Centrum Unijnych Projektów Transportowych ogłasza przetarg
- Adres: 00-203 Warszawa, ul. Bonifraterska 17
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 262 06 28 , fax. 22 262 05 01
- Data zamieszczenia: 2014-12-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Unijnych Projektów Transportowych
ul. Bonifraterska 17 17
00-203 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 262 06 28, fax. 22 262 05 01
REGON: 14100714500000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa Jednostka Budżetowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ŚWIADCZENIE USŁUG SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ W CENTRUM UNIJNYCH PROJEKTÓW TRANSPORTOWYCH 9/2014/ZAM - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi sprzątania wraz z dostarczeniem artykułów sanitarno - higienicznych na powierzchniach biurowej i pomocniczej będących w dyspozycji CUPT, mieszczących się w budynku North Gate przy ulicy Bonifraterskiej 17 w Warszawie. Usługa sprzątania polegać będzie na czynnościach wykonywanych codziennie, okresowo oraz pracach wykonywanych w miarę potrzeb w czasie trwania umowy, w sposób sprawny, dokładny i terminowy, z zastosowaniem urządzeń, materiałów i środków o działaniu nie niszczącym czyszczonych powierzchni i elementów wyposażenia, odpowiednich do rodzaju czyszczonych powierzchni, posiadających atesty i odpowiednie zezwolenia oraz stosowanie ich przed upływem terminu przydatności do użycia określonej przez Producenta. Zapewnienie środków i artykułów higieniczno - sanitarnych. 2. Szczegółowy opis i zakres Przedmiotu zamówienia opisany został w Załączniku nr 1 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909192004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 8 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 4 655,00PLN (słownie złotych: cztery tysiące sześćset pięćdziesiąt pięć). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: 1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: nr 79 1010 1010 0058 7413 9800 0000 2) poręczeniach bankowych; 3) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych; 4) gwarancjach bankowych; 5) gwarancjach ubezpieczeniowych; 6) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275). 3. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wysokości określonej w ust. 1, w formie lub formach, o których mowa w ust. 2 zostanie wykluczony z postępowania. 6. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 9. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 7. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania oferta tego Wykonawcy zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany będzie do wniesienia wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10. Zgodnie z art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadku gdy: 1) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: odmówi podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia na warunkach określonych w ofercie; nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 2) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej Grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp, lub Informacji o tym, że nie należy do Grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. UWAGA! Zamawiający prosi Wykonawców o nie zszywanie z pozostałą częścią oferty oryginału dokumentu wadialnego, z uwagi na to, iż dokument ten zostanie po otwarciu ofert zdeponowany w kasie Zamawiającego. Kopia dokumentu wadialnego (poręczenia lub gwarancji), potwierdzona a zgodność z oryginałem przez Wykonawcę winna stanowić część Oferty (winna być trwale zszyta z treścią Oferty)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas usunięcia wad stwierdzonych przez Zamawiającego w trakcie wykonywania prac, związanych z realizacją usługi sprzątania
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cupt.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Utrzymanie w należytym stanie sanitarno-porządkowym powierzchni poziomych i pionowych w pomieszczeniach zajmowanych przez Centralę NFZ w budynkach przy ul. Grójeckiej 186 oraz ul. Hankiewicza 2 w Warszawie
Dodano: 2016-07-19 - Świadczenie usług sprzątania i utrzymywania czystości w budynkach Sądu Okręgowego Warszawa-Praga w Warszawie oraz świadczenie usług polegających na wykonywaniu prac pomocniczych - nr postępowania ZP/GOSP/5/16/PN.
Dodano: 2016-07-08 - Usługi sprzątania pomieszczeń oraz terenu wokół budynków Oddziału ZUS w Płocku i podległych terenowych jednostek organizacyjnych
Dodano: 2016-07-04 - Sprzątanie pomieszczeń w budynkach IBD przy ul. Pasteura 3 w Warszawie, znak sprawy: AZP-2402-02/2016
Dodano: 2016-07-04 - Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń biurowych Prokuratury Krajowej wraz z myciem okien i praniem
Dodano: 2016-06-30 - Usługi sprzątania
Dodano: 2016-06-27 - Sprzątanie pomieszczeń biurowych i terenu zewnętrznego wraz z odśnieżaniem dachów obiektów Prokuratury Rejonowej w Siedlcach i pomieszczeń biurowych Prokuratury Rejonowej w Mińsku Mazowieckim
Dodano: 2016-05-09 - Usługa sprzątania
Dodano: 2016-05-05 - Usługa sprzątania biur w Mazowieckiej Jednostce Wdrażania Programów Unijnych
Dodano: 2016-04-29 - Usługa sprzątania w Oddziale Terenowym ARR w Kielcach
Dodano: 2016-04-15