Przetargi.pl
Świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii komórkowej oraz bezprzewodowego internetu wraz z dostarczeniem aparatów telefonicznych i modemów na potrzeby Nadleśnictwa Katowice.

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Katowice ogłasza przetarg

  • Adres: 40-754 Katowice, ul. Kijowska 37B
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2525141, 2022334 , fax. 032 2526733
  • Data zamieszczenia: 2013-01-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Katowice
    ul. Kijowska 37B 37B
    40-754 Katowice, woj. śląskie
    tel. 032 2525141, 2022334, fax. 032 2526733
    REGON: 27253625000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.katowice.lasy.gov.pl/katowice
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii komórkowej oraz bezprzewodowego internetu wraz z dostarczeniem aparatów telefonicznych i modemów na potrzeby Nadleśnictwa Katowice.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pn.: Świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii komórkowej oraz bezprzewodowego internetu wraz z dostarczeniem aparatów telefonicznych i modemów na potrzeby Nadleśnictwa Katowice. 2. Zamawiający wykorzystuje miesięcznie średnio: 23 100 minut oraz 1 300 SMS-ów i 142 MMS-ów, w tym: rozmowy na tel. komórkowe (poza gr. biznesową) 9 400 minut, rozmowy na tel. stacjonarne 2 600 minut, rozmowy wew. grupy biznesowej 11 100 minut. Podane powyżej wartości są jedynie wartościami szacunkowymi. Zamawiający NIE ZOBOWIĄZUJE się do wykorzystywania dokładnie takich wartości minut, sms-ów i mms-ów. 3. Wykonawca w ramach świadczenia usługi będzie musiał zapewnić: a) świadczenie usług telefonii komórkowej na terenie całego kraju oraz poza jego granicami w ramach roamingu, b) dostosowanie swojej oferty w oparciu o średnią miesięczną liczbę minut oraz sms-ów wykorzystywanych przez Zamawiającego, c) stawkę (bądź różne stawki) z naliczaniem sekundowym za minutę połączenia w sieci, z numerem stacjonarnym oraz innym operatorem sieci komórkowej, d) bezpłatne inicjowanie połączenia, e) bezpłatne uruchomienie roamingu, f) bezpłatne nieograniczone połączenia-rozmowy (także wideo rozmowy) wewnątrz sieci między numerami objętymi zamówieniem (umową) - tzw. grupa biznesowa g) jedną stawkę za krótką wiadomość tekstową (SMS), h) jedną stawkę za krótką wiadomość multimedialną (MMS), i) dostęp do internetowej bramki sms, umożliwiającej wysyłanie wiadomości tekstowych do wszystkich sieci komórkowych, sprawdzanie statusów odebrania wiadomości przez odbiorcę, wysyłanie puli wiadomości jednocześnie, ustawienie cyklicznego wysyłania wiadomości w danym dniu, stworzenie bazy numerów, j) stosowania stawek roamingu oraz innych usług nieokreślonych kwotowo w ofercie, według stawek nie wyższych niż obowiązujących w aktualnej (na dzień korzystania z usługi) ofercie dla klientów biznesowych, k) zachowanie przez Nadleśnictwo Katowice dotychczasowych numerów telefonów komórkowych zarówno przejmowanych w dniu podpisania umowy jak i tych przejmowanych w późniejszym czasie zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SIWZ. l) dostawę 125 fabrycznie nowych aparatów telefonicznych wraz z kartami SIM posiadających parametry zgodne z Załącznikiem 7: 84 aparaty telefoniczne typu A, 35 aparatów telefonicznych typu B, 6 aparatów telefonicznych typu C m) 4 karty z 4 modemami (o parametrach określonych w załączniku nr 8 do SIWZ) do komputerów przenośnych, które umożliwiają nielimitowany czasowo dostęp do internetu przy zmiennej prędkości (limicie transferów) po przekroczeniu co najmniej 12GB transferu, n) wyznaczenie stałego opiekuna dyspozycyjnego przez cały czas trwania umowy (od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30-15:30) do bieżących kontaktów z przedstawicielami Zamawiającego oraz zapewnienie całodobowego biura obsługi klienta biznesowego (24 godziny na dobę), o) co miesięczne dwa billingi w formie elektronicznej (format .xls), jeden zawierający informacje o wszystkich połączeniach wykonanych z każdego z numerów (czas, koszt, godzina) oraz drugi ze zbiorczym zestawieniem kosztów na każdym numerze (zgodny z formą przedstawioną w załączniku nr 9 do SIWZ) - dostarczone do ostatniego dnia miesiąca w którym kończy się przedmiotowy miesiąc rozliczeniowy, na adres e-mail: katowice@katowice.lasy.gov.pl p) dostęp do wszystkich usług telekomunikacyjnych oferowanych przez Wykonawcę w ofercie dla klientów biznesowych oraz klientów indywidualnych (wraz z pakietami rozmów, sms-ów, przesyłu danych), q) powiadomienia wiadomościami tekstowymi sms (wysyłane na każdy z numerów abonenckich) po wykorzystaniu w każdym z okresów rozliczeniowych następujących kwot: 25zł, 50zł, 75zł, 100zł, r) zachowanie dotychczasowych numerów telefonów (zawartych w załączniku nr 6 do SIWZ) i przypisanie do każdego z numerów abonenckich numeru skróconego (maksimum 4-ro cyfrowego), którym operować będzie można w ramach sieci wewnętrznej, s) serwis gwarancyjny aparatów telefonicznych oraz modemów, t) zasięg na minimum 95% powierzchni terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, u) aktywacja 15-stu nowych numerów telefonów z dostawą kart SIM, v) przejęcie do Biznes Grupy 1-go numeru będącego obecnie w sys. Prepaid, w) minimum 1GB pakietu transmisji danych na każdym z numerów telefonów (każdy z numerów zostanie poinformowany sms-em natychmiast po przekroczeniu przyznanego pakietu transmisji danych w każdym miesiącu rozliczeniowym), x) dostosowanie techniczne bramki GSM MOBILINE 2000 będącej własnością Nadleśnictwa do swojej oferty, instalacja dwóch standardowych kart SIM (numery kart zawarte w załączniku nr 6 do SIWZ) i zapewnienie prawidłowego funkcjonowania wspomnianej bramki z systemem telefonii IP działającej w Nadleśnictwie Katowice. 4. Wykonawca zapewni 24 miesiące gwarancji na dostarczony asortyment: 4.1. Gwarancja na dostarczone telefony i modemy będzie co najmniej na ogólnych warunkach określonych przez producentów tego sprzętu i oprogramowania. 4.2. Wykonawca naprawi uszkodzony sprzęt lub wymieni go na nowy w terminie do 14 dni od daty zgłoszenia uszkodzenia w formie pisemnej, e-mailem lub telefonicznie konsultantowi. Czas na naprawę uszkodzonego sprzętu rozpoczyna się w chwili zgłoszenia jego uszkodzenia, a kończy z chwilą dostarczenia naprawionego lub nowego sprzętu do Zamawiającego. 4.3. Zamawiający zapłaci karę umowną w wysokości 0,5% wartości złożonej oferty za każdy dzień zwłoki w usunięciu stwierdzonych uszkodzeń i wad w związku z naprawą awaryjną. 4.4. Wykonawca odbierze uszkodzony sprzęt od Zamawiającego w miejscu jego siedziby, a sprzęt naprawiony lub sprzęt nowy dostarczy do siedziby Zamawiającego. Zamawiający nie będzie ponosił opłat związanych z transportem uszkodzonego sprzętu z-do serwisu. 4.5. Zamawiający nie zapłaci za ekspertyzę uszkodzonego sprzętu zgłaszanego do naprawy, nawet w przypadku stwierdzenia, iż typ uszkodzenia nie obejmuje naprawy gwarancyjnej. 4.6. Do dostarczanego towaru objętego gwarancją wykonawca obowiązany jest załączyć wszelkie niezbędne podbite i podpisane dokumenty gwarancyjne oraz oprogramowanie instalacyjne. 5. Z chwila przekazania aparatów telefonicznych i modemów Zamawiającemu, stają się one jego własnością. 6. Dopuszcza się zmianę zawartych w ofercie modeli aparatów telefonicznych i modemów na nie gorsze za obopólną zgodą. 7. Wykonawca zapewnia stałe korzystanie z wszystkich zawartych w zamówieniu numerów abonenckich przez okres trwania umowy (po ich przejęciu) na warunkach zawartych w SIWZ. 8. Wykonawca zajmie się wszelkimi sprawami formalnymi związanymi z ewentualnym przejęciem numerów od dotychczasowego operatora (załacznik nr 6 do SIWZ) oraz zapewni numery tymczasowe - na okres między podpisaniem umowy, a formalnym przejęciem przez Wykonawcę dotychczasowych numerów telefonów (maksymalny czas dany Wykonawcy na przejęcie numerów od dotychczasowego operatora to 45 dni od daty podpisania umowy). Wszystkie w.w. wymogi w zakresie przedmiotu zamówienia jak i wszystkie koszty związane z wykonaniem zamówienia muszą być wliczone w całkowity koszt świadczonej usługi telekomunikacyjnej, jaki Zamawiający zapłaci Wykonawcy (zawarte w Załączniku nr 2 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 642120005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.katowice.lasy.gov.pl/web/katowice/przetargi
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach