Przetargi.pl
Świadczenie usług sprzątania w budynkach i utrzymanie porządku na terenie nieruchomości Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Warszawie

Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 00-875 Warszawa, ul. Żelazna 79
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-01-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Warszawie
    ul. Żelazna 79
    00-875 Warszawa, woj. mazowieckie
    REGON: 000291799
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/wsse-warszawa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług sprzątania w budynkach i utrzymanie porządku na terenie nieruchomości Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania w budynkach, mycie okien i utrzymanie porządku na terenie nieruchomości użytkowanych przez Wojewódzką Stację Sanitarno-Epidemiologiczną w Warszawie, zgodnie z opisem w Załącznikach Nr 2A,2B,2C,2D.2. Przedmiot zamówienia określony został we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV – 90910000-9 – usługi sprzątaniaCPV – 90911200-8 – usługi sprzątania budynkówCPV – 90620000-9 – usługi odśnieżania CPV – 90911300-9 – usługi czyszczenia okienCPV- 77314100-5 – usługi w zakresie trawników 3. Zamawiający dopuszcza zgodnie z art. 462 ustawy Pzp powierzenie zamówienia podwykonawcom Wykonawcy. 4. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę, w ofercie, części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani zgodnie z art. 462 ust. 2 ustawy Pzp.5. Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części i nie dopuszcza składania ofert częściowych. 6. Zamawiający nie dopuszcza oraz nie wymaga składania ofert wariantowych. 7. Zamawiający nie dopuszcza oraz nie wymaga składania ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty.8. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp.9. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp: Zamawiający nie określa wymagań związanych z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia. 10. Informację o obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych zadań, jeżeli zamawiający dokonuje takiego zastrzeżenia zgodnie z art. 60 i art. 121 ustawy Pzp. Zamawiający nie określa wymagań oraz nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę lub wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia kluczowych zadań w ramach zamówienia na dostawy.12. Wykonawca ponadto zobowiązany jest w zakresie realizacji zamówienia:1) wykonywać dodatkowe czynności porządkowe po przeprowadzonych remontach, usuniętych awariach itp. Zamawiający w trybie roboczym będzie informował Wykonawcę o zakresie, czasie remontów i ewentualnych awariach;2) wykonywać inne czynności konieczne do utrzymania czystości w budynkach i na terenach posesji w przypadkach losowo-awaryjnych, trudnych lub niemożliwych do zaplanowania;3) pobierać z posterunku ochrony kluczy do sprzątanych pomieszczeń i zwracać je po zakończeniu sprzątania (należy przestrzegać zamykania okien w sprzątniętych pomieszczeniach).4) Zamawiający informuje, że:13. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za prawidłowe wykonanie prac, zapewnienie warunków pracy zgodnie z przepisami BHP i p. poż.:1) WSSE w Warszawie nie jest zakładem pracy chronionej;2) zobowiązuje się do bezpłatnego udostępnienia pomieszczenia socjalno-magazynowego tj. na szatnię oraz na sprzęt i środki czystości, po jednym w każdej lokalizacji, niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. Pomieszczenia te spełniają wymagania dla przeznaczonych im funkcji (zalecamy wizję lokalną). Zamawiający nie udostępnia pomieszczeń na biuro i pralnię, jak również oddzielnie pomieszczeń na szatnię damską i męską;3) powierzchnie terenu na działkach i powierzchnie przyległych chodników określone są w załącznikach 2A i 2C do istotnych postanowień umowy 4) na ul. Żelaznej 79 jest ogółem: − powierzchni biurowej – 2 973,06 m2 ;− powierzchni sanitariatów - 140 m2 ;− powierzchni laboratoryjnych - 2214,94 m2 − okien otwieranych 258 szt. o pow. 3000 m2, − okien nieotwieranych o pow. 300 m2. − średnio w pomieszczeniach biurowych są dwa kosze z workami o pojemności 35 litrów, a w pomieszczeniach laboratoryjnych średnio po dwa kosze z workami o pojemności 60 litrów. 5) na ul. Nowogrodzkiej 82 jest ogółem: − powierzchni biurowej -1 935,80 m2 ;− powierzchni sanitariatów i natrysków 78,06 m2; − powierzchni laboratoryjnych - 242,46 m2;− okien otwieranych 153 szt. o pow. 668 m2; − okien nieotwieranych o pow. 74 m2. 6) średnio w pomieszczeniach biurowych i laboratoryjnych jest jeden kosz z workiem o pojemności 35 litrów. Powyższe dane uwzględniają niszczarki. Należy również uwzględnić kosze w sanitariatach. Zamawiający nie wymaga kolorowych worków na śmieci do koszy, mogą być w kolorze czarnym; z artykułów higieny korzystać będzie, razem z interesantami, na ul. Żelaznej 79 średnio 250 osób, a na ul. Nowogrodzkiej 82 średnio 150 osób. Okazjonalnie na ul. Żelaznej liczba osób może zwiększyć się o ok. 100 osób, szacunkowo 30 razy w roku; pojemniki do zbiórki odpadów zapewnia firma zewnętrzna, z którą Zamawiający ma zawartą umowę. Zamawiający posiada pojemniki na mieszane odpady komunalne oraz pojemnik na odpady segregowane suche; nie wymaga się od osób zatrudnionych przez Wykonawcę mycia sprzętu szklanego w laboratoriach typu próbówki itp. oraz rozmrażania i mycia lodówek.7) Zamawiający wymaga dokonania wizji lokalnej, dwóch lokalizacji : ul. Żelazna 79 i ul. Nowogrodzka 82 w Warszawie. Wykonawcy, którzy chcą uczestniczyć w wizji lokalnej muszą złożyć wniosek, stanowi go załącznik nr 6 do SWZ, termin wizji lokalnej zostaje ustalony na dzień 20.01.2023 r. w godz. od 10.00-12 :00). Wniosek zgłaszający akces w wizji lokalnej Załącznik nr 6 do SWZ, należy złożyć za pośrednictwem platformy zakupowej do dnia 19.01.2023 r. Wizja lokalna odbędzie się w obecności przedstawiciela Zamawiającego i na jego koszt. Zamawiający nie będzie udzielał odpowiedzi na pytania zgłoszone przez Wykonawców podczas wizji lokalnej. Pytania te zostaną spisane, a zamawiający udzieli odpowiedzi w sposób przewidziany dla udzielania wyjaśnień do treści SWZ, wskazany w ustawie Pzp. W sytuacji złożenia oferty bez odbycia wizji lokalnej – oferta zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18 ) ustawy Pzp. Zamawiający przewiduje tylko jeden termin na odbycie wizji lokalnej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie może się ubiegać Wykonawca zgodnie z art. 57 ustawy Pzp, który nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Zamawiający zgodnie z art. 112 ustawy Pzp określa następujące warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie;2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie;3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;Zamawiający wymaga posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 500 000,00 złotych.4) zdolności technicznej lub zawodowej;- Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał odpowiednią wiedzę i doświadczeniew wykonaniu, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, co najmniej 2 usług sprzątania w budynku/budynkach użyteczności publicznej, gdzie powierzchnia wewnętrzna jest nie mniejsza niż 5 000 m2 w ramach jednej umowy przez okres min. 6 miesięcy okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy– w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości przedmiotu oraz wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot,na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy, w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie, powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.- Certyfikatu Jakości ISO 9001 lub innego zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z normami jakościowymi, według § 13 ust.1 pkt 4 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. (Dz.U. z 2020, poz.1282 z zm.)w sprawie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcyw postępowaniu o udzielenie zamówienia.Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie należycie wykonał lub wykonuje, co najmniej dwie usługi sprzątania w budynku/budynkach użyteczności publicznej, z zastrzeżeniem, że każda usługa była realizowana przez okres co najmniej 6 miesięcy opiewająca powierzchnię wewnętrzną nie mniejszą niż 5 000 m2 w ramach jednej umowy. Jako budynek użyteczności publicznej należy rozumieć budynek zdefiniowany w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2019 r. poz. 1096 ze zm.).2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Zamawiający zgodnie z art. 117 ust. 2 ustawy Pzp uzna warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp za spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje dostawy, do których realizacji te uprawnienia są wymagane.3. W przypadku, o którym mowa w ust. 2, wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.4. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.5. Jeżeli w wyniku przeprowadzonego postępowania zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-01-26

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach