Przetargi.pl
Świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii stacjonarnej.

Prokuratura Okręgowa Warszawa-Praga w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 03-439 Warszawa, ul. Bródnowska 13/15
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5114861 , fax. 022 5114729
  • Data zamieszczenia: 2009-03-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prokuratura Okręgowa Warszawa-Praga w Warszawie
    ul. Bródnowska 13/15 13/15
    03-439 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5114861, fax. 022 5114729
    REGON: 14016696000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii stacjonarnej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA na świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii stacjonarnej dla Prokuratury Rejonowej Warszawa Praga-Południe z siedzibą przy ul. Kamiennej 14 oraz Prokuratury Rejonowej w Otwocku z siedzibą przy ul. Powstańców Warszawy 3. LOKALIZACJE 1. Siedziby Prokuratur: 1.1. Prokuratura Rejonowa Warszawa Praga-Południe, ul. Kamienna 14; 1.2. Prokuratura Rejonowa w Otwocku, ul. Powstańców Warszawy 3. 2. Opis przedmiotu zamówienia: Dostarczenie i instalacja centrali telefonicznej w Prokuraturze Rejonowej Warszawa Praga-Południe i Prokuraturze Rejonowej w Otwocku. Dopuszcza się instalacje używanego sprzętu. Świadczenie usług telekomunikacyjnych poprzez łącze PRA i niezależne łącze rezerwowe PRA lub cztery łącza BRA na ulicy Kamiennej w Warszawie i przez cztery łącza BRA w Otwocku . Przedmiot zamówienia obejmuje serwis central, sieci i systemowych aparatów telefonicznych. Dokumentacja sieci dot. Prokuratury Rejonowej Warszawa Praga-Południe w lokalizacji przy ul. Kamiennej 14 oraz w lokalizacji przy ul. Powstańców Warszawy 3 jest w posiadaniu obecnego dostawcy usługi (StarNet Telecom). 3. Nomenklatura Operator - w rozumieniu Prawa Zamówień Publicznych - Wykonawca. Abonent - w rozumieniu Prawa Zamówień Publicznych - Zamawiający. 4. Specyfikacja lokalizacji: 4.1. ul. Kamienna 14 w Warszawie W obiekcie dzierżawiona jest centrala telefoniczna wraz systemem bilingowym. Z centrali wyodrębnionych jest 76 analogowych linii wewnętrznych oraz 3 cyfrowe linie telefoniczne wraz z systemowymi aparatami będącymi własnością Zamawiającego (aparaty systemowe Ericsson). Połączenia są realizowane poprzez 2 niezależne łącza PRA (dopuszcza się jako łącze główne PRA, a jako łącza rezerwowe 4 łącza BRA). W celu zapewnienia bezpieczeństwa wymaga się, aby łącza były doprowadzone różnymi drogami teletransmisyjnymi. Wykonawca zapewni i zainstaluje centralę telefoniczną z systemem bilingowym wraz z komputerem PC do natychmiastowego odczytu danych na żądanie Zamawiającego. 4.2. ul. Powstańców Warszawy 3 w Otwocku W obiekcie dzierżawiona jest centrala telefoniczna wraz z systemem bilingowym i z wyodrębnionymi 34 analogowymi liniami wewnętrznymi i 2 liniami cyfrowymi wraz z systemowymi aparatami, które są własnością Zamawiającego (aparaty systemowe Siemens). Wykonawca zapewni centralę telefoniczną podłączoną poprzez cztery łącza. Wykonawca zapewni i zainstaluje centralę telefoniczną z systemem bilingowym wraz z komputerem PC do natychmiastowego odczytu danych na żądanie Zamawiającego. 5. Integracja systemu łączności powinna polegać na: Dostarczeniu odpowiedniej ilości łączy ISDN i łączy rezerwowy ISDN wraz: a) z zachowaniem dotychczasowej numeracji w jednostce Prokuratury Rejonowej Warszawa Praga-Południe tj. (022)5114900 - (022)5114999 (numeracja należy do TPSA za pośrednictwem StarNet-Telecom); Numeracja użytkowana przez Zamawiającego w lokalizacji przy ul. Kamiennej 14 jest jego własnością zgodnie z Rozdziałem 4 § 6.1 Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 1 marca 2006 r. Zamawiający dysponuje oświadczeniem obecnego Wykonawcy Firmy StarNet Telekom Sp. z o.o. o zrzeczeniu się praw do numeracji na rzecz Zamawiającego. Dodatkowo Firma StarNet Telekom Sp. z o. o. - pisemnie zobowiązała się do przekazania numeracji używanej przez Zamawiającego. Nie rości do niej żadnych praw własności i stwierdza, że zgodnie z ustawą jest ona własnością Zamawiającego. b) z zachowaniem istniejącej numeracji w jednostce Prokuratury Rejonowej w Otwocku (022)7195100 - (022)7195139 (numeracja należy do Neti za pośrednictwem StarNet-Telecom); Numeracja użytkowana przez Zamawiającego w lokalizacji przy ul. Powstańców Warszawy w Otwocku jest jego własnością zgodnie z Rozdziałem 4 § 6.1 Rozporządzenia Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 1 marca 2006 r. Zamawiający dysponuje oświadczeniem obecnego Wykonawcy Firmy StaNet Telecom Sp. z o.o. o zrzeczeniu się praw do numeracji na rzecz Zamawiającego. Dodatkowo Firma StarNet Telekom Sp. z o. o. - pisemnie zobowiązała się do przekazania numeracji używanej przez Zamawiającego. Nie rości do niej żadnych praw własności i stwierdza, że zgodnie z ustawą jest ona własnością Zamawiającego. 6. Realizacja połączeń telefonicznych (ilość minut) Zamawiający informuje, że do obliczenia ceny oferty (Załącznik nr 3, tabela 1 i tabela 2) należy uwzględnić przewidywaną miesięczną ilość połączeń (w minutach) zgodnie z poniższym zestawieniem: Prokuratura Rejonowa Warszawa Praga-Południe - ul. Kamienna 14 LOKALNE 11000 MIĘDZYMIASTOWE 1050 KOMÓRKOWE PL 5800 INFOLINIE 95 NUMERACJA SKRÓCONA 260 MIĘDZYNARODOWE 1 Prokuratura Rejonowa w Otwocku ul. Powstańców Warszawy 3 LOKALNE 2000 MIĘDZYMIASTOWE 460 KOMÓRKOWE PL 880 MIĘDZYNARODOWE 1 SPECJALNE (080*) 45 BIURO NUMERÓW 20 POŁACZENIA INNE 60 Zamawiający dopuszcza możliwość rozliczania stawek za usługi i połączenia nie wymienione w formularzu cenowym według aktualnie obowiązującego cennika Wykonawcy. Połączenia taryfikowane sekundowo od pierwszej sekundy trwania połączenia bez opłat inicjacyjnych za połączenie. Do kalkulacji ceny brutto oferty (Formularz Cenowy Załącznik Nr 3 do Opisu Przedmiotu Zamówienia) należy przyjąć ceny jednostkowe połączeń według taryf Operatora pomnożone przez podane przez Zamawiającego ilości. 7. W zakres pracy serwisu wchodzą: 7.1. Zakres Serwisu central telefonicznych - zamiana linii cyfrowej na analogową, - zamiana linii analogowej na cyfrową, - zmiana aparatu, - zmiana klasy uprawnień za każdy numer, - zmiana ustawień aparatu systemowego za każdą funkcję, - zmiana numeru końcowego urządzenia abonenckiego na życzenie abonenta, - przekierowanie połączeń, - blokada połączeń, - billing szczegółowy na każdy numer, - dedykowany przedstawiciel Dostawcy do obsługi, - przeszkolenie osób pracujących na stanowisku telefonistek. Serwis central telefonicznych obejmuje zabezpieczenie centrali przed awariami. Wykonawca zapewnia wszystkie części zapasowe do centrali z możliwością wymiany ich w max. 24 h na własny koszt we wszystkich lokalizacjach. 7.2. Zakres Serwisu sieci - naprawa, konserwacja i serwis sieci, - usunięcie usterki, - wymiana uszkodzonego gniazda, - wykonanie pomiarów wadliwie działającej linii, - identyfikacja linii, - prowadzenie dokumentacji sieci, - rozbudowa sieci do 20 m od istniejącego punktu dystrybuującego lub niewykorzystanego zakończenia sieci. 7.3. Serwis aparatów - serwis aparatów dotyczy tylko aparatów systemowych, - zapewnienie aparatów zastępczych o takiej samej funkcjonalności na czas naprawy starych lub zakup nowych. Koszty naprawy i zakupu aparatów po stronie Zamawiającego. 7.4. Serwis i obsługa lokalnego systemu bilingowego - administrowanie systemu bilingowego, - aktualizacja bazy danych, - generowanie bilingu elektronicznego dotyczącego każdego nr wewnętrznego z lokalnego systemu na żądanie Zamawiającego, - wydruk miesięcznego bilingu na żądanie Zamawiającego na miejscu z protokolarnym przekazaniem przez osoby upoważnione, - bieżące informowanie o wszelkich zmianach w zakresie usług telekomunikacyjnych z wyprzedzeniem pozwalającym na podjecie ewentualnych działań ze strony Prokuratury, - doradztwo techniczne oraz ofertowe przez osobę wyznaczona do bezpłatnych kontaktów ze strony Wykonawcy. Serwis i obsługa dotyczy aktualizacji taryf i comiesięcznego wykonywania raportów szczegółowych i przekazywania ich w postaci zapisu na CD osobie upoważnionej ze strony Zamawiającego. Dodatkowo Zamawiający może zażyczyć sobie dowolnego bilingu szczegółowego z wybranego numeru lub numerów w okresie miedzy wykonywaniem raportów miesięcznych. 8. Wymagania techniczne - Zachowanie dotychczasowej numeracji i możliwość rozbudowy centrali o min. 20% w trakcie trwania umowy. Koszty ewentualnej rozbudowy, po stronie Wykonawcy. - Możliwość zdalnego nadzoru systemu przez serwis. - Bezpieczeństwo sprawności działania systemu min. 4 godz. w przypadku awarii zasilania elektrycznego: a) centrali b) aparatów - cyfrowych i analogowych c) systemu bilingowego - Urządzenie lokalne umożliwiające taryfikacje przy naliczaniu sekundowym. - Lokalny system taryfikacyjny umożliwiający wykonywanie pełnych raportów na miejscu, wraz z nagrywaniem bilingów szczegółowych na nośnik CD/DVD. - Zapewnienie łącza backupowego w lokalizacjach poprowadzonego niezależną drogą komutacyjną od łącza podstawowego. 9. Wymagana funkcjonalność Centrali telefonicznej oraz aparatów cyfrowych - System centrali musi posiadać zasilanie z możliwością podłączenia bezobsługowych akumulatorów gwarantujących wymagany czas pracy w trybie awaryjnym. - Umożliwiać instalacje z okablowaniem pod podłogą techniczną w pomieszczeniach nie wyższych niż 220 cm lub instalacje z okablowaniem bez podłogi technicznej w pomieszczeniach nie wyższych niż 235 cm. - System musi posiadać budowę modułowa. - System musi posiadać wyposażenie w urządzenia umożliwiające archiwizację bazy danych bilingowych. - System musi posiadać oprogramowanie umożliwiające wybór abonenta docelowego w sieci. - W przypadku awarii zasilania, po przywróceniu zasilania system musi startować automatycznie. - System musi posiadać możliwość kopiowania bazy danych (archiwizacji) i zdalnego jej wgrywania (odtwarzania) np. po dokonaniu aktualizacji oprogramowania. - Abonenci analogowi i systemowi muszą być dołączani za pomocą pojedynczej pary okablowania miedzianego. - Wbudowane funkcje wysyłania tonów DTMF do sieci publicznej. - Aparaty musza mieć możliwość dołączenia modułów z dodatkowymi przyciskami funkcyjnymi. - Zapewnić ustawienia zapowiedzi głosowej. - Możliwość tworzenia grup wspólnych dzwonków. - Przekierowanie połączeń wewnętrznych w układzie dyrektorsko- sekretarskim. - Płynna możliwość nadawania uprawnień dla danego numeru (Zamawiający wymaga, aby nadawanie uprawnień nie ograniczało się jedynie do blokowania lub udostępniania całych prefiksów, ale z dokładnością do wybranych numerów). - Przekierowanie połączeń bezpośrednio przy nie odbieraniu i przy zajętości. - Identyfikacja numeru na aparatach cyfrowych. - Możliwość włączenia / wyłączenia identyfikacji połączeń wychodzących dla poszczególnych numerów. - W aparatach cyfrowych możliwość programowania klawiszy z podglądem stanu pracy numeru wewnętrznego. - Możliwość dowolnego kierowania ruchu na wszystkie łącza przyłączone do centrali. - Zróżnicowany sygnał dzwonków. - Uprawnienia abonentów. - Grupa poszukiwania (hunting). - Tryb nie przeszkadzać. - Grupa przejmowania rozmów (pick-up group). - Połączenie bezpośrednie (klawisze bezpośredniego monitorowania stacji końcowej). 10. Opis sposobu obliczenia oferty 10.1. Przy obliczaniu ceny oferty wyszczególnić cenę netto, podatek VAT oraz cenę brutto, zgodnie z informacjami zawartymi w Formularzu cenowym załącznik nr 3 do Opisu Przedmiotu Zamówienia. 10.2. Cena ofertowa musi zawierać wszystkie koszty, jakie Zamawiający poniesie w związku z realizacją zamówienia, w tym koszty dostawy, przeszkolenia pracowników Zamawiającego, instrukcjami telefonów systemowych w języku polskim. 10.3. Pod pojęciem cena ofertowa brutto Zamawiający rozumie wszystkie koszty związane ze świadczoną usługa przez Operatora w tym np.: - opracowania dokumentacji technicznej - musi być zawarty opis drogi kablowej od wejścia budynku do szafy krosowniczej w budynku Zamawiającego, rodzaj kabli z dokładnym opisem, - opracowania książki telefonicznej numeracji telefonów operatora i jej aktualizacji (co kwartał do końca trwania umowy tj. do 31 grudnia 2009 r. od dnia jej podpisania, - montaż telefonów systemowych, we wskazanych przez Zamawiającego pokojach związane z usługą koszty jednorazowe jak transport centrali, - należy też ująć koszty opłat miesięcznych np. dzierżaw łączy do wykonania usługi, jeżeli Operator będzie musiał ponieść takie koszty. 10.4. Cena serwisu i dzierżawy centrali. W cenie należy uwzględnić wszystkie prace związane z eksploatacją centrali, których koszty poniesie Zamawiający. 10.5. Cena serwisu sieci wraz z aparatami telefonicznymi. W cenie należy uwzględnić wszystkie prace związane z siecią i aparatami telefonicznymi, których koszty poniesie Zamawiający. 10.6. Cena połączeń lokalnych. Należy podać cenę połączeń lokalnych dla wskazanych lokalizacji i wynikających z zapisów pkt 3 ilości minut do zrealizowania w strefie numerycznej (22), które poniesie Zamawiający w całym okresie trwania umowy. 10.7. Cena połączeń międzymiastowych. Należy podać cenę połączeń międzymiastowych dla wskazanych lokalizacji i wynikających z zapisów pkt 3 ilości minut do zrealizowania w całym okresie trwania umowy 10.8. Cena połączeń komórkowych. Należy podać cenę połączeń komórkowych dla wskazanych lokalizacji i wynikających z zapisów pkt 3 ilości minut do zrealizowania w całym okresie trwania umowy. 10.9. Połączenia inne dla wskazanych lokalizacji i wynikających z zapisów pkt 3 ilości minut do zrealizowania w całym okresie trwania umowy. 10.10. Cena abonamentu łączy. Należy podać cenę abonamentu łączy: - cena podstawowego łacza cyfrowego ISDN PRA 30B+D + opłaty dodatkowe ( DDI, MSN, itd.), - cena backupowego łacza cyfrowego ISDN BRA 2B+D + opłaty dodatkowe ( DDI, MSN, itd.). 10.11. Opłaty jednorazowe. W opłatach jednorazowych powinny znaleźć się wszystkie koszty związane z instalacją centrali telefonicznej i łączy w centrali. UWAGA! Wykonawca zapewnia przeniesienie do własnej sieci dotychczasowych numerów wykorzystywanych przez Zamawiającego i uruchomienie na tych liniach usługi DDI oraz MNS z zachowaniem planów numeracyjnych na koszt Zamawiającego zgodnie z aktualnym cennikiem tego rodzaju usługi. Koszty wraz z cennikiem musza być załączone do oferty w postaci załącznika tytułem weryfikacji poniesionych przez Zamawiającego kosztów. Wartość ta nie jest składnikiem wartości oferty. 11. Wymagania jakie musi spełniać Operator i Zamawiający 11.1. Operator - Czas naprawy w przypadku awarii centrali telefonicznej do 24 godz. 11.2. Operator - W przypadku awarii centrali Operator założy centralę o nie mniejszych parametrach technicznych w ciągu 24 godzin w uzgodnieniu z Zamawiającym. 11.3. Operator - wystawiać musi jedna fakturę VAT, w układzie miesięcznym, okres rozliczeniowy od 1 do ostatniego dnia każdego miesiąca. Biling do faktury musi być sporządzony w formie papierowej i elektronicznej z wyszczególnieniem każdego numeru z podziałem na każdą jednostkę podległą Prokuraturze Okręgowej. 11.4. Podział numeracji na centralach zostanie uzgodniony po zakończeniu postępowania. 11.5. Montaż i uruchomienie central w lokalizacjach w ciągu nieprzekraczalnie 7 dni roboczych po udzieleniu zamówienia na usługi telekomunikacyjne. Zamawiający określił 7-dniowy termin uruchomienia i montażu centrali w oparciu o kalkulację ryzyka pozostania bez świadczonej przedmiotowej usługi w czasie przejmowania świadczenia usługi przez nowego Wykonawcę. Jednoczenie dopuszcza się instalacje używanej centrali. W związku z powyższym ww. termin uruchomienia i montażu centrali jest realny. Wszystkie nieuregulowane kwestie w SIWZ są zapisane w projekcie umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 642000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Kwota wadium wynosi 5000.00 złotych (słownie: pięć tysięcy)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wyrażają zgodę na wszystkie warunki określone w SIWZ, łącznie ze wzorem umowy. Wniosą w całości wymagane wadium. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu wymogów zawartych w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych że: 1) Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Powyższe oświadczenie należy potwierdzić, dołączając do oferty: - koncesję na świadczenie usług telekomunikacyjnych; - aktualny odpis z właściwego rejestru (KRS) albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2) Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia lub przedstawia w ofercie pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. - O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonali lub wykonują 2 usługi telefonii stacjonarnej - Zamawiający wymaga by przedmiotowa usługa była świadczona przez okres co najmniej 12 miesięcy. W jednym budynku musi być zlokalizowanych min. 100 numerów obsługiwanych przez Wykonawcę. Warunek ten - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - będzie oceniany łącznie. Wykonawca złoży wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie usług telefonii stacjonarnej z podaniem nazw i adresów podmiotów na rzecz, których usługi były wykonane, terminów wykonania usług, podać datę - dzień, miesiąc i rok rozpoczęcia i zakończenia świadczenia usług; w przypadku trwających usług należy podać datę zakończenia świadczenia usługi, wartości wykonanych usług oraz wskazaniem, co było przedmiotem usługi. Z opisu musi jednoznacznie wynikać, że przedmiotem usługi było-jest świadczenie usług telefonii stacjonarnej. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi zawarte w wykazie, o którym mowa powyżej zostały-są wykonane/wykonywane należycie. Dokumenty te należy oznaczyć liczbami porządkowymi odpowiadającymi pozycji, której dotyczą umieszczonej w wykazie (do wykorzystania wzór Załącznik Nr 4). 3) Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia. 4) Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o przesłanki wskazane w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Powyższe oświadczenie należy potwierdzić, dołączając: - zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert) potwierdzające brak występowania przesłanek z art. 24 ust. 1 pkt 4, 5, 6, 7, 8 i 9 ww. ustawy w stosunku do wymienionych tam osób.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: czas reakcji na usterki i awarie
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powp.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach