Przetargi.pl
Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń w budynku Starostwa Powiatowego w Garwolinie ul. Mazowiecka 26.

Powiat Garwoliński ogłasza przetarg

  • Adres: 08-400 Garwolin, Mazowiecka
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 25 68 43 010, , fax. 25 68 43 010
  • Data zamieszczenia: 2020-11-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Garwoliński
    Mazowiecka 26
    08-400 Garwolin, woj. mazowieckie
    tel. 25 68 43 010, , fax. 25 68 43 010
    REGON: 71158668500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.garwolin-starostwo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń w budynku Starostwa Powiatowego w Garwolinie ul. Mazowiecka 26.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na świadczeniu usługi kompleksowego sprzątania i bieżącego utrzymania czystości w budynku Starostwa Powiatowego w Garwolinie (i jednostek organizacyjnych znajdujących się w budynku). 1. Przedmiot zamówienia polega na m.in.: a) sprzątaniu pomieszczeń biurowych, klatek schodowych, pomieszczeń socjalnych, archiwów, magazynów, mycie i dezynfekcję pomieszczeń sanitarnych, segregację sprzątniętych śmieci. b) sprzątanie terenu wokół budynku tj. zamiatanie, opróżnianie koszów na śmieci. c) odkażanie i mycie aparatów telefonicznych w budynku. d) mycie okien i fasady szklanej budynku (łącznie z tablicami szklanymi i tabliczkami urzędowymi) wg harmonogramu:  I mycie – kwiecień/maj 2021 r najpóźniej do 31.05.2021r.  II mycie – wrzesień/październik 2021r najpóźniej do 31.10.2021r. 1) Technikę, środki do mycia i czyszczenia dostosować do istniejących okien oraz konstrukcji; przy usłudze mycia okien czyszczeniu podlega również stolarka okienna oraz parapety zewnętrzne. 2) mycie okien i fasady powinno się odbywać metodą alpinistyczną ze względu na wysokość budynku oraz konstrukcję okien. 3) Mycie i konserwację elewacji zewnętrznej (fasada) budynku należy wykonać zgodnie z wytycznymi producenta materiałów, z których wykonana jest powierzchnia podlegająca usłudze (napisy znajdujące się na szklanej tafli oraz herb powiatu) e) pranie wykładzin dywanowych i mebli tapicerowanych. f) sprzątanie tarasu znajdującego się na trzecim piętrze. g) bieżące sprzątanie powierzchni zewnętrznych wokół budynku starostwa, tj. chodników wraz z dojściami, miejsc parkingowych wraz z dojazdami, zamiatanie, zbieranie i zmywanie nieczystości stałych i innych zanieczyszczeń, np. błota, zeschłych liści. h) bieżące sprzątanie po remontach, awariach i przeprowadzkach, sprzątanie po kataklizmach. i) zakres zadania obejmuje również koszt środków czystości i artykułów higieniczno-sanitarnych. j) Wykonawca wyposaży pracowników w sprzęt do sprzątania i odzież ochronną z widocznymi emblematami firmy Wykonawcy. k) Sprzęt przeznaczony do sprzątania należy przechowywać w wyznaczonym do tego celu miejscu. Sprzęt przeznaczony do sprzątania musi być zawsze czysty i suchy. l) Prawo do bieżącej kontroli jakości wykonywanej usługi będzie miała p. Dyrektor Wydziału Organizacyjno Administracyjnego tut. starostwa. ł) Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy przedstawi zamawiającego wykaz pracowników odpowiedzialnych za sprawowanie nadzoru i wykonanie przedmiotu umowy. Lista powinna zawierać następujące dane: imię i nazwisko pracownika oraz zakres wykonywanych czynności. Listę należy sporządzić w dwóch egzemplarzach i przekazać do Wydziału Organizacyjno-Administracyjnego i Wydziału Inwestycji i Nadzoru Właścicielskiego. O każdej planowanej zmianie personalnej, Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego. m) Wykonawca zapewni odpowiednią ilość osób do realizacji zadania, przy czym liczba pracowników nie może być mniejsza niż 8 + jedna osoba będąca koordynatorem prac. Szczegółowy zakres prac i częstotliwość ich wykonywania znajduje się w załączniku nr 7 do SIWZ. Ze względu na zakres przedmiotu zamówienia wskazane jest, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w nowym budynku Starostwa Powiatowego w Garwolinie ul. Mazowiecka, celem zapoznania się z wielkością i rodzajem powierzchni podłóg oraz z rodzajem tapicerki mebli. Jeżeli w treści SIWZ dot. opisu przedmiotu zamówienia użyto zapisów wskazujących na znaki towarowe, patenty lub pochodzenie produktu, to należy je traktować wyłącznie jako przykładowe. W takim przypadku Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Przez ofertę równoważną należy rozumieć taką ofertę, która przedstawia opis przedmiotu zamówienia o co najmniej takich samych lub lepszych parametrach, jakie zostały określone w SIWZ, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Ofertą równoważną są produkty lub rozwiązania, które odpowiadają lub przewyższają pod względem jakości i funkcjonalności produkty lub rozwiązania wskazane przez Zamawiającego w SIWZ oraz ich nie obniżają. Na Wykonawcy składającym ofertę równoważną spoczywa obowiązek udowodnienia równoważności oferowanego przedmiotu zamówienia. 2. Wymagania o których mowa w art.29 ust.3a ustawy Pzp: 1) Zamawiający wymaga, aby przez cały okres realizacji zamówienia, osoby wykonujące czynności sprzątania wewnątrz budynku i terenu wokół budynku zatrudnione były przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeksu pracy (t.j. Dz.U. z 2020 r poz. 1320). 2) Ustalenie wymiaru zatrudnienia Zamawiający zostawia w gestii Wykonawcy, z tym zastrzeżeniem, że Zamawiający wymaga, aby każda zatrudniona osoba brała czynny udział przy realizacji przedmiotu zamówienia. 3) W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących określone w ppkt 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: l) żądania oświadczeń w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, m) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, n) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 4) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody, w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcą osób wykonujących wskazane w ppkt. 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia; a) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię umowy/umów o pracę osób bezpośrednio realizujących usługę, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy i podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków); kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) - tj. w szczególności bez adresu, nr PESEL pracownika; imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji; informacja taka jak: data zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę oraz zakres obowiązków pracownika musi być zawarta i możliwa do odczytania. 5) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 6) W przypadku nie przedstawienia Zamawiającemu w terminie określonym w wezwaniu o którym mowa w ppkt 4, dowodów potwierdzających spełnienie wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcą osób wykonujących wskazane w ppkt. 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia – Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne określone §10 ust. 5 istotnych postanowień umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 6 000,00 PLN (słownie: sześć tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ. 2.Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22a ustawy Pzp – określonych w Rozdziale 3 ust. 1 pkt 2 SIWZ – polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 22a ust. 2 ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zamawiający musi dysponować pełną informacją o tym, że potencjał podmiotu trzeciego powinien podlegać wstępnej ocenie, dlatego konieczne jest złożenie przez wykonawcę wraz z ofertą zobowiązania podmiotu trzeciego. 3. Zamawiający żąda od wykonawcy, (którego oferta będzie najwyżej oceniona), który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów określonych w Rozdziale IV ust. 2 pkt 1,3,4 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach