Przetargi.pl
Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń oraz posesji Sądu Rejonowego w Łomży

Sąd Rejonowy w Łomży ogłasza przetarg

  • Adres: 18-400 Łomża, ul. Polowa
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 862 150 929 , fax. 862 150 960
  • Data zamieszczenia: 2020-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy w Łomży
    ul. Polowa 1
    18-400 Łomża, woj. podlaskie
    tel. 862 150 929, fax. 862 150 960
    REGON: 32136500000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: lomza.sr.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Sąd powszechny

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń oraz posesji Sądu Rejonowego w Łomży
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sukcesywnego sprzątania pomieszczeń i ciągów komunikacyjnych oraz terenów posesji w następujących budynkach Sądu Rejonowego w Łomży: Część I - budynek przy ul. Polowej 1 w Łomży, Część II - budynek przy ul. Wojska Polskiego 32 w Kolnie. 2. Zamawiający, stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, wymaga zatrudnienie przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia za wyjątkiem osób wykonujących czynności na zastępstwo oraz osób nadzorujących. 3. Zamawiający przewidując wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych określa: a) Sposób dokumentowania zatrudnienia osób - Wykonawca w terminie do dnia 5 lipca 2020 roku a następnie do ostatniego dnia po zakończeniu każdego kwartału, przedstawi Zamawiającemu Oświadczenie, że osoby są zatrudnione przez Wykonawcę przy realizacji zamówienia, na podstawie umów o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy. b) Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia wymagań oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań – w przypadku nie przedstawienia w terminie oświadczenia, o którym mowa w pkt 3a, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę w wysokości 1 000 (jeden tysiąc) złotych. 4. Przedmiot zamówienia podzielony został na części: a) Część I – Usługi sprzątania pomieszczeń i ciągów komunikacyjnych oraz terenów posesji budynku Sądu Rejonowego w Łomży, ul. Polowa 1. Powierzchnia budynku objęta sprzątaniem: 4.699,00m2 Powierzchnia posesji i chodników objętych sprzątaniem: 8.296,00m2 Zamawiający zatrudnia do 120 osób Zakres prac porządkowych w budynku: a) Sprzątanie powierzchni biurowych i pomocniczych oraz ciągów komunikacyjnych, w tym powierzchni parkietów, PCV, paneli, terakoty, dywanów i wykładzin. b) Odkurzanie dywanów, wykładzin dywanowych, chodników, bieżące usuwanie ewentualnych plam oraz okresowe ich czyszczenie. c) Zamiatanie i zmywanie podłóg w pomieszczeniach biurowych i pomocniczych oraz ciągach komunikacyjnych i sanitariatach. d) Mycie biurek, stołów, krzeseł i innych mebli, drzwi, lamp biurowych, aparatów telefonicznych oraz innych przedmiotów i sprzętu. e) Odkurzanie ścian, sufitów, obrazów, lamp oświetleniowych i kratek wentylacyjnych, mycie rolet, grzejników, szaf biurowych i listew odbojowych. f) Mycie parapetów, powierzchni kamiennych ścian, schodów, mycie drzwi szklanych. g) Mycie schodów zewnętrznych i wewnętrznych, wycieranie balustrad. h) Okresowe, dwustronne mycie okien wraz ze stolarką okienną. i) Okresowa konserwacja parkietów, podłóg PCV i terakoty. j) Okresowe zabezpieczanie antypoślizgowe posadzek na holach, korytarzach i klatce schodowej (wejście główne). k) Okresowe sprzątanie pomieszczeń o ograniczonym dostępie. l) Mycie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych i posadzek, mycie glazury przy umywalkach, luster, armatury, pojemników na mydło, płyn, papier i ręczniki. m) Codzienne opróżnianie i mycie koszy, wymiana worków i wynoszenie śmieci do miejsca ich składowania. n) Utrzymanie w czystości oraz odpowiednim stanie higieniczno-sanitarnym wyposażenia AGD (lodówki, czajniki, itp.). o) Zdejmowanie i zakładanie firan. p) Codzienne mycie naczyń we wskazanych pokojach. q) Bieżące uzupełnianie w pojemnikach papieru toaletowego, ręczników papierowych, mydła w płynie, płynu do mycia naczyń, kostek zapachowych i odświeżaczy powietrza. r) Zamiatanie i zmywanie posadzki na tarasach. Zakres prac porządkowych na posesji i przyległych do posesji chodnikach: a) Zamiatanie parkingu, terenu przy budynku oraz przyległych chodników od strony ulic, parkingu i dojazdów na posesję. b) Odśnieżanie i posypywanie piaskiem i chlorkiem magnezu/wapnia parkingów, terenu przy budynku oraz przyległych chodników od strony ulic, parkingu i dojazdów na posesję. c) Koszenie trawy i grabienie liści na posesji. Wykonawca dokonuje czynności sprzątania: a) własnym sprzętem. b) przy pomocy własnego personelu, którego imienny wykaz przedstawi Zamawiającemu oraz pod własnym nadzorem. c) wykonawca zakupuje na własny koszt środki czystości, dezynfekujące, zapachowe, ręczniki, papier oraz worki na śmieci. d) wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usług zapewnić na terenie objętym umową należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i ppoż. oraz ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją usług oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę. e) czynności porządkowe winny być wykonywane od poniedziałku do piątku, od godz. 15.30 do efektywnego ich zakończenia, nie później jednak niż do godz. 19.30 przez minimum trzy osoby, za wyjątkiem pomieszczeń o tzw. ograniczonym dostępie, które muszą być wykonywane w godzinach pracy Sądu. f) stały dyżur w godzinach 7.30- 15.30 w budynku przy ul. Polowej 1 w Łomży winna pełnić minimum jedna osoba sprzątająca w celu sprzątania pomieszczeń o tzw. ograniczonym dostępie oraz do wykonywania innych czynności zleconych przez Zamawiającego. g) wszystkie czynności związane z odśnieżaniem posesji i chodników winny być wykonywane w dni robocze, przy czym w przypadku opadów śniegu, odśnieżanie oraz posypywanie piaskiem i chlorkiem magnezu/wapnia należy wykonywać również w dni wolne od pracy. Odśnieżanie chodników przy budynku od strony ulic oraz parkingu i dojazdu na posesję powinno odbywać się na bieżąco i winno być zakończone do godz. 7.00, oraz w przypadku opadów śniegu na bieżąco w ciągu dnia. h) czynności porządkowe wykonywane okresowo mogą być przeprowadzane również w innych godzinach oraz w dni wolne od pracy, po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym. i) do zmywania, czyszczenia i konserwacji wszystkich powierzchni należy używać odpowiednich do danego rodzaju powierzchni środków myjących, czyszczących lub konserwujących (płynów, emulsji, past itp.), które posiadają odpowiednie atesty PZH – oznaczenie na opakowaniach produktów i dopuszczenie do obrotu na terenie UE, antyalergiczne, bezzapachowe lub o delikatnym, niedrażniącym zapachu. Dodatkowo należy używać środków do dezynfekcji wirusobójczych. Do sprzątania należy używać odkurzaczy z filtrem antyalergicznym. j) do mycia holi i korytarzy Wykonawca używał będzie specjalistycznej maszyny czyszczącej. k) szczegółowy wykaz powierzchni do sprzątania, zawiera Załącznik nr 8a. l) szczegółowy zakres i częstotliwość wykonywanych prac określa załącznik nr 9a. b) Część II – Usługi sprzątania pomieszczeń i ciągów komunikacyjnych w budynku Sądu Rejonowego w Łomży Zamiejscowy Wydział Karny w Kolnie, ul. Wojska Polskiego 32. Powierzchnia budynku objęta sprzątaniem: 594,00m2 Zamawiający zatrudnia w budynku do 8 osób. Zakres prac porządkowych w budynku: a) Sprzątanie powierzchni biurowych i pomocniczych oraz ciągów komunikacyjnych, w tym powierzchni parkietów, PCV, paneli, terakoty, dywanów i wykładzin. b) Odkurzanie dywanów, wykładzin dywanowych, chodników, bieżące usuwanie ewentualnych plam oraz okresowe ich czyszczenie. c) Zamiatanie i zmywanie podłóg w pomieszczeniach biurowych i pomocniczych oraz ciągach komunikacyjnych i sanitariatach. d) Mycie biurek, stołów, krzeseł i innych mebli, drzwi, lamp biurowych, aparatów telefonicznych oraz innych przedmiotów i sprzętu. e) Odkurzanie ścian, sufitów, obrazów, lamp oświetleniowych i kratek wentylacyjnych, mycie rolet, grzejników, szaf biurowych i listew odbojowych. f) Mycie parapetów, powierzchni kamiennych ścian, schodów, mycie drzwi szklanych. g) Mycie schodów zewnętrznych i wewnętrznych, wycieranie balustrad. h) Okresowe, dwustronne mycie okien wraz ze stolarką okienną. i) Okresowa konserwacja parkietów, paneli, podłóg PCV i terakoty. j) Okresowe zabezpieczanie antypoślizgowe posadzek na holach, korytarzach i klatce schodowej. k) Okresowe sprzątanie pomieszczeń o ograniczonym dostępie. l) Mycie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych i posadzek, mycie glazury przy umywalkach, luster, armatury, pojemników na mydło, płyn, papier i ręczniki. m) Codzienne opróżnianie i mycie koszy, wymiana worków i wynoszenie śmieci do miejsca ich składowania. n) Utrzymanie w czystości oraz odpowiednim stanie higieniczno-sanitarnym wyposażenia AGD (lodówki, czajniki, itp.). o) Zdejmowanie i zakładanie firan. p) Codzienne mycie naczyń we wskazanych pokojach. q) Bieżące uzupełnianie w pojemnikach papieru toaletowego, ręczników papierowych, mydła w płynie, płynu do mycia naczyń, kostek zapachowych i odświeżaczy powietrza. Wykonawca dokonuje czynności sprzątania: a) własnym sprzętem. b) przy pomocy własnego personelu, którego imienny wykaz przedstawi Zamawiającemu oraz pod własnym nadzorem. c) wykonawca zakupuje na własny koszt środki czystości, dezynfekujące, zapachowe, ręczniki, papier oraz worki na śmieci. d) wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania usług zapewnić na terenie objętym umową należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i ppoż. oraz ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją usług oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę. e) czynności porządkowe winny być wykonywane od poniedziałku do piątku od godz. 13.00, do efektywnego ich zakończenia, nie później jednak niż do godz. 16.00 przez minimum jedną osobę. f) do zmywania, czyszczenia i konserwacji wszystkich powierzchni należy używać odpowiednich do danego rodzaju powierzchni środków myjących, czyszczących lub konserwujących (płynów, emulsji, past itp.), które posiadają odpowiednie atesty PZH – oznaczenie na opakowaniach produktów i dopuszczenie do obrotu na terenie UE, antyalergiczne, bezzapachowe lub o delikatnym, niedrażniącym zapachu. Do sprzątania należy używać odkurzaczy z filtrem antyalergicznym. g) szczegółowy wykaz powierzchni do sprzątania zawiera Załącznik nr 8b. h) szczegółowy zakres i częstotliwość wykonywanych prac określa załącznik nr 9b.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90911200-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: brak wymagań w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony i podpisany formularz oferty z wykorzystaniem wzoru – Załącznik nr 1 do SIWZ, b) wypełniony i podpisany formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru – Załącznik nr 2 do SIWZ,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach