Przetargi.pl
Świadczenie usług sprzątania powierzchni, sprzątania posesji oraz obsługę centrali telefonicznej urzędu Skarbowego Poznań - Grunwald

Urząd Skarbowy Poznań-Grunwald ogłasza przetarg

  • Adres: 60-179 Poznań, ul. M. Smoluchowskiego 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 6644000 , fax. 061 6644037
  • Data zamieszczenia: 2012-04-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Skarbowy Poznań-Grunwald
    ul. M. Smoluchowskiego 1 1
    60-179 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 6644000, fax. 061 6644037
    REGON: 63153433900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Urząd Skarbowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług sprzątania powierzchni, sprzątania posesji oraz obsługę centrali telefonicznej urzędu Skarbowego Poznań - Grunwald
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksową usługę utrzymania czystości powierzchni wewnętrznych wszelkiego typu znajdujących się w budynku Urzędu Skarbowego Poznań - Grunwald przy ul. M. Smoluchowskiego 1 w Poznaniu o łącznej powierzchni użytkowej ok. 3700 m? ; kompleksową usługę sprzątania posesji obejmującej teren Urzędu Skarbowego Poznań - Grunwald oraz obsługę centrali telefonicznej Urzędu Skarbowego Poznań - Grunwald. 2. Szczegółowy podział rodzaju powierzchni i elementów oraz orientacyjne ich wielkości i ilości do sprzątania określa załącznik nr 6 do SIWZ - Podział podstawowych powierzchni i elementów objętych usługą sprzątania w ramach zamówienia oraz orientacyjne wielkości, ilości 3. Szczegółowy zakres prac objętych zamówieniem oraz częstotliwość ich wykonania określa Załącznik nr 7 do SIWZ - Zakres prac objętych zamówieniem oraz częstotliwość ich wykonania. 4. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania usługi w sposób sprawny, dokładny i terminowy z zastosowaniem sprzętu, materiałów i środków o nie niszczącym działaniu na czyszczone powierzchnie. 5. Wykonawca zapewni na własny koszt sprzęt oraz środki czystości przystosowane do rodzaju czyszczonych powierzchni i posiadające odpowiednie atesty PZH. 6. Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usługi zapewnić należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i p. poż. oraz ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją usługi oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę. 7. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania oględzin oraz przedmiaru powierzchni przed złożeniem oferty przez zainteresowanych Wykonawców w godzinach pracy Urzędu po uprzednim poinformowaniu i ustaleniu terminu z osobą wyznaczoną przez Wykonawcę. 8. Wymagania dotyczące zastosowanych środków, pozostałe informacje dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: a) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia sprzętu i wyposażenia oraz środków chemicznych, myjących, czyszczących, dezynfekujących i toaletowych w ilościach niezbędnych do utrzymania obiektów w stałej czystości, a w szczególności: - Papieru toaletowego dwuwarstwowego białego, (wielkość rolki dopasowana do standardowych pojemników typu Merida), - Mydła w płynie - nawilżające o delikatnym zapachu (nie powodujące wysuszenia skóry rąk) - Środków myjących, czyszczących, dezynfekujących, neutralizujących zapachy toalet, - Worków do koszy na śmieci koloru czarnego oraz worków do niszczarek, - Środków przeznaczonych do pielęgnacji i konserwacji materiałów z jakich zostały wykonane posadzki w budynku. b) Środki chemiczne używane przez Wykonawcę do wykonania przedmiotu umowy będą biologicznie neutralnymi. Wszystkie produkty będą należytej jakości i spełniać będą wymagania wynikające z przepisów dotyczących ochrony środowiska. Zastosowane środki chemiczne muszą być przeznaczone do używania odpowiednio do każdego rodzaju powierzchni, c) W przypadku stwierdzenia nienależytego wykonania usługi spowodowanego stosowaniem nieodpowiednich środków czystości Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania od Wykonawcy zmiany środków czystości na wskazane przez Zamawiającego, d) Wykonawca zobowiązany jest do utrzymania w czystości podłóg, ścian oraz wszystkich urządzeń sanitarnych i armatury, bieżącego uzupełniania mydła w dozownikach i papieru toaletowego, e) Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia swoim pracownikom odzieży roboczej, odzieży ochronnej i środków ochrony osobistej - zgodnie z przepisami i zasadami BHP oraz wózków serwisowych i innych urządzeń niezbędnych do prawidłowego świadczenia usługi. f) Wykonawca jest zobowiązany do wyznaczenia pracownika sprawującego w jego imieniu nadzór nad wykonywaną usługą. g) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany dni i godzin świadczenia usług w przypadku zmiany wymiaru lub rozkładu czasu pracy Zamawiającego, a także w innych uzasadnionych przypadkach ( np. Akcja PIT, Dzień otwarty itp. ) bez zmiany wynagrodzenia. h) Osoby sprzątające pomieszczenia po godzinach pracy Urzędu zobowiązane będą pobierać klucze do pomieszczeń od pracownika ochrony Urzędu i po sprzątnięciu danego pomieszczenia zobowiązane będą do jego zamknięcia i oddania kluczy pracownikom ochrony Urzędu. W przypadku zagubienia kluczy Wykonawca na własny koszt w terminie 24 godzin wymienia zamki do pomieszczenia, z którego klucze zagubiono i przekaże komplet 3 kluczy Zamawiającemu. i) Zamawiający pozostawi do dyspozycji Wykonawcy pomieszczenia gospodarcze i socjalne do przechowywania sprzętu i materiałów niezbędnych do realizacji zamówienia. j ) W budynku Zamawiającego przebywa ok. 170 pracowników.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909192004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu nie przewiduje się wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.is.poznan.pl/index.php?option=com_zam_publiczne&us=wszystkie_p&szczegoly=nie&Itemid=61
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach