Przetargi.pl
Świadczenie usług: sprzątanie i utrzymanie czystości na terenie plaży - Kąpieliska Uznam i Warszów w 2020 roku dla Ośrodka Sportu i Rekreacji „Wyspiarz” w Świnoujściu z podziałem na zadanie nr 1 i zadanie nr 2

Ośrodek Sportu i Rekreacji "Wyspiarz" ogłasza przetarg

  • Adres: 72-600 Świnoujście, ul. Jana Matejki
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-91 3213781 , fax. 0-91 3213781
  • Data zamieszczenia:
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Sportu i Rekreacji "Wyspiarz"
    ul. Jana Matejki 22
    72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie
    tel. 0-91 3213781, fax. 0-91 3213781
    REGON: 33094400000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.osir.swinoujscie.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług: sprzątanie i utrzymanie czystości na terenie plaży - Kąpieliska Uznam i Warszów w 2020 roku dla Ośrodka Sportu i Rekreacji „Wyspiarz” w Świnoujściu z podziałem na zadanie nr 1 i zadanie nr 2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Wykonawca w zakresie realizacji zadania nr 1 - Sprzątanie i utrzymanie czystości plaży, wejść na plażę oraz ciągów komunikacyjnych - plaża Kąpielisko Uznam w 2020 roku zobowiązuje się do wykonania zadania obejmującego miejsca: a) teren od brzegu wody do wysokości wydm na obszarze ok. 4 km długości plaży tj. od granicy polsko-niemieckiej do podstawy falochronu zachodniego. b) wejścia na plażę na przedłużeniu ulic: Bałtyckiej, Małachowskiego, Ujejskiego, Prusa, Orkana, Nowowiejskiego, Gierczak, Powstańców Śląskich, Trentowskiego, Aleja Baltic Park Molo (Chrobrego), Aleja Interferie, Uzdrowiskowa c) wydmowy ciąg pieszy wraz ze zjazdami dla niepełnosprawnych (na długości od Powstańców Śląskich do Prusa) d) wjazdy techniczne na plażę zlokalizowane na przedłużeniu wejść: Al. Interferie, Powstańców Śląskich, Małachowskiego 1.1. Utrzymanie czystości plaży, wejść i wydmowych ciągów pieszych polegać będzie na: a) zebraniu wszystkich zanieczyszczeń stałych z całego terenu plaży, które polegać będzie na zbieraniu śmieci i zanieczyszczeń a w szczególności tych pozostawionych na plaży przez jej użytkowników oraz usunięcie większego rodzaju nieczystości stałych łącznie z odpadami odkładającymi się wzdłuż linii brzegowej, b) zamiataniu, odpiaszczaniu oraz dbaniu o porządek i estetykę wejść plażowych, kładek oraz schodów na ciągu pieszym, c) w rejonie wejścia od ulicy Uzdrowiskowej w miejscu strefy spacerów z psami (odcinek plaży po lewej stronie od wejścia na szerokości 100m) – sprzątaniu plaży ze wszystkich zanieczyszczeń pozostawionych przez psy, d) sprzątaniu ręcznym zanieczyszczeń na terenie plaży najpóźniej do godziny 8:00 w okresie sezonu letniego (od 10 czerwca 2020 r. do 30 września 2020 r.) w częstotliwości: codziennie / 7 dni w tygodniu * (uwaga: wykonanie usługi wymaga utrzymania tzw. gotowości do wykonania usługi z zachowaniem możliwości zarówno zwiększenia i zmniejszenia ilości usługi o 30% i obejmować będzie sprzątanie zanieczyszczeń piasku polegające na usunięciu większego rodzaju zanieczyszczeń stałych na plaży, w szczególności pozostałości posztormowych (np.: wyrzucony sprzęt użytkowy, padlina lub powalone drzewa na przejściach komunikacyjnych) e) opróżnieniu koszy na śmieci i utrzymanie w należytym stanie sanitarnym - pojemników o pojemności 160 litrów znajdujących się na plaży z częstotliwością podaną tak jak wyżej lub po ustaleniach i polegać będzie; na wyjęciu worka ze śmieciami i włożeniu nowego worka z tworzywa sztucznego i uprzątnięciu okolicy pojemnika z wszelkich zanieczyszczeń, które wydostały się na skutek przepełnienia lub wywrócenia pojemnika oraz utrzymanie ich w należytym stanie sanitarnym. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia specjalistycznych worków na własny koszt oraz zobowiązany jest dbać o czystość koszy i nie dopuścić do ich przepełnienia. f) odpiaszczaniu wejść plażowych i ciągów komunikacyjnych, które polegać będzie na ręcznym lub maszynowym oczyszczeniu miejsc z naniesionego piasku, usługa świadczona będzie stosownie do konieczności w związku z czym Wykonawca zobowiązany jest do bieżącej kontroli terenu objętego świadczeniem tej usługi i do wykonania jej w razie zaistnienia potrzeby a także na każde polecenie Zamawiającego w ramach zawartej umowy. Gotowość do rozpoczęcia usługi nie może przekroczyć 24 godzin od zgłoszenia takiej potrzeby przez Zamawiającego. 1.2. Miejscem przeładunku odpadów będzie zaplecze Pływalni Krytej w Świnoujściu a Wykonawca w ramach świadczonej usługi zobowiązuje się do: a) załadunku i przeładunku przez pracowników Wykonawcy odpadów i nieczystości, który polegać będzie na użyciu własnego ciągnika z przyczepą do zebrania i wywozu odpadów do pojemnika/kontenera na zapleczu Pływalni Krytej, (przy ulicy Żeromskiego 62) i przetransportowania do miejsca rozładunku Wykonawcy. 2. Wykonawca w zakresie realizacji zadania nr 2 - Sprzątanie i utrzymanie czystości plaży Kąpieliska Warszów oraz wejścia na plażę w 2020 roku zobowiązuje się do wykonania zadania obejmującego: a) teren od brzegu wody do wysokości wydm na 300m długości plaży (tj. obszar terenu zostanie wyznaczony poprzez tablice informujące o Kąpielisku strzeżonym) , b) wejście na plażę na przedłużeniu ulicy Ku Morzu - od strony wjazdu technicznego i parkingu, c) wjazd techniczny na plażę zlokalizowany na przedłużeniu od ulicy Ku Morzu-parking, 2.1. Utrzymanie czystości plaży i wejścia obejmuje sprzątanie ręczne lub mechaniczne polegające na: a) zebraniu wszystkich zanieczyszczeń stałych z wskazanego terenu plaży, zbieraniu śmieci i zanieczyszczeń w szczególności tych pozostawionych na plaży przez jej użytkowników oraz usunięcie większego rodzaju nieczystości stałych łącznie z odpadami odkładającymi się wzdłuż linii brzegowej, b) opróżnieniu odpadów z conajmniej 20 szt. pojemników na odpady (120 l.), ustawionych przez Wykonawcę oraz utrzymanie ich w należytym stanie sanitarnym. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia specjalistycznych worków na własny koszt oraz zobowiązany jest dbać o czystość koszy i nie dopuścić do ich przepełnienia. c) zamiataniu, odpiaszczaniu oraz dbaniu o porządek i estetykę wejścia plażowego i wjazdu na plażę - drogi technicznej - na telefoniczne zgłoszenie, 2.2. sprzątanie ręczne zanieczyszczeń na terenie plaży winno odbywać się codziennie, najpóźniej do godziny 8:00 w okresie: 25.06.2020 r. - 31.08.2020 r. w częstotliwości 1 raz dziennie, codziennie / 7 dni w tygodniu * (uwaga: wykonanie usługi wymaga utrzymania tzw. gotowości do wykonania usługi z zachowaniem możliwości zarówno zwiększenia i zmniejszenia ilości usługi o 30% ) 2.3. opróżnienie koszy na śmieci-pojemników o pojemności 120 litrów znajdujących się na plaży obywać się będzie z częstotliwością podaną tak jak wyżej lub po ustaleniach telefonicznych z kierownikiem obiektu i polegać będzie; na wyjęciu worka ze śmieciami i włożeniu nowego worka z tworzywa sztucznego i uprzątnięciu okolicy pojemnika z wszelkich zanieczyszczeń które wydostały się na skutek przepełnienia lub wywrócenia pojemnika oraz utrzymanie pojemników na odpady w należytym stanie sanitarnym. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia specjalistycznych worków na własny koszt oraz zobowiązany jest dbać o czystość koszy i nie dopuścić do ich przepełnienia. 2.4. odpiaszczanie wejścia plażowego i drogi technicznej polegać będzie na ręcznym lub mechanicznym oczyszczeniu miejsc z naniesionego piasku, usługa świadczona będzie stosownie do konieczności w związku z czym Wykonawca zobowiązany jest do bieżącej kontroli terenu objętego świadczeniem tej usługi i do wykonania jej z w razie zaistnienia potrzeby a także na każde polecenie Zamawiającego 3. Sprzątanie interwencyjne - dodatkowe na terenie plaż w tym Kąpieliska Uznam oraz Kąpieliska Warszów w terminie obowiązywania umowy odbywać się będzie na zgłoszenie Zamawiającego - kierownika Kąpielisk, bądź osoby przez niego wskazanej, (dopuszczalna forma zgłoszenia: e-mail, telefon).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90680000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, decyduje data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 2. Wadium może być wnoszone: a) w pieniądzu – przelewem na konto depozytowe Zamawiającego: 07 1240 3914 1111 0000 3087 6345 W wysokości: Zadanie nr 1: 2 707,00 zł Zadanie nr 2: 1 780,00 zł Na dowodzie wpłaty należy zaznaczyć, jakiego zadania wadium dotyczy (Wadium w postępowaniu nr OSIR/ZP/02/2020). b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2020 r. poz. 299 z późń.zm.) 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach. 4. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu zaleca się, aby np. w tytule przelewu wyraźnie oznaczyć wykonawcę wnoszącego wadium, szczególnie w przypadku gdy wadium jest wnoszone przez pełnomocnika/pośrednika. 5. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia: 1) dokument gwarancji/poręczenia sporządzony w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, 2) gwarancje/poręczenia podlegać muszą prawu polskiemu; wszystkie spory odnośnie gwarancji/poręczeń będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich. 6. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia z treści tych gwarancji/poręczeń musi w szczególności jednoznacznie wynikać: 1) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela (np. banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w pkt 9, bez potwierdzania tych okoliczności, 2) termin obowiązywania gwarancji/poręczenia, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą. 7. Zamawiający odrzuci ofertę wykonawcy, jeżeli nie wniesie on wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy. 8. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowa na rachunku bankowym. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: 1) Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po jego stronie, 2) Wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 9 ppkt 2. 11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 12. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 13. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 10, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 14. Na wniosek wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zamawiający zaliczy wadium wpłacone w pieniądzu na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 15. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wykonawcy. 16. W ofercie należy wpisać nr konta, na które zamawiający ma zwrócić wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) aktualne pozwolenia na zbieranie i/lub przetwarzanie odpadów, wydane przez właściwy organ administracji publicznej, obowiązujące zgodnie z art. 41 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. odpadach (Dz.U. z 2020 r. poz. 797 z poźn. zm), lub wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na podstawie odrębnych przepisów, lub wpis do rejestru w zakresie posiadaczy odpadów prowadzących przetwarzanie odpadów zwolnionych z obowiązku uzyskania zezwolenia na przetwarzanie odpadów zgodnie z art. 27 ustawy z 14 grudnia 2012 o odpadach (Dz.U. z 2020 r. poz. 797 z poźn. zm), b) zezwolenie na transport odpadów na obszarze obejmującym przedmiot zamówienia lub wpis do rejestru Marszałka Województwa w zakresie transportu odpadów, zgodnie z art. 50 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2020 r. poz. 797 z poźn. zm), W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokumenty składa, ten lub ci z Wykonawców składających ofertę wspólną, którzy odpowiadają za realizację danego zakresu przedmiotu zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: załącznik nr 6 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach