być spełniane łącznie. 3. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 4. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunku, o którym mowa w art. 22 ust 1 pkt. 4 ustawy Pzp, polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust 2b ustawy Pzp, wymaga się przedłożenia informacji określonej w pkt 6.1 lit. e dotyczącej tych podmiotów. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 6 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, Zamawiający wymaga dołączenia do oferty w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę następujących dokumentów: a) oświadczenia o spełnieniu warunków z art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp według załącznika Nr 2 do SIWZ, b) wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzajów i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, według załącznika nr 3 do SIWZ, c) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami, według załącznika nr 4 do SIWZ d) Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, według załącznika nr 5 do SIWZ e) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. f) Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 2) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający żąda załączenia do oferty następujących dokumentów: a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, według załącznika nr 6 do SIWZ b) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust 1 pkt 2 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust 1 pkt 2 ustawy Pzp, c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 3) Wykonawca, który ma siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, a miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej dokumenty składa zgodnie z § 2 ust. 2, a wykonawca, który ma siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z § 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817). 4) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w konsorcjum). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: a) Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania, b) formularz stanowiący Załącznik do SIWZ Nr 2 (Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy) podpisuje pełnomocnik. c) formularz stanowiący Załącznik do SIWZ Nr 6 (Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania) każdy z Wykonawców podpisuje oddzielnie, d) formularze stanowiące Załączniki do SIWZ od Nr 1 do 5 podpisuje pełnomocnik, e) dokumenty wymienione w pkt 2 od lit. a do d, Wykonawcy składają oddzielnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bielawy.bipst.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną