Przetargi.pl
Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń użytkowanych przez Zakład Emerytalno-Rentowy MSWiA z podziałem na dwie części.

Zakład Emerytalno-Rentowy Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji ogłasza przetarg

  • Adres: 02-106 Warszawa, Pawińskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48(22)6028645, , fax. +48(22)8254979
  • Data zamieszczenia: 2019-11-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Emerytalno-Rentowy Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji
    Pawińskiego 17/21
    02-106 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. +48(22)6028645, , fax. +48(22)8254979
    REGON: 01132013000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zer.mswia.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: państwowa jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń użytkowanych przez Zakład Emerytalno-Rentowy MSWiA z podziałem na dwie części.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń użytkowanych przez Zakład Emerytalno-Rentowy MSWiA z podziałem na dwie części. 2. Przedmiotem zamówienia w CZĘŚCI 1 jest sprzątanie pomieszczeń użytkowanych w budynku zlokalizowanym w Warszawie przy ul. Pawińskiego 17/21, zgodnie z wymaganiami określonymi w Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) dla CZĘŚCI 1, stanowiącym Załącznik nr 1a do SIWZ. 3. Przedmiotem zamówienia w CZĘŚCI 2 jest sprzątanie pomieszczeń użytkowanych w budynku zlokalizowanym w Warszawie przy ul. Sandomierskiej 5/7, zgodnie z wymaganiami określonymi w Opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) dla CZĘŚCI 2, stanowiącym Załącznik nr 1b do SIWZ. 4. Wykonawca zobowiązuje do zapewnienia własnego sprzętu i wyposażenia (odkurzacze, wózki serwisowe, drabiny, podesty itp.) oraz środków chemicznych, myjących i czystości w ilości niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. 5. Środki czystości używane przez Wykonawcę muszą być wysokiej jakości, biologicznie neutralne i muszą posiadać atesty dopuszczające do stosowania w Polsce. 6. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji polegającego na zwiększeniu zakresu zamówienia w CZĘŚCI 2 poprzez przedłużenie okresu trwania umowy o 6 miesięcy, tj. do dnia 31 grudnia 2020 r. 6.1. Prawo opcji zostanie wykonane przez oświadczenie Zamawiającego skierowane do Wykonawcy w formie pisemnej, najpóźniej do dnia 22 czerwca 2020 r. W oświadczeniu Zamawiający wskaże okres, o który wydłuża czas trwania zamówienia w CZĘŚCI 2 zgodny z treścią pkt. 6.2.2. SIWZ. 6.2. W razie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, o którym mowa w pkt 2.10. SIWZ, Wykonawca jest zobowiązany do świadczenia usług sprzątania pomieszczeń użytkowanych przez Zakład Emerytalno-Rentowy w zakresie CZĘŚCI 2, zgodnie z wymaganiami określonymi w OPZ dla CZĘŚCI 2. 7. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub Podwykonawca(y) w czasie realizacji umowy w CZĘŚCI 1 i 2 zatrudniał(li) osoby wykonujące czynności w zakresie sprzątania (z wyłączeniem mycia okien), na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 z późn. zm.). Wykonawca udokumentuje ten fakt poprzez złożenie dokumentów szczegółowo opisanych we Wzorze umowy dla CZĘŚCI 1, stanowiącym Załącznik nr 3a do SIWZ i we Wzorze umowy dla CZĘŚCI 2, stanowiącym Załącznik nr 3b do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: w CZĘŚCI 1: 7.000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100);w CZĘŚCI 2: 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310 z późn. zm.).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty- sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 2a i/lub 2b do SIWZ, 2. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu – zgodnie z Załącznikiem nr 1 do Formularza oferty, 3. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do Formularza oferty, 4. dokument stwierdzający prawo osoby/osób podpisującej(ych) ofertę do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o uzyskanie przedmiotowego zamówienia publicznego, ale tylko wtedy, kiedy prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z treści odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej – pełnomocnictwo, w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, 5. potwierdzenie wniesienia wadium, 6. zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji tych podmiotów – jeżeli dotyczy, 7. oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach