Przetargi.pl
Dostawa żwiru gruboziarnistego na drogi gminne na terenie gminy Repki w 2009/2010 r.

Gmina Repki ogłasza przetarg

  • Adres: 08-307 Repki, ul. Parkowa 7
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 7875029 , fax. 025 7875066
  • Data zamieszczenia: 2009-03-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Repki
    ul. Parkowa 7 7
    08-307 Repki, woj. mazowieckie
    tel. 025 7875029, fax. 025 7875066
    REGON: 71158205500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.repkigw.e-bip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa żwiru gruboziarnistego na drogi gminne na terenie gminy Repki w 2009/2010 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów sypkich tj. żwiru gruboziarnistego z małą domieszką gliny do utrzymania bieżącego dróg gminnych na terenie gminy Repki w ilości około 1500 m3. Cena jednostkowa brutto (zł za 1 m3) jest stała niezależnie od odległości dowozu. Dostawa na drogi gminne na terenie gminy Repki wg wskazań Zleceniodawcy. Warunkiem jest posiadanie przynajmniej 2 szt. pojazdów samowyładowczych o tonażu do 10 ton każdy. Termin wykonania dostawy - 48 godzin od daty zgłoszenia telefonicznego przez przedstawiciela Gminy Repki. Żwir powinien odpowiadać normom żwiru drogowego. Dostawa żwiru oznacza zakup materiału wraz z transportem. (Na usługę transportu w rozumieniu Zamawiającego składają się: przewóz z miejsca składowania i dowóz do miejsca przeznaczenia z uwzględnieniem czynności za i wyładunku oraz innych kosztów związanych z wykonaniem tej usługi m.in. r/godz. kierowcy w przypadku transportu drogowego.)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 142121207
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, a w szczególności: 1) Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj., a) prowadzi działalność w zakresie objętym zamówieniem b) posiadający własny żwir lub udokumentują możliwość dokonania jego zakupu 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ww. pkt. - podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. - wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, - złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, - nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3, Prawa zamówień publicznych Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy: - niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych. - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, - zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, - została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia - zawierającą błędy w obliczeniu ceny, - wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych - nieważnej na podstawie odrębnych przepisów, Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaję się za odrzuconą. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na postawie dołączonych do oferty dokumentów, oświadczeń i załączników złożonych przez wykonawcę metodą warunku granicznego spełnia -niespełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. 1. Formularz ofertowy - z wykorzystaniem wzoru - /załącznik nr 1 do SIWZ/ 2. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych /załącznik nr 2 do SIWZ/. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, z których wynikać będą uprawnienia do wykonywania robót objętych zamówieniem - wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Koncesja na wydobycie żwiru z własnej nieruchomości lub umowa potwierdzająca miejsce poboru żwiru z innej koncesjonowanej żwirowni na okres realizacji zamówienia w ilości co najmniej określonej w przedmiocie zamówienia 6. Podpisany projekt umowy /załącznik nr 3do SIWZ/. 7. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca - /załącznik nr 4 do SIWZ/

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.repkigw.e-bip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach