Przetargi.pl
Świadczenie usług telekomunikacyjnych dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu

Wojewódzki Szpital im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu ogłasza przetarg

  • Adres: 39-400 Tarnobrzeg, ul. Szpitalna 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 15 8123208 , fax. 15 8123209
  • Data zamieszczenia: 2014-03-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu
    ul. Szpitalna 1 1
    39-400 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie
    tel. 15 8123208, fax. 15 8123209
    REGON: 00031257300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitaltbg.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług telekomunikacyjnych dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telekomunikacyjnych wraz z administracją centrali telefonicznej dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu. II. Opis przedmiotu zamówienia: 1. Kod CPV wg Wspólnego Słownika Zamówień: 64200000-8 Usługi telekomunikacyjne 2. Usługi telekomunikacyjne mają być świadczone zgodnie z przepisami Ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (t.j. Dz. U. 2014 r. poz. 243) i rozporządzeniami wykonawczymi wydanych w związku z tą ustawą. 3. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 4. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia należytego wykonania przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt I. 5. Zamawiający posiada centralę telefoniczną DGT Millenium IP NOVA o następujących parametrach: 1) Analogowe zakończenia abonenckie (CB) z sygnalizacją dekadową i DTMF wraz z prezentacją numeru - 352 szt.; 2) Analogowe zakończenia międzycentralowe TM - 8 szt.; 3) Cyfrowe zakończenia abonenckie ISDN (2B+D), styk S0 - 8 szt.; 4) Cyfrowe zakończenia abonenckie systemowe (2B+D), styk Up0 - 10 szt.; 5) Zakończenie liniowe łącza cyfrowego PCM 30/32 z sygnalizacją DSS1 (ISDN 30B+D) - 2 szt.; 6) Platforma sprzętowa DGT PVoIP obsługująca do 16 jednoczesnych kanałów rozmównych. Sygnalizacja SIP, kodeki G.711, G.729, Obsługa fax z G.711. 6. Zakres świadczonych usług obejmuje: 1) Usługi telekomunikacyjne, w tym: a) realizację połączeń telefonicznych za pomocą ISDN 2 X (30B+D) + 500 DDI z zachowaniem istniejącej numeracji, na koszt wykonawcy; b) połączenia lokalne i strefowe, połączenia międzystrefowe; c) połączenia do sieci komórkowych; d) połączenia międzynarodowe; e) połączenia z numerami alarmowymi, informacyjnymi i usługowymi (19xxx), dostęp do linii 0-800; f) możliwość korzystania z informacji o numerach abonentów na terenie Polski; g) usługi faksowe z zachowaniem istniejących numerów, na koszt wykonawcy; h) sekundowe naliczanie czasu realizowanych rozmów telefonicznych; 2). Serwis i administrację, w tym: a) podłączenie do centrali urządzeń operatora oraz konfiguracja centrali w celu ich poprawnej współpracy; b) zdalny dostęp do centrali; c) w przypadku wystąpienia awarii i usterek koszty części zamiennych ponosi Zamawiający, a roboczogodziny wykonanej pracy wliczone będą w abonament serwisu i administracji; d) zdalne zmiany administracyjne Centrali; e) nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem Centrali (monitorowanie alarmów i logów systemu) - sprawdzenie funkcjonowania Centrali raz na kwartał; f) zdalne wykonanie back-up danych Centrali; g) nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem programu do zarządzania; h) nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem programu do taryfikacji; i) działania w lokalizacji Klienta - przegląd centrali raz w roku; j) podjęcie działań serwisowych w przypadku awarii lub usterki w czasie 24 godzin od momentu zgłoszenia telefonicznego lub e-milem przez Dział Techniczny; k) telefoniczne wsparcie i pomoc techniczną dla administratora Centrali. 3). Dostawę telefonów Panasonic KX-TS500 lub równoważnych w ilości 25 szt. w terminie 30 dni od daty zawarcia umowy. 7. Dodatkowo Zamawiający wymaga: 1) Świadczenia usług telekomunikacyjnych w sposób ciągły tj. codziennie przez całą dobę przez okres realizacji zamówienia z zapewnieniem wysokiej jakości połączeń tj. poprawności wybierania numerów, braku zakłóceń utrudniających lub uniemożliwiających korzystanie z usług; 2) Dostarczenia fabrycznie nowych, nieużywanych wolnych od wad i zgodnych ze specyfikacją urządzeń telekomunikacyjnych, o których mowa w pkt. 6.3); 3) Dostarczenia instrukcji obsługi telefonów w języku polskim; 4) Bezpłatnego, okresowego przeglądu stanu technicznego pracy numerów stacjonarnych oraz sprawdzenie ich parametrów poprzez bieżące , cykliczne pomiary oraz eliminowanie usterek; 5) Bezpłatnego serwisu łącz telekomunikacyjnych oraz centrali w okresie świadczenia usług telekomunikacyjnych; 6) Aby wszystkie rodzaje połączeń z innymi operatorami odbywały się bez naliczania dodatkowych opłat lub stosowania szczególnych taryfikatorów; 7) Braku opłaty za inicjację połączeń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 642000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitaltbg.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach