Przetargi.pl
Świadczenie usług telekomunikacyjnych na rzecz WPKiW S.A. w Chorzowie. Nr 01/U/DA/13

Wojewódzki Park Kultury i Wypoczynku im. gen. J. Ziętka ogłasza przetarg

  • Adres: 41-501 Chorzów, Aleja Różana 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3498361 , fax. 032 3498362
  • Data zamieszczenia: 2013-01-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Park Kultury i Wypoczynku im. gen. J. Ziętka
    Aleja Różana 2 2
    41-501 Chorzów, woj. śląskie
    tel. 032 3498361, fax. 032 3498362
    REGON: 00015019400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.parkslaski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka Akcyjna, w której ponad 50% akcji posiadają jednostki sektora finansów publicznych

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług telekomunikacyjnych na rzecz WPKiW S.A. w Chorzowie. Nr 01/U/DA/13
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem Zamówienia jest świadczenie usług telekomunikacyjnych na rzecz WPKiW S.A. w Chorzowie. 2.Usługi muszą mieć charakter powszechny i muszą być świadczone zgodnie z obowiązującymi przepisami w szczególności z ustawą z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz.U.2004 nr 171, poz.1800), drogą sieci radiowej. 3. Zamawiający wymaga, aby usługa świadczona była w licencjonowanym paśmie radiowym, co Wykonawca potwierdzi decyzją w sprawie rezerwacji częstotliwości wydaną zgodnie z art. 114 ustawy Prawo telekomunikacyjne oraz pozwoleniem radiowym wydanym w oparciu o rezerwację częstotliwości, o którym mowa w art. 143 ustawy Prawo telekomunikacyjne, 4.Świadczone usługi powinny obejmować: 1. sekundowe naliczanie czasu realizowanych rozmów telefonicznych bez opłaty inicjacyjnej na terenie RP, 2. bezpłatne połączenia między telefonami należącymi do sieci wewnętrznej mieszczące się w cenie abonamentu minimum 2000 minut miesięcznie na każdy telefon, 3. bilingi ze szczegółowym wykazem połączeń na życzenie zamawiającego mieszczące się w cenie abonamentu, 4. zapewnienie poprawnego działania sieci telefonicznej przez 24h na dobę, 5. w cenie oferty zachowanie dotychczasowej numeracji wewnętrznej (ostatnie 3 cyfry), można zastosować 4 cyfrową numerację skróconą jednak pierwszy numer musi być stały dla wszystkich numerów. 6. W cenie abonamentu możliwość połączenia z każdym numerem telefonu wewnętrznej sieci WPKiW S.A. za pośrednictwem dostępowego numeru stacjonarnego (strefa 32 - Katowice), 7. w cenie oferty zachowanie dotychczasowego stacjonarnego numeru dostępowego +48 32 793 70 08 oraz możliwość w cenie abonamentu przekierowania przez ten numer zewnętrznych połączeń przychodzących. Zamawiający wyraża zgodę na przeniesienie tego numeru do sieci Wykonawcy w terminie nie późniejszym niż wynikającym z przepisów prawa w szczególności z Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 17 czerwca 2009 r. w sprawie warunków korzystania z uprawnień w publicznych sieciach telefonicznych (Dz. U. 2009 nr 90 poz. 810). W tym przypadku przez okres przenoszenia numeru Wykonawca zapewni numer zastępczy. 8. W cenie oferty zachowanie dotychczasowych 9-cio cyfrowych numerów zewnętrznych, 9. W cenie abonamentu możliwość ograniczenia nawiązywania połączeń na numerach wskazanych przez zamawiającego do listy dostarczonych numerów przez Wykonawcę 10. W cenie abonamentu możliwość blokowania/odblokowania funkcji: - transmisji danych, - dostępu do sieci Internet, - wysyłania SMS-ów, 11. możliwość wykonywania połączeń z dowolnego miejsca w WPKiW S.A. z dowolnego aparatu telefonicznego należącego do sieci wewnętrznej z wyłączeniem miejsc o silnym poziomie zakłóceń (okolice stacji trafo) lub o własnościach ekranujących (piwnice, pomieszczenia o metalowych lub żelbetowych gęsto zbrojonych ścianach), za wyjątkiem budynku dyrekcji WPKiW S.A. przy Al. Różanej 2, budynku dyrekcji Śląskiego Wesołego Miasteczka oraz budynku dyrekcji zieleni gdzie Wykonawca winien zagwarantować dobrej jakości połączenia z każdego pomieszczenia. W budynkach dyrekcji WPKiW oraz Wesołego Miasteczka wykonawca zagwarantuje dobrej jakości połączenia od chwili rozpoczęcia świadczenia usługi, natomiast w budynku dyrekcji zieleni zamawiający zagwarantuje dobrej jakości połączenia w terminie nie dłuższym niż 14 dni od chwili rozpoczęcia świadczenia usług. 12. W cenie abonamentu zarządzanie siecią przez zamawiającego za pomocą pojedynczego interfejsu tzn konfiguracja połączeń przychodzących na główny numer dostępowy, generowanie bilingów, 13. W cenie abonamentu możliwość przełączania rozmów przychodzących w obrębie sieci firmowej, 14. W cenie abonamentu obsługa połączeń przychodzących przez grupy użytkowników, 15. W cenie abonamentu ustalanie limitów na poszczególnych telefonach przez zamawiającego pozwalających na ustalenie maksymalnej wartości pieniężnej, która może być wykorzystana na danym telefonie. Po przekroczeniu limitu połączenia wychodzące poza listę firmowych telefonów są automatycznie blokowane, 16. wykonawca zapewni całodobowe przyjmowanie zgłoszeń, problemów, awarii lub nieprawidłowości za pośrednictwem łączy telefonicznych oraz faksowych lub pocztą elektroniczną, 17. wykonawca zapewni w cenie abonamentu usługi serwisowe (okresowy przegląd techniczny, sprawdzenie pracy łączy) oraz techniczną pomoc związaną ze świadczeniem usług telekomunikacyjnych obejmująca eliminowanie usterek i nieprawidłowości w pracy łączy (w cenie abonamentu), przy czym czas usuwania awarii nie wynikających z winy Zamawiającego od momentu zgłoszenia ich przez Zamawiającego nie może przekraczać 24h, 18. w cenie abonamentu połączenia, w ramach abonamentu, ze służbami powołanymi do niesienia pomocy, posiadającymi numery skrócone (112, 997, 998, 999). 19. W cenie abonamentu udostępnienie dostępu do Internetu na 15 numerach telefonicznych z limitem min 4 GB/miesiąc oraz prędkości do 10 Mb/s, jak również bez pobierania dodatkowych opłat za przekroczenie limitu 4 GB z możliwością obniżenia prędkości przesyłu do min. 16 kb/s 20. zamawiający zastrzega sobie, w cenie abonamentu, możliwość instalacji do przyporządkowania 5-ciu kart SIM w wewnętrznej centralce abonenckiej utworzonej do zwiększenia komfortu przełączania połączeń pomiędzy pracownikami spółki. 21. W cenie abonamentu połączenia w obrębie sieci zamawiającego 22. W cenie abonamentu możliwość włączanie/wyłączanie roamingu. 23. W cenie abonamentu wydawanie duplikatów kart aktywacyjnych 24. W okresie obowiązywania umowy powinna istnieć możliwość dostarczenia dodatkowych kart SIM (również micro, nano) Dostarczone karty SIM pozostaną aktywne do dnia obowiązywania umowy i nie zmienią terminu obowiązywania umowy. Zamówienie będzie realizowane w ramach zamówień uzupełniających. 25. Wykonawca w cenie oferty przeniesie usługi od dotychczasowego operatora bez przerwy w dostępie do usług, przeniesienie numerów nastąpi po wyłączeniu numerów przez obecnego operatora tj: 2013-01-26 PTK Centertel - 110 numerów 2013-02-11 Polkomtel - 2 numery 2013-02-25 Polkomtel - 1 numer 2013-05-19 Polkomtel - 1 numer 26. Zamawiający wymaga, aby 2 abonamenty umożliwiały w cenie abonamentu bez dodatkowych opłat wykonywania nielimitowanych połączeń telefonicznych oraz SMS i MMS do wszystkich operatorów na terenie RP. 27. Zamawiający udostępni wykaz numerów po wyłonieniu Wykonawcy. 5. Wykonawca dostarczy 2 szt. (model 1 - 1 szt., model 2 -1 szt.) nowych aparatów telefonicznych (z minimum 12-sto miesięczną gwarancją producenta) Specyfikacje aparatów telefonicznych znajdują się w załączniku nr 3. 6. Zamawiający szacuje średnie miesięczne czasy połączeń telekomunikacyjnych Zamawiającego z podziałem na rodzaje połączeń (wg wyliczeń z poprzednich miesięcy): - krajowe stacjonarne- średni szacunkowy czas trwania połączeń wynosi 42 000 minut - międzynarodowe - średni szacunkowy czas trwania połączeń wynosi 4 000 minut - do sieci komórkowych: - T-Mobile średni szacunkowy czas trwania połączeń wynosi 42000 minut - Orange średni szacunkowy czas trwania połączeń wynosi 42000 minut - Plus GSM średni szacunkowy czas trwania połączeń wynosi 42000 minut - Play średni szacunkowy czas trwania połączeń wynosi 9000 minut.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 642120005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: - wadium nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.parkslaski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach