Przetargi.pl
ŚWIADCZENIE USŁUG TELEKOMUNIKACYJNYCH W RAMACH SIECI TELEFONII KOMÓRKOWEJ ORAZ DOSTAWA KART STARTOWYCH I KART PRE - PAID

Wojewódzki Urząd Pracy ogłasza przetarg

  • Adres: 40-048 Katowice, ul. Kościuszki 30
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0 32 757 33 61
  • Data zamieszczenia: 2009-05-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Urząd Pracy
    ul. Kościuszki 30 30
    40-048 Katowice, woj. śląskie
    tel. 0 32 757 33 61
    REGON: 27685569600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup-katowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ŚWIADCZENIE USŁUG TELEKOMUNIKACYJNYCH W RAMACH SIECI TELEFONII KOMÓRKOWEJ ORAZ DOSTAWA KART STARTOWYCH I KART PRE - PAID
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: a) świadczenie usług telekomunikacyjnych w ramach sieci telefonii komórkowej Kod CPV 64212000-5 Usługi telefonii komórkowej: - Zamówienie obejmuje świadczenie usług telekomunikacyjnych w ramach sieci telefonii komórkowej dla 30 numerów telefonów wraz z abonamentem telefonicznym, Zamawiający przewiduje możliwość ograniczenia umowy o nie więcej niż 2 numery telefonów z abonamentem (zgodnie z Zał. Nr 4 ); - Rodzaj poszczególnych planów taryfowych oraz ilość przyporządkowanych im kart SIM zawiera FORMULARZ OFERTOWY stanowiący zał. Nr 1. - W cenę umowy należy wliczyć: - Dostawę aparatów telefonicznych (menu w języku polskim), kart SIM, aktywacji kart SIM; - Naliczanie sekundowe od pierwszej sekundy połączenia - dot. połączeń wychodzących na terenie kraju; taryfikacja rozmów wychodzących poza granice kraju powinna być zgodna z cennikiem Wykonawcy. Ceny zawarte w/w cenniku nie wzrosną w okresie obowiązywania umowy. - 400 minut do wszystkich sieci, w każdym miesiącu, przypisane do jednego numeru telefonu wskazanego przez Zamawiającego w trakcie realizacji umowy; - Zachowanie dotychczasowych 26 sztuk numerów telefonów (obecnie używanych przez Zamawiającego) na okres obowiązywania umowy. Koszt zachowania numerów winien być uwzględniony w kosztach ogólnych Wykonawcy. Numery telefonów, które mają pozostać bez zmian przekazane zostaną wyłonionemu Wykonawcy w dniu podpisania umowy. Przerwa, w świadczeniu usługi telekomunikacyjnej, spowodowana przeniesieniem numerów nie może być dłuższa niż 24 godziny; - Aktywowanie 4 sztuk nowych numerów telefonów, w terminie wskazanym przez Zamawiającego zgodnie z harmonogramem stanowiącym zał. Nr 4; - Uzyskiwanie przez użytkownika informacji nt. ilości minut pozostałych do wykorzystania w bieżącym okresie rozliczeniowym; - Wymianę wadliwej karty SIM; - Włączanie/ wyłączanie usługi poczty głosowej; - Usługi identyfikacji i ukrywania numeru telefonu; - Usługi oczekiwania na połączenie, zawieszanie połączenia; - Włączanie usługi roamingu dla telefonów wskazanych przez Zamawiającego; - Fabrycznie nowe telefony komórkowe z roku produkcji nie wcześniej niż 2008r., które zostaną przypisane do każdej aktywnej karty sim (abonamentu). Wymagane przez Zamawiającego parametry aparatów telefonicznych stanowi zał. Nr 5 do SIWZ. - Przenoszenie niewykorzystanej puli minut na kolejnych minimum 6 okresów rozliczeniowych; - Wraz z ofertą Wykonawca dostarczy aktualny cennik (oferowany w standardzie dla taryf biznesowych danego operatora) dla wszystkich dodatkowych usług nie objętych umową. Cennik ma wskazywać, która taryfa biznesowa będzie miała zastosowanie do poszczególnych planów taryfowych przygotowanych przez Zamawiającego. Ceny zawarte w/w cenniku nie wzrosną w okresie obowiązywania umowy. W przypadku rozbieżności między umową a cennikiem zastosowanie ma umowa. -Wykonawca zapewni możliwość przesyłania wiadomości SMS i MMS ze wszystkich telefonów posiadających odpowiednie parametry techniczne. -Wraz z ofertą Wykonawca dostarczy wykaz telefonów komórkowych oferowanych w poszczególnych planach taryfowych: - minimum - 2 różne modele 2 różnych producentów telefonów komórkowych dla każdego planu taryfowego; -Gwarancja na: aparaty telefoniczne - minimum 24 miesiące, baterię - minimum 6 miesięcy. -Wykonawca odbierze z siedziby Zamawiającego aparat telefoniczny podlegający naprawie - w ciągu 2 dni roboczych od daty zgłoszenia uszkodzenia. Zamawiający dokona zgłoszenia w formie: drogą elektroniczną potwierdzoną każdorazowo przez Wykonawcę lub pisemnie. -Na czas naprawy Wykonawca zapewni telefon zastępczy o parametrach nie gorszych niż aparat telefoniczny, który uległ uszkodzeniu. -Ocena uszkodzenia nastąpi w ciągu 5 dni roboczych od daty odbioru aparatu telefonicznego z siedziby Zamawiającego. Odbiór, ocena stanu technicznego oraz naprawa objęta gwarancją, nastąpią na koszt Wykonawcy. -Zwrot naprawionego sprzętu oraz sprzętu nie podlegającego naprawie na zasadach gwarancji, nastąpi w terminie nie dłuższym niż 30 dni od daty zgłoszenia uszkodzenia przez Zamawiającego. Po upływie tego terminu Wykonawca dokona wymiany wadliwego aparatu telefonicznego zgodnie z zasadami gwarancji - na aparat wolny od wad. -Wykonawca zapewni stałą obsługę realizacji ww. umowy poprzez przedstawiciela firmy, zwanego Doradcą. -Zasięg usługi telefonii komórkowej - minimum 90% powierzchni RP. -Bezpłatne comiesięczne wykazy rozmów i innych usług świadczonych na rzecz Zamawiającego (bilingi) w formie: - Ogólnego bilingu w wersji papierowej, przesłany na adres Zamawiającego; -Szczegółowego bilingu w formie elektronicznej na adres e-mail: ezero@wup-katowice.pl oraz amichalski@wup-katowice.pl. b) usługa dostarczenia kart pre-paid oraz kart startowych - Kod CPV 64212900-4 Usługi dostarczania kart telefonicznych z góry opłaconych (pre-paid): -30 kart o wartości 100 zł -22 karty o wartości 50 zł -3 karty startowe Zapotrzebowanie przekazane zostanie w formie elektronicznej, potwierdzonej każdorazowo przez Wykonawcę lub pisemnie, natomiast Wykonawca zrealizuje zamówienie w terminie do 2 dni roboczych od daty zgłoszenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 642120005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości - 2 600,00 złotych (słownie: dwa tysiące sześćset złotych 00/100). Wadium w formie pieniądza należy wpłacać na konto prowadzone w GETIN Bank S.A. II ODDZIAŁ W KATOWICACH: nr 52 1560 0013 2367 0237 0105 0001 W pozostałych formach: -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych; -gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). Wadium należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj. ul. Kościuszki 30, III piętro, pok. 352 - KANCELARIA, od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 do 15:00). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 18 maja 2009r. godz. 9:00. 3.W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie będzie decydować data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 4.Z zastrzeżeniem pkt. 5, Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy który: - wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, - został wykluczony z postępowania, - którego oferta została odrzucona. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca: 1)w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów o których mowa w art. 25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, 2)którego oferta została wybrana: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2. Posiadają wpis do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej. 3 Wpłacą wadium w wysokości określonej w pkt 11 SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie wyżej wymienionych warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Stosownymi dokumentami, które Wykonawca jest obowiązany dostarczyć są: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty wyżej wymienione należy przedstawić w formie oryginału lub czytelnej kserokopii poświadczonej Za zgodność z oryginałem i podpisane przez osoby uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy lub notarialnie. 2.Stosowne pełnomocnictwo w sytuacjach, w których uprawnienie do występowania w imieniu Wykonawcy nie wynika z zamieszczonego dokumentu wymienionego w pkt 1. W przypadku złożenia kserokopii pełnomocnictwo musi być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa lub notarialnie. 3.Oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 4.Zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej. 5.W przypadku wnoszenia oferty przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, należy złożyć dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania wystawione w terminach podanych powyżej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wup.katowice.ibip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach