Przetargi.pl
Świadczenie usług transportowych - przewóz osób

45 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 69-211 Wędrzyn, -
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 957 556 236, , fax. 957 556 222
  • Data zamieszczenia: 2020-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 45 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    - -
    69-211 Wędrzyn, woj. lubuskie
    tel. 957 556 236, , fax. 957 556 222
    REGON: 80521018000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.45wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Organizacyjna Skarbu Państwa podległa MON

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług transportowych - przewóz osób
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych - przewóz osób. 1.1 Usługa polega na świadczeniu przewozów osobowych dla potrzeb Zamawiającego przez okres od dnia podpisania umowy do 20.12.2021 r. Usługa świadczona będzie, na terenie kraju i krajów ościennych oraz krajów NATO i UE. 1.2 Usługa ma zapewnić ciągłość funkcjonowania Sił Zbrojnych. 1.3 Przewóz osób wraz z kierowcą dla 45 Wojskowego Oddziału Gospodarczego Wędrzyn. Powyższa usługa ma na celu zabezpieczenie działalności bieżącej i szkoleniowej oraz administracyjnej jednostek usytuowanych w Międzyrzeczu, Wędrzynie i Skwierzynie. Może objąć teren całego kraju, kraje ościenne i kraje Unii Europejskiej. 1.4 Usługa powinna zapewnić dojazdy na szkolenia poligonowe, szkolenia strzeleckie, skoki spadochronowe, szkolenia w Wojskowych Ośrodkach Szkolenia, zabezpieczenie przemieszczania PKW po terenie kraju w okresie przygotowania do wyjazdu lub powrotu (przewóz z macierzystych JW. na lotniska i z lotnisk do macierzystych JW.) zabezpieczenie uroczystości wojskowych oraz odpraw i szkoleń zgodnie z przesłanymi w tym zakresie potrzebami do 45 WOG. 1.5 Wykonanie usługi obejmuje przewóz osób wraz z kierowcą na wskazanej trasie w jedną lub w dwie strony. Czas przewozu obejmuje przerwy w podróży wynikające z uzasadnionych potrzeb „Zamawiającego” oraz przerwy techniczne wynikające z obowiązków kierowcy. 1.6 Planowana ilość kilometrów do przejechania – 120 000 km. 1.7 W zależności od okoliczności i potrzeb w zakres usługi mogą wchodzić następujące czynności: 1.7.1 Zapewnienie pojazdów samochodowych wraz z kierowcą przystosowanych do przewozu: - 50 miejsc siedzących (wraz z kierowcą) – 5 autobusów; - 20 miejsc siedzących (wraz z kierowcą) – 2 pojazdy; - do 9 miejsc siedzących (wraz z kierowcą) – 3 pojazdy; - oraz do 5 miejsc siedzących (wraz z kierowcą) – 1 pojazd. 1.7.2 Pojazdy powinny zapewniać możliwość przewozu osób wraz z indywidualnym wyposażeniem (w ramach bagażu podręcznego i ładowności bagażników); 1.7.3 Dojazd do miejsca wskazanego przez „Zamawiającego” w zapotrzebowaniu na koszt własny „Wykonawcy”, przewóz osób do miejsca przeznaczenia oraz w razie konieczności nocleg, (związane to będzie ze specyfiką wykonywanego przez „Zamawiającego” zadania). 1.7.4 Każde zadanie (zamówienie) będzie musiało być traktowane jako oddzielne przedsięwzięcie (zadanie). 1.8 Dodatkowe postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia i spraw organizacyjnych: 1.8.1 „Wykonawca” zobowiązuje się do podstawienia żądanej ilości pojazdów samochodowych wraz z kierowcą na każde wezwanie otrzymane mailem lub telefonicznie z minimum 36 godz. wyprzedzeniem, a w wyjątkowych sytuacjach 12 godz. przed wyjazdem (może wystąpić potrzeba użycia 5 i więcej pojazdów w danym dniu). 1.8.2 „Wykonawca” przyjmuje do wiadomości, iż ze względu na specyfikę zadań, „Zamawiający” dopuszcza możliwość rezygnacji (w czasie do 8 godz. przed wyjazdem) z wcześniej ustalonych przejazdów nie ponosząc za to żadnych kosztów finansowych. 1.8.3 Przewozy mogą być realizowane w jedną lub w obie strony, będzie zachodziła potrzeba oczekiwania podczas przerwy w podróży nawet do kilkunastu godzin. 1.8.4 W celu właściwego wykonania usługi wymagane jest posiadanie minimum: • 5 autobusów 50 miejsc siedzących; • 2 busy 20 miejsc siedzących wraz z kierowcą; • 3 mikrobusy 9 miejsc siedzących wraz z kierowcą; • 1 pojazd osobowy 5 miejsc siedzących wraz z kierowcą. 1.7 W przypadku potrzeby zorganizowania transportu dużej ilości osób lub zwiększonej ilości środków transportowych pomoc w zorganizowaniu takiego przemieszczenia jako znawca branży. 1.8 Posiadanie licencji na krajowy transport drogowy osób oraz na międzynarodowy transport drogowy (kraje NATO i UE oraz kraje ościenne) osób (1 bus i 1 autobus). 1.9 Wykonanie usługi na sprawnych technicznie środkach transportowych (własnych lub podnajętych), spełniające ogólne wymogi bezpieczeństwa, europejskich norm ochrony środowiska oraz zapewniający komfort jazdy dla pasażerów. 1.10 Posiadanie polisy OC, NW i NNW na kwotę 500 000,00, którą środki transportowe obligatoryjnie muszą posiadać oraz aktualne badania techniczne pojazdów. 1.11 Kierowcy, realizujący zadania w związku z zawartą umową zatrudnieni na umowę o pracę, posiadają obywatelstwo polskie. 1.12 Podstawienie pojazdu zastępczego w razie awarii w czasie 1 godziny nie licząc czasu dojazdu do miejsca zdarzenia. W razie przedłużania się wyznaczonego terminu Zamawiający ma prawo wynająć innego przewoźnika, a różnicę w kosztach pokrywa Wykonawca. 1.13 W przypadku niesprawności pojazdu Wykonawca każdorazowo podstawi zastępczy środek transportu w ciągu 1 godziny od otrzymania zawiadomienia o awarii, do miejsca zdarzenia. W razie przedłużania się wyznaczonego terminu o 1 godzinę „Zamawiający” jest uprawniony do wynajęcia pojazdu innego przewoźnika na koszt Wykonawcy; 1.14 Zapotrzebowania będą składane: • w trybie normalnym z 36 godzinnym wyprzedzeniem; • w trybie przyspieszonym z 12 godzinnym wyprzedzeniem; • w przypadku przewożenia dużej ilości osób (powyżej 150 osób) z wyprzedzeniem pięciu dni roboczych. 1.15 Wykonywanie usługi zgodnie z wymogami „Kodeksu pracy” i Ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o czasie pracy kierowców (Dz. U. z 2012, poz. 1155 z późniejszymi zm.) oraz zgodnie z wymogami Ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012, poz. 1137 z późniejszymi zm.). 1.16 Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3 a ustawy Prawo zamówień publicznych wymaga, aby wszelkie czynności kierowcy zgodne z zakresem przedmiotu umowy, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę. Obowiązek ten dotyczy również Podwykonawców oraz dalszych Podwykonawców. Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne postanowienia umowy zobowiązujące Podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących czynności, o których mowa w zdaniu pierwszym. Wykonawca zobowiązuje się, że czynności, o których mowa w zdaniu poprzednim będzie wykonywać co najmniej 3 pracowników w wymiarze pełnego etatu. 1.17 Każdorazowo na żądanie „Zamawiającego”, w terminie wskazanym przez „Zamawiającego” nie krótszym niż 3 dni robocze, „Wykonawca” przedłoży do wglądu kopie umów o pracę zawierających imię i nazwisko, datę zawarcia, wymiar etatu, zakres obowiązków i rodzaj umowy o pracę, zawartych przez „Wykonawcę” z Pracownikami realizującymi przedmiot umowy. 1.18 Terminowe podstawienie środków transportowych w wyznaczonym miejscu. 1.19 Podstawienie środka transportowego wyposażonego w pasy bezpieczeństwa, ergonomiczne siedzenia, klimatyzację. Będącego w należytej czystości wewnątrz i na zewnątrz pojazdu oraz systematyczne dbanie o zachowanie właściwej czystości w trakcie realizacji usługi transportowej. 1.20 Możliwość przewiezienia jednorazowo do 200 osób w jednym kursie. 1.21 Odpłatność za autostrady, płatne strefy parkowania w tym parkingi strzeżone i przejazd płatnymi odcinkami dróg powinny być wliczone w stawkę kilometrową i stanowią koszty „Wykonawcy”. 1.22 W przypadku wyjazdów kilkudniowych noclegi kierowcy i jego całodzienne wyżywienie wkalkulować w stawkę kilometrową, co stanowi koszt po stronie „Wykonawcy”. 1.23 Potwierdzenie wykonania usługi realizowane będzie każdorazowo po zakończeniu przewozu poprzez rzetelne wypełnienie „Karty przejazdu” oraz czytelne podpisy kierowcy i dowódcy/dysponenta pojazdu (załącznik do umowy). Wykonawca/kierowca odpowiada za czytelne podpisanie karty przejazdu przez dowódcę/dysponenta pojazdu. 1.24 Planowana ilość kilometrów do przejechania – 120 000 km; 1.25 W przypadku długich tras wykonawca zapewnia kierowców na zmianę. 1.26 Ilość kilometrów do przejechania może ulec zmianie, zwiększyć się lub zmniejszyć w zależności od potrzeb i własnych możliwości. 1.27 Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa OPCJI do 10% zamówienia podstawowego co wykonawca akceptuje, poprzez podpisanie umowy. 1.28 Wartość usług w ramach prawa OPCJI będzie uzależniona od potrzeb Zamawiającego i nie przekroczy kwoty zawartej w §2 ust. 2c umowy. 1.29 Zamawiający ma prawo do skorzystania z prawa OPCJI w sytuacji zaistnienia potrzeby, w terminie obowiązywania umowy. 1.30 Usługa, świadczona w ramach prawa OPCJI musi spełniać wszystkie wymagania jak dla zamówienia podstawowego. 1.31 O zamiarze skorzystania z prawa OPCJI Zamawiający poinformuje wykonawcę odrębnym pismem. 1.32 Skorzystanie z prawa OPCJI nie wymaga aneksowania przedmiotowej umowy. Pisemna forma powiadomienia Wykonawcy o skorzystaniu z prawa OPCJI przez Zamawiającego jest wiążąca dla Wykonawcy w zakresie realizacji wszystkich warunków określonych w umowie dla usługi realizowanego w ramach opcji 1.33 Wykonania usługi z najwyższą starannością a przede wszystkim zgodnie z wymogami Kodeksu pracy i Ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o czasie pracy kierowców (Dz. U. z 2012 r. poz. 1155 z późn. zm.) oraz zgodnie z wymogami Ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012 r. poz. 1137 z późn. zm.). 1.34 Koszt dojazdu do miejsca rozpoczęcia usługi ponosi „Wykonawca”; 1.35 Wyposażenie pojazdów: • wyposażenie autobusów: - siedzenia ergonomiczne; - pasy bezpieczeństwa; - uchylne siedzenia; - 49 miejsc siedzących dla pasażerów; - sprawna klimatyzacja. • wyposażenie mikrobusa: - oparcia z zagłówkami; - uchylne siedzenia; - pasy bezpieczeństwa; - 8 miejsc siedzących dla pasażerów; - sprawna klimatyzacja. • wyposażenie busa: - oparcia z zagłówkami; - uchylne siedzenia; - pasy bezpieczeństwa; - 19 miejsc siedzących dla pasażerów; - sprawna klimatyzacja. • wyposażenie pojazdu osobowego: - oparcia z zagłówkami; - uchylne siedzenia; - pasy bezpieczeństwa; - 4 miejsc siedzących dla pasażerów; - sprawna klimatyzacja. 2.Płatność za przejazd; 2.1 Wykonanie usługi liczone będzie od miejsca wskazanego w zamówieniu przez osobę upoważnioną przez „Zamawiającego” do miejsca wskazanego w zamówieniu. Jeżeli przewóz osób jest realizowany tylko w jedna stronę to w takim przypadku odpłatność nastąpi za odcinek trasy, na którym przewożone były te osoby (określone w zamówieniu). 2.2 Przy wyjazdach do trzech dni kierowca powinien nocować w miejscu docelowym wraz z przewożonymi pracownikami (za nocleg i wyżywienie kierowcy płaci „Wykonawca”). Powrót powinien nastąpić z w/w pracownikami „Zamawiającego”. Za przejazd powrotny (przejazd po personel) bez pracowników („pusty”) „Zamawiający” nie ponosi kosztów. 2.3 Przy wyjazdach od 4 do 14 dni kierowca zostanie zwolniony (poza przypadkiem, w którym autobus pozostaje w dyspozycji zamawiającego) i wraca. Wówczas „Zamawiający” dokona płatności za przejazd w obie strony, w tym za „pusty” przejazd z powrotem do firmy i za ponowny dojazd po pracowników. W sytuacji, w której autobus pozostaje w dyspozycji zamawiającego – koszt utrzymania kierowcy (nocleg, wyżywienie) ponosi „Wykonawca”. 2.4 Przy wyjazdach powyżej 14 dni przewóz osób będzie realizowany tylko w jedną stronę. Odpłatność nastąpi za odcinek trasy, na którym przewożone były osoby. Analogicznie jak w § 6 ust. 1 niniejszej umowy. 2.5 „Wykonawca” po zakończeniu usługi przewozu przedłoży „Zamawiającemu” fakturę VAT z wyszczególnieniem: 45 Wojskowy Oddział Gospodarczy, 69 211 Wędrzyn, NIP 429-006-62-15, REGON 080521018 oraz dołączy do niej oryginał wypełnionej „karty przejazdu” i kopie zamówienia, której wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszej umowy i zarejestrowanie w kancelarii jawnej 45 WOG. 2.6 „Zamawiający” oświadcza, że będzie stosował mechanizm podzielonej płatności wynikający z art. 108a ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług ( Dz. U.2017.1221 j. t. z późn. zm.). 2.7 W przypadku nie przestrzegania przez „Wykonawcę” powyższych wymagań, „Zamawiający” wstrzyma się od zapłaty całości należności wynikającej z danej faktury do czasu dopełnienia tych wymagań ze strony „Wykonawcy”. 2.8 Z tytułu niezrealizowania całości umowy i niewykorzystania całości kwoty umowy „Wykonawca” nie może żądać żadnego odszkodowania czy też innych roszczeń. 2.9 Zapłata za wykonaną usługę nastąpi w formie polecenia przelewu z rachunku bankowego „Zamawiającego” w ciągu 30 dni od daty dostarczenia do siedziby „Zamawiającego” prawidłowo wystawionej faktury na rachunek bankowy „Wykonawcy”. 2.10 „Wykonawca” nie może cedować należności wynikających z niniejszej umowy bez zgody „Zamawiającego”. 2.11 „Wykonawca” wyraża zgodę na potrącenie z przysługującego mu wynagrodzenia kar umownych na podstawie noty obciążeniowej wystawionej przez „Zamawiającego”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60140000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości : 14 000,00 zł brutto. 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium można wnieść w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824 z późn. zm.) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: NBP oddział w Zielonej Górze nr 57 1010 1704 0060 0213 9120 3000 z dopiskiem: Przetarg nieograniczony: „Świadczenie usług transportowych - przewóz osób” Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany powyżej, przed upływem terminu składania ofert. Stosowny dowód potwierdzający wniesienie wadium należy załączyć do oferty. Termin ważności wadium złożonego w innej formie niż pieniądz, powinien obejmować cały okres związania ofertą. W przypadku form innych niż pieniądz, musi być precyzyjnie określone: kto jest gwarantem, beneficjentem oraz zleceniodawcą gwarancji, wysokość kwoty gwarancji, termin ważności oraz zobowiązanie podmiotu udzielającego gwarancji do zapłaty wadium w przypadkach przewidzianych w art. 46 ustawy, mianowicie: Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 cyt. ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. Również poręczenie musi precyzyjnie określać, za kogo poręczyciel dokonuje poręczenia, do jakiej wysokości i na jaki czas oraz wskazywać przedmiot poręczenia. Z treści gwarancji lub poręczenia musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta (poręczyciela). Gwarancja (poręczenie) musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta (poręczyciela). Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikacją np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Gwarancja lub poręczenie powinno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego – zgłoszone w terminie związania ofertą – wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji i art. 46 ust. 4a i 5 ustawy – następuje jego bezwarunkowa wypłata, bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela. Dowodem wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz jest załączenie do oferty kopii gwarancji lub poręczenia. Oryginał dokumentu (wadium w formie niepieniężnej) należy zdeponować w kancelarii jawnej (bud. nr 32, parter, pom. nr 12 ), wskazanej jako miejsce składania ofert w terminie tożsamym, z terminem składania ofert tj. do 19.11.2020r. do godz. 10:00. W przypadku wniesienia odwołania po otwarciu ofert Zamawiający, nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wzywa Wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie kieruje się jedynie do Wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest w posiadaniu : a. licencji uprawniającej do krajowego transportu drogowego osób oraz na międzynarodowy transport drogowy (kraje NATO i UE oraz kraje ościenne) osób (1 bus i 1 autobus).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wstępnego wykazania braku podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz 24 ust. 5 pkt 1, 4-5, 8 ustawy Pzp Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oświadczenia – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ. 2. W celu wstępnego wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b Pzp Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oświadczenia – wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku, gdy Wykonawca będzie korzystał z potencjału podmiotu trzeciego, wraz z ofertą należy złożyć stosowne zobowiązanie (Załącznik nr 7 do SIWZ). 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 (Załącznik nr 6 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku składania oferty wspólnej w/w oświadczenie składa każdy z wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach