Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy ogłasza przetarg
- Adres: 31-503 Kraków, ul. Lubicz
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 12 4210033 w. 4642 , fax. 12 4210050
- Data zamieszczenia: 2020-05-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy
ul. Lubicz 25 A
31-503 Kraków, woj. małopolskie
tel. 12 4210033 w. 4642, fax. 12 4210050
REGON: 23136000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.inig.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowy Instytut Badawczy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
świadczenie usług systemu wydruku wraz z zapewnieniem urządzeń drukujących dla Instytutu Nafty i Gazu – Państwowego Instytutu Badawczego w Krakowie. Postępowanie powtórzone - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest uruchomienie i utrzymanie przez okres 48 miesięcy systemu zapewniającego Zamawiającemu możliwość wydruków oraz skanowania, wraz z udostepnieniem Zamawiającemu urządzeń i z pełnym serwisem tych urządzeń (dalej nazywane: system usługi wydruku). Do usługi serwisowej zalicza się wszelkie niezbędne prace związane z utrzymaniem urządzeń w ciągłej dostępności (dostawy materiałów eksploatacyjnych, przeglądy, naprawy, konserwacje). MIEJSCE ŚWIADCZENIA USŁUGI: Kraków, ul. Lubicz 25A, Kraków, ul. Łukasiewicza 1, Kraków, ul. Bagrowa 1, Krosno, ul. Armii Krajowej 3, Warszawa, ul. Kasprzaka 25. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w zał. nr 1 i zał. nr 2 do SIWZ. W przypadku zwiększonego zapotrzebowania, co w tym momencie jest nie możliwe do przewidzenia - Zamawiający zgodnie z zapisem art. 34 ust. 5 Ustawy przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji do niniejszego zamówienia, opisanego szczegółowo w SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79800000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 5.000,00 zł. (słownie: pięć tysięcy zł 00/100). Szczegółowe wymagania dotyczące wadium zawarte są w rozdz. VIII SIWZ.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: w odniesieniu do tego warunku Zamawiający nie określa minimalnych poziomów zdolności.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie i dostawę materiałów informacyjno-promocyjnych
Dodano: 2024-06-28 - Uruchomienie i utrzymanie systemu kompleksowej obsługi i dzierżawy urządzeń drukujących
Dodano: 2024-06-07 - „Outsorcing druku”
Dodano: 2024-03-26 - Usługi wydawnicze i drukarskie dla Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury (publikacje książkowe)
Dodano: 2024-03-01 - Świadczenie usług poligraficznych no potrzeby jednostek Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
Dodano: 2024-02-12 - Druk metodą offsetową, oprawa i dostawa wydawnictw książkowych dla Zamku Królewskiego na Wawelu – Państwowych Zbiorów Sztuki
Dodano: 2023-12-27 - wykonanie materiałów informacyjno-promocyjnych
Dodano: 2023-10-26 - Usługi wydawnicze i drukarskie dla Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury (publikacje książkowe)
Dodano: 2023-10-02 - Druk metodą offsetową, oprawa i dostawa wydawnictw książkowych dla Zamku Królewskiego na Wawelu – Państwowych Zbiorów Sztuki
Dodano: 2023-09-15 - wykonanie materiałów informacyjno-promocyjnych
Dodano: 2023-09-13