Przetargi.pl
Świadczenie usług telefonii stacjonarnej i dostępu do Internetu na rzecz Urzędu Morskiego w Słupsku i podległych placówek terenowych

Urząd Morski w Słupsku ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, Al. Sienkiewicza
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 598 428 406 , fax. 059 8428406, 8412443
  • Data zamieszczenia: 2019-11-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Morski w Słupsku
    Al. Sienkiewicza 18
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 598 428 406, fax. 059 8428406, 8412443
    REGON: 14502300000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.umsl.gov.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług telefonii stacjonarnej i dostępu do Internetu na rzecz Urzędu Morskiego w Słupsku i podległych placówek terenowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    ROZDZIAŁ 2. SIWZ - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 2.1. Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług telefonii stacjonarnej i dostępu do Internetu na rzecz Urzędu Morskiego w Słupsku i podległych placówek terenowych. 2.2. Niniejsze zamówienie zostało podzielone na 5 zadań: Zadanie nr 1: Świadczenie usług telefonii stacjonarnej – szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. Zadanie nr 2: Świadczenie usługi dostępu do Internetu – grupa łączy A – szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. Zadanie nr 3: Świadczenie usługi dostępu do Internetu – grupa łączy B – szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. Zadanie nr 4: Świadczenie usługi dostępu do Internetu – grupa łączy C – szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. Zadanie nr 5: Świadczenie usługi dostępu do Internetu – grupa łączy D – szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. 2.3. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy PZP w powiązaniu z art. 36 ust. 2 pkt. 8a tejże ustawy, stawia następujące wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: 2.3.1. Zamawiający wymaga od Wykonawcy i podwykonawców zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących czynności związane z obsługą klienta, polegającą na przyjmowaniu zgłoszeń, czynności instalacji, uruchomienia i obsługi technicznej, o ile mieszczą się one w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”; 2.3.2. sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w załączniku nr 4A oraz 4B do SIWZ – wzorze umowy. 2.4. Opis przedmiotu zamówienia za pomocą kodów CPV Wspólnego Słownika Zamówień: 64200000-8 Usługi telekomunikacyjne 64211000-8 Publiczne usługi telefoniczne 72318000-7 Usługi przesyłu danych 72411000-4 Dostawcy usług internetowych (ISP)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64200000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał wpis do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych uprawniający do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie działalności telekomunikacyjnej, o którym mowa w art. 10 i art. 11 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 1954 ze. zm.) – dotyczy zadań 1-5;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty: 1. Formularz oferty przygotowany zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ; 2. Formularz cenowy dla zadania, na realizacje którego składa swoja ofertę: Załączniki od nr 1.1. do nr 1.5. – dla poszczególnych zadań; 3. oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ; 4. oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ; 5. w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika, należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo w oryginale lub jego kopię poświadczoną notarialnie; 6. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o realizację zamówienia, zgodnie z pkt. 10.2. SIWZ;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach