Przetargi.pl
Świadczenie usług sprzętem przeznaczonym do robót drogowych wg wskazań Zamawiającego wraz z konserwacją i czyszczeniem rowów przydrożnych na terenie działania Zarządu Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze: Zadanie nr 1 – Rejon Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze Zadanie nr 2 – Obwód Drogowy w Kożuchowie oraz Obwód Drogowy w Sławie Zadanie nr 3 – Obwód Drogowy w Lubsku oraz Obwód Drogowy w Żaganiu Zadanie nr 4 – Obwód Drogowy w Kłodawie oraz Obwód Drogowy w Drezdenku Zadanie nr 5 – Obwód Drogowy w Sulęcinie oraz Obwód Drogowy w Ośnie Lubuskim

Województwo Lubuskie - Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze ogłasza przetarg

  • Adres: 65-042 Zielona Góra, Al. Niepodległości
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 683 280 300 , fax. 683 280 332
  • Data zamieszczenia: 2017-03-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Lubuskie - Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze
    Al. Niepodległości 32
    65-042 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 683 280 300, fax. 683 280 332
    REGON: 609282000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług sprzętem przeznaczonym do robót drogowych wg wskazań Zamawiającego wraz z konserwacją i czyszczeniem rowów przydrożnych na terenie działania Zarządu Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze: Zadanie nr 1 – Rejon Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze Zadanie nr 2 – Obwód Drogowy w Kożuchowie oraz Obwód Drogowy w Sławie Zadanie nr 3 – Obwód Drogowy w Lubsku oraz Obwód Drogowy w Żaganiu Zadanie nr 4 – Obwód Drogowy w Kłodawie oraz Obwód Drogowy w Drezdenku Zadanie nr 5 – Obwód Drogowy w Sulęcinie oraz Obwód Drogowy w Ośnie Lubuskim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    DOTYCZY ZADANIA NR 1 1. Przedmiotem zamówienia jest: a) konserwacja i czyszczenie rowów przydrożnych, przepustów: - czyszczenie rowów z wyprofilowaniem dna i skarp gr. namułu 20 cm - czyszczenie rowów z wyprofilowaniem dna i skarp gr. namułu 40 cm - czyszczenie przepustów o średnicy 0,4 m, bez względu na stopień zamulenia - czyszczenie przepustów o średnicy 0,6 m, bez względu na stopień zamulenia - czyszczenie przepustów o średnicy 0,8 m, bez względu na stopień zamulenia - roboty ziemne wykonywane koparkami o poj. łyżki 0,60 m3 z transportem urobku samochodem samowyładowczymi na odl. do 3 km, gr. o normalnej wilgotności kat. III-IV - rozebranie przepustów rurowych – rury betonowe o śr. 40 cm wraz z wywozem materiałów z rozbiórki b) usługi sprzętem przeznaczonym do robót drogowych: - samochód ciężarowy w przedziale min. 12 ton max. 18 ton, - samochód towarowo-osobowy do 3,5 ton wraz z kierowcą i 2-os. brygadą, - koparko-spycharka o poj. łyżki 0,25 – 1,0 m³ - równiarka drogowa samojezdna, - walec drogowy wibracyjny w przedziale min. 3,0 Mg max. 3,5 Mg oraz w przedziale min. 10 Mg max 15 Mg 2. Usługi objęte zamówieniem będą realizowane przez Wykonawcę w różnych okresach w zależności od potrzeb: 1)w sytuacjach zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego, maksymalny czas na przystąpienie do realizacji i zabezpieczenia terenu będzie wynosił …… godziny (zgodnie z oferta Wykonawcy) od chwili przyjęcia zlecenia pisemnego przy użyciu faksu /mailowo/telefonicznie*, Przed przystąpieniem do realizacji należy wykonać tymczasowe oznakowanie i zabezpieczenie miejsca prac. 2)w pozostałych sytuacjach – każdorazowo zostanie określany czas realizacji od chwili przyjęcia zlecenia przy użyciu faksu, poczty elektronicznej. * zlecenia telefoniczne będą miały zastosowanie tylko w dni wolne od pracy i świąteczne oraz poza godzinami urzędowania RDW Zielona Góra, zlecenia telefoniczne będą potwierdzane pisemnie następnego dnia roboczego. Zlecenie, o którym mowa w pkt 2 będące podstawą do realizacji usług, powinno zawierać: zakres, ich szczegółową lokalizację oraz termin wykonania. DOTYCZY ZADANIA NR 2 i 3 1. Przedmiotem zamówienia jest: a) świadczenie usług sprzętem przeznaczonym do robót drogowych: b) konserwacja i odtworzenie rowów przydrożnych c) czyszczenie przepustów o Ø 30cm do 100cm wraz z wywozem nieczystości. w ramach działania Rejonu Dróg Wojewódzkich Kożuchów wg wskazań Zamawiającego. 2. Usługi objęte zamówieniem będą realizowane przez Wykonawcę w różnych okresach w zależności od potrzeb: 1) w sytuacjach zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego, maksymalny czas na przystąpienie do realizacji i zabezpieczenia terenu będzie wynosił …. godziny (zgodnie z ofertą wykonawcy) od chwili przyjęcia zlecenia pisemnego przy użyciu faksu/ telefonicznego*, przed przystąpieniem do realizacji należy wykonać tymczasowe oznakowanie i zabezpieczenie miejsca robót. 2) w pozostałych sytuacjach - każdorazowo zostanie określany czas realizacji od chwili przyjęcia zlecenia pisemnego przy użyciu faksu. * zlecenia telefoniczne będą miały zastosowanie tylko w dni wolne od pracy i świąteczne oraz poza godzinami urzędowania RDW Kożuchów; c) zlecenie, o którym mowa w pkt 2, będące podstawą do realizacji usług, będzie zawierać: zakres prac, ich szczegółową lokalizację oraz termin wykonania. DOTYCZY ZADANIA NR 4 i 5 1. Przedmiotem zamówienia jest: a) usługi sprzętowe - wynajem pojazdów do transportu towarów wraz z kierowcą - wynajem koparek wraz z obsługa operatorską - wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej b) oczyszczenie i odbudowa rowów przydrożnych. 2. Usługi objęte zamówieniem będą realizowane przez Wykonawcę etapami – jako roboty częściowe w dwóch trybach: a) w sytuacjach zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego, maksymalny czas na przystąpienie do realizacji i zabezpieczenia terenu będzie wynosił …….. godziny (zgodnie z ofertą Wykonawcy) od chwili przyjęcia zlecenia przy użyciu faksu/ telefonicznego*. b) w pozostałych sytuacjach - każdorazowo zostanie określany czas realizacji od chwili przyjęcia zlecenia, przy użyciu faksu lub poczty elektronicznej. * zlecenia telefoniczne będą miały zastosowanie tylko w dni wolne od pracy i świąteczne oraz poza godzinami urzędowania RDW Kłodawa, zlecenia telefoniczne będą potwierdzane pisemnie następnego dnia roboczego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w Rozdziale III SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60181000-0

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Zadanie nr 1 – 1.400,00 zł (słownie: jeden tysiąc czterysta 00/100 zł) Zadanie nr 2 – 1.900,00 zł (słownie: jeden tysiąc dziewięćset 00/100 zł) Zadanie nr 3 – 2.900,00 zł (słownie: dwa tysiące dziewięćset 00/100 zł) Zadanie nr 4 – 900,00 zł (słownie: dziewięćset 00/100 zł) Zadanie nr 5 – 900,00 zł (słownie: dziewięćset 00/100 zł) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r., poz. 359). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku GETIN NOBLE BANK S.A O/ZIELONA GÓRA nr rachunku 38 1560 0013 2263 6869 1000 0011, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu ZDW-ZG-WZ-3310-11/2017 na: „Świadczenie usług sprzętem przeznaczonym do robót drogowych wg wskazań Zamawiającego wraz z konserwacją i czyszczeniem rowów przydrożnych na terenie działania ZDW w ZG - dotyczy zadania nr …….” 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 8.3 Instrukcji przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy pzp. 7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach