Przetargi.pl
ŚWIADCZENIE USŁUG SZKOLENIOWYCH „MONOPROFILOWE CENTRUM SYMULACJI MEDYCZNEJ W PWSZ W KALISZU”. PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY PRZEZ UNIĘ EUROPEJSKĄ ZE ŚRODKÓW EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO WIEDZA EDUKACJA ROZWÓJ

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu ogłasza przetarg

  • Adres: 62-800 Kalisz, Nowy Świat
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 62 767 95 00, 767 95 32, , fax. 62 767 95 29
  • Data zamieszczenia: 2018-04-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu
    Nowy Świat 4
    62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie
    tel. 62 767 95 00, 767 95 32, , fax. 62 767 95 29
    REGON: 25093876400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.kalisz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ŚWIADCZENIE USŁUG SZKOLENIOWYCH „MONOPROFILOWE CENTRUM SYMULACJI MEDYCZNEJ W PWSZ W KALISZU”. PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY PRZEZ UNIĘ EUROPEJSKĄ ZE ŚRODKÓW EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO W RAMACH PROGRAMU OPERACYJNEGO WIEDZA EDUKACJA ROZWÓJ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przeprowadzenia szkoleń skierowanych dla wykładowców akademickich uczelni, techników symulacji medycznej i techników informatycznych w ramach realizowanego projektu Monoprofilowe Centrum Symulacji Medycznych w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej im. Prezydenta Stanisława Wojciechowskiego w Kaliszu dofinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój, umowa nr POWR.05.03.00-00-0072/17-00 w podziale na odrębne zadania tj.: Zadanie A - szkolenia dla wykładowców akademickich w centrum symulacji medycznej: Szkolenie Nr 1 - Praktyczne zajęcia symulacyjne w ośrodku symulacji medycznej; Szkolenie Nr 2 - Instruktor symulacji niskiej wierności; Szkolenie Nr 3 - Instruktor symulacji w przedmiotach specjalistycznych w pielęgniarstwie; Szkolenie Nr 4 - Instruktor symulacji wysokiej wierności; Szkolenie Nr 5 - Szkolenie dla nauczycieli przedmiotów uczelni pielęgniarskiej chcących wprowadzić metody symulacji medycznej; Szkolenie Nr 6 - Stosowane techniki psychologiczne w kształceniu symulacyjnym; Szkolenie Nr 7 - Zarządzanie centrum symulacji w praktyce; Szkolenie Nr 8 - Przygotowanie i prowadzenie egzaminu OSCE; Szkolenia nr od 1- 4 i nr 6 należy zakończyć do dnia 31.12.2018 rok. Szkolenie nr 5 należy zakończyć do dnia 30.09.2020 rok. Szkolenie nr 7 należy zakończyć do dnia 31.12.2019 rok. Szkolenie nr 8 należy przeprowadzić w terminie od 01.01.2019r. – do 30.09.2020 rok. Zadanie B – szkolenia dla techników informatycznych w centrum symulacji medycznej: Szkolenie Nr 9 - Praktyczne zastosowanie technik informatycznych w centrum symulacji medycznej; Zadanie C – szkolenia dla techników symulacji medycznej: Szkolenie Nr 10 - Technik symulacji medycznej. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych zadań stanowią Załączniki nr A,B,C do SIWZ. 3. Zamawiający wymaga na podstawie art. 29 ust 3a ustawy Pzp, aby nie później niż w dniu podpisania umowy Wykonawca lub podwykonawca zatrudnił na czas trwania realizacji przedmiotu umowy jedną osobę pełniącą czynności w zakresie koordynowania zamówienia w okresie realizacji przedmiotu umowy na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy lub wykazał, że taka osoba jest zatrudniona (dopuszcza się łączenie tej funkcji z innymi zadaniami np.: trenera/instruktora itp.). Wykonawca lub podwykonawca zobowiązany jest zagwarantować zatrudnienie na powyższych zasadach przez okres realizacji przedmiotu niniejszego postępowania. Szczegółowe warunki realizacji i kontroli oraz wymagań dotyczących tego zobowiązania zostały określone w treści projektu umowy. Realizacja zamówienia przez ww. osobę będzie miała na celu podniesienie jakości wykonania zamówienia, większą dyspozycyjność osób wykonujących zamówienie wobec Zamawiającego i Wykonawcy, większe doświadczenie personelu (wynikające ze stałości zatrudnienia u danego Wykonawcy lub podwykonawcy), lepszą kontrolę wykonania zamówienia z uwagi na kierownictwo pracodawcy wynikające ze stosunku pracy, większe zaangażowanie pracowników (wynikające z potrzeby należytego wywiązania się z obowiązków pracowniczych), co przekłada się na utrzymanie zatrudnienia i promowanie aspektów społecznych. 3.1. Opis czynności osoby ds. koordynowania zamówienia: - koordynacja wszystkich czynności podejmowanych przez Wykonawcę lub podwykonawcę przy realizacji zamówienia, - koordynacja pracami osób delegowanych lub wyznaczonych do realizacji zamówienia, - zapewnienie sprawnej komunikacji oraz wysokiej jakości i staranności przy realizacji zamówienia, - monitorowanie terminowości przy realizacji zamówienia oraz zachowaniu innych terminów określonych umową, - bieżąca i ścisła współpraca z Zamawiającym. 4. W przypadku, gdy Wykonawca zamierza powierzyć części zamówienia podwykonawcom Zamawiający wymaga aby w ofercie wskazać o ile są już znane, która część zamówienia zostanie im powierzona oraz podał nazwy firm podwykonawców wraz z zakresem powierzonych im zadań – dotyczy wszystkich części zamówienia. 5. W przypadku świadczenia usług cateringowych Zamawiający wymaga na podstawie art. 29 ust. 4 pkt 3 ustawy Pzp zatrudnienia przy realizacji przedmiotu zamówienia, co najmniej 1 osoby niepełnosprawnej dla zadania A, B i C zgodnie z definicją osoby niepełnosprawnej określonej w ustawie z dnia 27 sierpnia 1997r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych lub we właściwych przepisach państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego. 6. Zamawiający dopuszcza realizację wymogu opisanego w pkt 4.6. poprzez zatrudnienie także na podstawie umów cywilno-prawnych. 7. Wymagania w zakresie zatrudnienia do realizacji usługi cateringowej, odnoszą się do zaangażowania wyżej wymienionych w pkt. 4.6. osób niepełnosprawnych do realizacji przedmiotu zamówienia, a zatrudnienie powinno trwać nieprzerwanie przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80000000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym przypadku szczegółowego opisu warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli odrębne oferty w postępowaniu. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje (dowody) potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą, który złożył ofertę nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach