Przetargi.pl
Świadczenie usług tłumaczeń pisemnych i ustnych na rzecz Urzędu Miasta Poznania w 2020 roku

Miasto Poznań ogłasza przetarg

  • Adres: 61-841 Poznań, Plac Kolegiacki
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 618 785 210 , fax. 61 878 50 85
  • Data zamieszczenia: 2019-12-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Poznań
    Plac Kolegiacki 17
    61-841 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 618 785 210, fax. 61 878 50 85
    REGON: 63125782200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.poznan.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług tłumaczeń pisemnych i ustnych na rzecz Urzędu Miasta Poznania w 2020 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług tłumaczeń pisemnych i ustnych na rzecz Urzędu Miasta Poznania w 2020 roku. Zamówienie podzielone jest na części: Część I Świadczenie usług tłumaczenia ustnego konsekutywnego lub symultanicznego Część II Świadczenie usług tłumaczenia pisemnego w pierwszym półroczu 2020 r. Część III Świadczenie usług tłumaczenia pisemnego w drugim półroczu 2020 r. Uwagi (dot. części II i części III): - Zamawiający przewiduje, że część tekstów przekazywanych do tłumaczenia pisemnego będzie w formie nieedytowalnej np. PDF albo JPEG lub innych formatach graficznych. - Zamawiający wymaga zrealizowania tłumaczeń ekspresowych liczących do 5 stron rozliczeniowych w czasie nie dłuższym niż 5 godzin (za rozliczeniową stronę tłumaczenia przyjmuje się 1 800 znaków ze spacjami, 1 godzina = 60 minut od czasu potwierdzenia odbioru zlecenia). Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty przez tego samego Wykonawcę na jedną, dwie lub wszystkie części zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79500000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty/ oświadczenia składające się na ofertę: - Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ/ nr 2 do umowy - Wypełniony i podpisany Formularz cenowy – załącznik nr 1 do umowy (odpowiednio do części postępowania). Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie we wskazanym zakresie – wypełniony i podpisany załącznik nr 2 do SIWZ, (nr 3 do SIWZ jeśli dotyczy) – dokumenty składane wraz z ofertą. Oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej -w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego), wymaga się złożenia pełnomocnictwa w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii, wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy. Podmioty występujące wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika zgodnie z zasadami art. 23 ust. 2 ustawy. Jeżeli Wykonawca zastrzega niejawność informacji stanowiących treść oferty, na podstawie art. 8 ust. 3 ustawy zobowiązany jest załączyć do oferty wypełniony i podpisany załącznik nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną