Zakład Emerytalno-Rentowy Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji ogłasza przetarg
- Adres: 02-106 Warszawa, Pawińskiego
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. +48(22)6028645, , fax. +48(22)8254979
- Data zamieszczenia: 2019-11-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Emerytalno-Rentowy Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji
Pawińskiego 17/21
02-106 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. +48(22)6028645, , fax. +48(22)8254979
REGON: 01132013000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zer.mswia.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: państwowa jednostka budżetowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń użytkowanych przez Zakład Emerytalno-Rentowy MSWiA z podziałem na dwie części. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń użytkowanych przez Zakład Emerytalno-Rentowy MSWiA z podziałem na dwie części. 2. Przedmiotem zamówienia w CZĘŚCI 1 jest sprzątanie pomieszczeń użytkowanych w budynku zlokalizowanym w Warszawie przy ul. Pawińskiego 17/21, zgodnie z wymaganiami określonymi w Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) dla CZĘŚCI 1, stanowiącym Załącznik nr 1a do SIWZ. 3. Przedmiotem zamówienia w CZĘŚCI 2 jest sprzątanie pomieszczeń użytkowanych w budynku zlokalizowanym w Warszawie przy ul. Sandomierskiej 5/7, zgodnie z wymaganiami określonymi w Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) dla CZĘŚCI 2, stanowiącym Załącznik nr 1b do SIWZ. 4. Wykonawca zobowiązuje do zapewnienia własnego sprzętu i wyposażenia (odkurzacze, wózki serwisowe, drabiny, podesty itp.) oraz środków chemicznych, myjących i czystości w ilości niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. 5. Środki czystości używane przez Wykonawcę muszą być wysokiej jakości, biologicznie neutralne i muszą posiadać atesty dopuszczające do stosowania w Polsce. 6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji polegającego na zwiększeniu zakresu zamówienia w CZĘŚCI 2 poprzez przedłużenie okresu trwania umowy o 6 miesięcy, tj. do dnia 31 grudnia 2020 r. 6.1. Prawo opcji zostanie wykonane przez oświadczenie Zamawiającego skierowane do Wykonawcy w formie pisemnej, najpóźniej do dnia 22 czerwca 2020 r. W oświadczeniu Zamawiający wskaże okres, o który wydłuża czas trwania zamówienia w CZĘŚCI 2 zgodny z treścią pkt. 6.2.2. SIWZ. 6.2. W razie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, o którym mowa w pkt 2.10. SIWZ, Wykonawca jest zobowiązany do świadczenia usług sprzątania pomieszczeń użytkowanych przez Zakład Emerytalno-Rentowy w zakresie CZĘŚCI 2, zgodnie z wymaganiami określonymi w OPZ dla CZĘŚCI 2. 7. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca(y) w czasie realizacji umowy w CZĘŚCI 1 i 2 zatrudniał(li) osoby wykonujące czynności w zakresie sprzątania (z wyłączeniem mycia okien), na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 z późn. zm.). Wykonawca udokumentuje ten fakt poprzez złożenie dokumentów szczegółowo opisanych we Wzorze umowy dla CZĘŚCI 1, stanowiącym Załącznik nr 3a do SIWZ i we Wzorze umowy dla CZĘŚCI 2, stanowiącym Załącznik nr 3b do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: w CZĘŚCI 1: 7.000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100);w CZĘŚCI 2: 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310 z późn. zm.).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty- sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 2a i/lub 2b do SIWZ, 2. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu – zgodnie z Załącznikiem nr 1 do Formularza oferty, 3. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do Formularza oferty, 4. dokument stwierdzający prawo osoby/osób podpisującej(ych) ofertę do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o uzyskanie przedmiotowego zamówienia publicznego, ale tylko wtedy, kiedy prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z treści odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej – pełnomocnictwo, w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, 5. potwierdzenie wniesienia wadium, 6. zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji tych podmiotów – jeżeli dotyczy, 7. oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- USŁUGI SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ W BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W WYSZKOWIE PRZY UL. KOŚCIUSZKI 50 ORAZ TERENU POSESJI PRZY BUDYNKU I PRZYLEGŁYCH CHODNIKACH
Dodano: 2024-04-17 - Usługa sprzątania wewnętrznego - utrzymanie czystości w obiektach przy ul. Mińskiej 65 i ul. Chodakowskiej 26/32 w Warszawie oraz opcjonalne sprzątanie hal wykorzystywanych na cele eventowe
Dodano: 2024-04-16 - Sprzątanie wybranych pomieszczeń laboratoryjnych, biurowo-dydaktycznych, korytarzy, klatek schodowych i sanitariatów w Instytucie Chemii i Techniki Jądrowej przy ul. Dorodnej 16 w Warszawie
Dodano: 2024-04-15 - Usługa sprzątania
Dodano: 2024-04-15 - Sprzątanie nieruchomości administrowanych przez ZGN Praga-Południe m.st. Warszawy stanowiących własność m.st. Warszawy (teren AN-7) zamówienie podobne do umowy nr GN/PS/64/22/NZ z dnia 01.09.2022 r.
Dodano: 2024-04-15 - Utrzymanie czystości w obiekcie oraz na terenach zewnętrznych Teatru Muzycznego ROMA.
Dodano: 2024-04-09 - Usługa sprzątania obiektu w Brwinowie - 4 miesiące
Dodano: 2024-04-04 - Utrzymanie czystości w budynku Urzędu Dzielnicy Praga-Północ m. st. Warszawy oraz terenu zewnętrznego wokół budynku przy ul. Ks. I. Kłopotowskiego 15 w Warszawie.
Dodano: 2024-03-26 - Świadczenie kompleksowych usług utrzymania czystości i porządku w budynku MWOMP w Płocku przy ul. Kolegialnej 19.
Dodano: 2024-03-26 - Usługa kompleksowego utrzymania czystości, transportu wewnątrzszpitalnego, usługi dodatkowe i pomocowe w Szpitalu Mazowieckim w Garwolinie Sp. z o.o.
Dodano: 2024-03-25