Przetargi.pl
świadczenie usług telekomunikacyjnych telefonii stacjonarnej

Powiat Mielecki ogłasza przetarg

  • Adres: 39-300 Mielec, ul. Sękowskiego 2B
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 7800400 , fax. 017 7800402
  • Data zamieszczenia: 2014-03-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Mielecki
    ul. Sękowskiego 2B 2B
    39-300 Mielec, woj. podkarpackie
    tel. 017 7800400, fax. 017 7800402
    REGON: 69058144200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat-mielecki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    świadczenie usług telekomunikacyjnych telefonii stacjonarnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telekomunikacyjnych telefonii stacjonarnej dla Starostwa Powiatowego w Mielcu w postaci linii telefonicznych analogowych działających w systemie CENTREX lub w innym równoważnym systemie spełniającym poniżej wymienione wymagania. 1) Usługa będzie świadczona w następujących lokalizacjach: a) Mielec, ul. Sękowskiego 2b - 38 numerów (Starostwo Powiatowe w Mielcu), b) Mielec, ul. Chopina 16 - 14 numerów (Starostwo Powiatowe w Mielcu), c) Mielec, ul. Wyspiańskiego 6 - 45 numerów (Starostwo Powiatowe w Mielcu), d) Mielec, ul. Sienkiewicza 54 - 1 numer (Starostwo Powiatowe w Mielcu), e) Mielec, ul. Żeromskiego 34 - 15 numerów (Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Mielcu), f) Mielec, ul. Korczaka 6 A - 1 numer (Powiatowy Zarząd Dróg w Mielcu). Abonentem będzie Starostwo Powiatowe w Mielcu natomiast użytkownikami obok Starostwa będzie Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Mielcu oraz Powiatowy Zarząd Dróg w Mielcu. 2) Wykonawca wykona u Abonenta i Użytkowników wewnętrzną sieć telefoniczną we własnym zakresie. 3) Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług telefonii stacjonarnej w zakresie : a) realizacji połączeń lokalnych, strefowych, międzystrefowych oraz infolinii, b) realizacji na wskazanych przez Zamawiającego numerach telefonów połączeń międzynarodowych i do sieci komórkowych, c) uruchomienia usług faksowych, d) wykonywania połączeń do służb alarmowych (Policji - 997, Państwowej Straży Pożarnej - 998, Pogotowia Ratunkowego - 999, numeru alarmowego - 112) na wszystkich numerach telefonów, e) dla wszystkich połączeń przychodzących i wychodzących prezentację numeru. 4) Usługa telekomunikacyjna będąca przedmiotem umowy musi mieć charakter powszechny i być świadczona w zgodzie z obowiązującymi przepisami. 5) Połączenia pomiędzy numerami wszystkich telefonów stacjonarnych będących w okresie obowiązywania umowy w użyciu Zamawiającego będą realizowane bezpłatne poprzez wybranie numeracji pełnej lub poprzez wybranie skróconego trzycyfrowego numeru odpowiadającego trzem ostatnim cyfrom numeru pełnego. 6) Warunkiem świadczenia usługi jest przeniesienie przez Wykonawcę do własnej sieci numerów telefonów dotychczas wykorzystywanych przez Zamawiającego z zachowaniem obecnego zakresu numeracji. Wykonawca odpowiada za sprawne przeniesienie (z zachowaniem ciągłości świadczenia usługi na rzecz Zamawiającego - bez przerw w pracy) wszystkich numerów, przygotowanie dokumentacji niezbędnej do wykonania tego procesu oraz uzyskanie niezbędnych pozwoleń. 7) Wykonawca zobowiązany jest do uruchomienia numerów telefonicznych wraz z usługami będącymi przedmiotem zamówienia w terminie do 30 dni od dnia podpisania umowy (30-dniowy okres wypowiedzenia umowy z dotychczasowym operatorem). 8) Połączenia generowane przez Zamawiającego będą rozliczane sekundowo. 9) Zamawiający nie dopuszcza żadnych opłat za inicjację połączenia. 2. Zamawiający nie dopuszcza udziału podwykonawców w wykonywaniu przedmiotu zamówienia w zakresie świadczenia usługi telefonii stacjonarnej. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w wykonywaniu przedmiotu zamówienia w zakresie wykonania robót związanych z fizycznym wykonaniem całej niezbędnej infrastruktury telekomunikacyjnej. 3. Szacunkowa ilość minut w ciągu okres świadczenia usługi tj. 36 miesięcy wynosi: a) połączenia lokalne w strefie obecnego operatora - 108 468 minut b) połączenia lokalne poza strefą obecnego operatora - 163 800 minut c) połączenia międzystrefowe - 75 459 minut d) połączenia międzynarodowe - 369 minut e) połączenia do krajowych operatorów sieci komórkowych, w tym: - ERA (T-mobile) - 40 347 minut, - ORANGE - 49 755 minut, - PLAY - 11 418 minut, - PLUS - 28 419 minut f) połączenia pozostałe (biuro numerów, infolinia, alarmowe, numery sieci inteligentnych) - 19 836 minut, g) połączenia w systemie CENTREX obecnego operatora - 334 713 minut. Podane wielkości są szacunkowe. Rzeczywiste wartości nie będą miały wpływu na cenę połączenia. 4. Zaoferowane w ofercie ceny nie mogą być zwiększone w czasie trwania umowy oraz muszą obejmować wszelkie inne koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia w tym opłatę instalacyjną. Zamawiający nie dopuszcza możliwości ponoszenia dodatkowych kosztów związanych z dostosowaniem swojej infrastruktury telekomunikacyjnej w związku z realizacją usługi - przedmiotu zamówienia na rzecz Zamawiającego. Wszelkie ewentualne koszty związane ze zmianą operatora, należy uwzględnić w cenie oferty. Zamawiający nie ponosi żadnych kosztów związanych z zachowaniem numerów telefonów dotychczas wykorzystywanych. Zamawiający nie przewiduje uiszczania jakichkolwiek innych opłat oprócz opłat za abonament oraz opłat za wykonane połączenia wychodzące. Zamawiający nie będzie uiszczał opłat za połączenia przychodzące - wykonane do numerów Zamawiającego. 5. Wykonawca będzie naliczał koszty połączeń (wskazanych w ofercie) według stawek z formularza ofertowego. W trakcie realizacji umowy ceny mogą ulec obniżeniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 642000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1)Zamawiający wymaga od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 4 000 zł (słownie: cztery tysiące złotych). 2)Wadium może być wnoszone w:pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 09.11.2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz.1158, z późn. zm.). 3)Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przed upływem terminu składania ofert na rachunek bankowy: Podkarpacki Bank Spółdzielczy Oddział w Mielcu, nr konta 25 8642 1168 2016 6803 8306 0008 z dopiskiem Wadium świadczenie usług telekomunikacyjnych telefonii stacjonarnej . 4)Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 5)Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6)Zaleca się dołączyć do oferty dowód wniesienia wadium, kopia przelewu w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu. 7)W przypadku wniesienia wadium w formach niepieniężnych, oryginał wadium należy złożyć bezpośrednio do oferty. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty i dołączonych oświadczeń wraz z dokumentami . 8)Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 9)Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 10)Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11)Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z punktem h), jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca w takim wypadku wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 12)Zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 13)Ponadto zgodnie z art. 46 ust. 5 ww. ustawy Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy b)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-mielecki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach