Przetargi.pl
,,Przebudowa ul. Rzecznej w Barłogach”

Gmina Grzegorzew ogłasza przetarg

  • Adres: 62-640 Grzegorzew, Plac 1000-lecia Państwa Polskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 632 718 255
  • Data zamieszczenia: 2019-12-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Grzegorzew
    Plac 1000-lecia Państwa Polskiego 1
    62-640 Grzegorzew, woj. wielkopolskie
    tel. 632 718 255
    REGON: 53852100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.grzegorzew.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ,,Przebudowa ul. Rzecznej w Barłogach”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na ,,Przebudowa ul. Rzecznej w Barłogach " wraz z wykonaniem dokumentacji projektowej. Przedmiot zamówienia realizowany jest w systemie ,,zaprojektuj i wybuduj" w oparciu o Program Funkcjonalno -Użytkowy, który zawiera minimalne wymagania Zamawiającego dotyczące realizacji zadania. Część projektowa zamówienia obejmuje: - sporządzenie projektu budowlanego, - uzyskanie pozwolenia lub zgłoszenia robót budowlanych, - sporządzenie przedmiarów robót oraz kosztorysów, - opracowanie informacji dotyczących bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, - sporządzenie tymczasowej organizacji ruchu na czas wykonania robót, - sporządzenie i zatwierdzenie stałej organizacji ruchu, W zakres robót dotyczących przebudowy drogi wchodzą: - roboty przygotowawcze, - odwodnienie - roboty ziemne – koryto, - krawężniki, - podbudowa betonowa, - nawierzchnia, - oznakowanie W przypadku stwierdzenia przez Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska konieczności sporządzenia raportu oddziaływania na środowisko - również opracowanie takiego raportu i uzyskanie decyzji środowiskowej. To samo dotycz stwierdzenia konieczności sporządzenia operatu wodno- prawnego oraz pozyskania pozwolenia wodno - prawnego. Wykonawca zobowiązany jest również w przypadku ujawnienia się niezinwentaryzowanych na etapie opracowania PFU obiektów, do oceny ich stanu technicznego, a w razie konieczności zaprojektowania ich przebudowy. Dokumentacja techniczna (projekt budowlany z wykonawczym) należy opracować w zakresie obowiązującym do otrzymania pozwolenia na budowę lub zezwolenia na realizacje inwestycji drogowej, w wersji pisemnej i elektronicznej (PDF), na płycie CD. Wykonawca zobowiązany jest przed przystąpieniem do opracowania dokumentacji wykonać badania geotechniczne gruntu. Dokumentacja winna cechować się takim poziomem szczegółowości i złożoności (formalnym, prawnym, technicznym, funkcjonalnym), aby na jej podstawie możliwe było uzyskanie stosownych pozwoleń, zezwoleń zgłoszeń bądź decyzji administracyjnych umożliwiających realizację robót budowlanych. Dokumentacja powinna zawierać wszelkie uzgodnienia z właścicielami sieci, jakie znajdują się w obszarze inwestycji lub jeśli wykorzystanie tych sieci będzie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania obiektu. Jeżeli realizacja inwestycji będzie wymagała przebudowy wyżej wymienionych sieci lub instalacji dokumentacja musi zawierać wszelkie niezbędne branżowe uzgodnienia, na podstawie, których będzie możliwość dokonania ich przebudowy. Dokumentacja musi być kompatybilna z dalszą budową sieci kanalizacji deszczowej na ulicy Słonecznej w Barłogach. Wykonawca w ramach przedmiotu zmówienia, zobowiązany jest do pełnienia czynności nadzoru autorskiego, w zakresie wynikającym z ustawy Prawo budowlane. Nadzór autorski pełniony będzie w trakcie wykonywania prac budowlanych i instalacyjnych na podstawie dokumentacji projektowej sporządzonej przez Wykonawcę. Roboty budowlane wykonać należy w oparciu o Program Funkcjonalno – Użytkowy, sporządzoną dokumentację projektową oraz uzyskane pozwolenie na budowę lub dokument równoważny. Roboty budowlane wykonać należy w oparciu o sporządzony program funkcjonalno - użytkowy, szacunkowe zestawienie kosztów, specyfikacje techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz obowiązujące przepisy. Ważne – Do obowiązków wykonawcy należy również, zapewnienia obsługi geodezyjnej, uczestniczenie w naradach dotyczących postępu prac a zwoływanych przez Zamawiającego, Wyznaczenia przez Wykonawcę kierownika robót – spełniającego wymagania kwalifikacyjne dla osób zatrudnionych na tym stanowisku – do nadzorowania prac i współpracy z Zamawiającym, Ubezpieczenia robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z określonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialności cywilnej, zabezpieczenia terenu robót w sposób pewny i trwały zgodnie z wymaganiami prawa budowlanego i aktów wykonawczych, Wykonania prób, badań i pomiarów odbiorowych przewidzianych w specyfikacjach technicznych, warunkach technicznych wykonania i odbioru robót oraz Polskich Normach, zorganizowania i utrzymania zaplecza socjalno-technicznego budowy w rozmiarach koniecznych do realizacji robót, Przywrócenia terenu i nawierzchni przyległych do obiektu do stanu poprzedniego. Program funkcjonalno - użytkowy stanowi Załącznik nr 11 do SIWZ . Oznakowania wybudowanej drogi zgodnie z opracowanym przez wykonawcę i zatwierdzonym projektem organizacji ruchu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 10 000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 5.3.1. Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 5.2.1. lit. a) SIWZ. (tj. w zakresie kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wypełniony formularz i przedmiar robót, potwierdzenie opłacenia wadium, pełnomocnictwo o ile dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach