Miasto Suwałki ogłasza przetarg
- Adres: 16-400 Suwałki, Mickiewicza 1
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 875635000
- Data zamieszczenia: 2024-02-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Suwałki
Mickiewicza 1
16-400 Suwałki, woj. podlaskie
tel. 875635000
REGON: 790671030 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.suwalki.pl/Przetargi_sekcja
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie kompleksowej usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości w budynkach użytkowych będących własnością Gminy Miasta Suwałki, Skarbu Państwa - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości w budynkach użytkowych będących własnością Gminy Miasta Suwałki, Skarbu Państwa przy ul. Hamerszmita 16, ul. Pułaskiego 26A, 73, ul. Noniewicza 91 w Suwałkach.2. Zakres zamówienia obejmuje:1) sprzątanie powierzchni eksploatacyjnych,2) utrzymanie w czystości toalet i zabezpieczenie w środki higieny,3) opróżnianie koszy na śmieci,4) utrzymanie w czystości powierzchni przeszklonych wraz z myciem okien.3. Szczegółowy zakres zamówienia i obowiązków Wykonawcy wyszczególniono w projekcie umowy stanowiący załącznik Nr 3 do SWZ4. Szczegółowy przedmiot zamówienia opisuje Załącznik Nr 1 do projektu umowy – Załącznik Nr 3 do SWZ.5. Dane charakteryzujące przedmiot zamówienia:1) Powierzchnia do utrzymania porządku i czystości w budynku przy ul. Hamerszmita 16 w Suwałkach będącym własnością Gminy Miasta Suwałki objętym zamówieniem: 184,82 m2- Ilość toalet podlegających sprzątaniu i utrzymaniu czystości - 2 szt. 2) Powierzchnia do utrzymania porządku i czystości w budynkach będących własnością Skarbu Państwa objętych zamówieniem: 864,11 m2w tym:- Budynek przy ul. Pułaskiego 26A – 350,00 m2- Budynek przy ul. Pułaskiego 73 – 348,46 m2- Budynek przy ul. Noniewicza 91 – 165,65 m2Ilość toalet w budynkach podlegających sprzątaniu i utrzymaniu czystości- ul. Pułaskiego 26A – 1 szt.- ul. Pułaskiego 73 – 2 szt.- ul. Noniewicza 91 – 2 szt. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90911200-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawieart. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r.o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego i spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika toz odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Za spełnienie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający uzna posiadanie przez Wykonawcę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż: 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych).4) zdolności technicznej lub zawodowej:W celu potwierdzenia minimalnych zdolności technicznych i zawodowych, Wykonawcy winni udokumentować należyte wykonanie usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie – jednej usługi, której przedmiotem było utrzymanie czystości w budynku/budynkach użyteczności publicznej (jako budynek użyteczności publicznej należy rozumieć budynek tak zdefiniowany w rozporządzeniu Ministra Rozwoju i Technologii z dn. 12.04.2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz..U. 2022 poz. 1225)) o wartości nie mniejszej niż: 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych).Dowodami, o których mowa powyżej, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracyi Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zmawiający od Wykonawcy w postępowaniuo udzielenie zamówienia, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o podmiotowe środki dowodowe. Z treści dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że stawiane warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie warunków określonych w ust. 1 skutkować będzie odrzuceniem oferty.3. Do przeliczenia wszystkich wartości finansowych, a występujących w innych walutach niż PLN Wykonawca zastosuje średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP) opublikowany w dniu ukazania się ogłoszeniao niniejszym zamówieniu na stronie internetowej Zamawiającego. Średnie kursy walut dostępne są na stronie internetowej Narodowego Banku Polskiego pod następującym adresem: http://www.nbp.pl/.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-02-26
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie kompleksowej usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości w budynkach użytkowych będących własnością Gminy Miasta Suwałki, Skarbu Państwa
Dodano: 2024-03-13 - Utrzymanie czystości i porządku w budynkach Sądu Rejonowego w Augustowie przy ul. Młyńskiej 59 i ul. 3 Maja 43 w Augustowie oraz ul. Konarskiego 23 B w Sejnach.
Dodano: 2023-10-19 - Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń oraz posesji Sądu Rejonowego w Łomży
Dodano: 2020-05-14 - Usługa sukcesywnego utrzymania czystości w pomieszczeniach i ciągach komunikacyjnych w budynkach Sądu Okręgowego w Łomży, Sądu Rejonowego w Grajewie, Sądu Rejonowego w Wysokiem Mazowieckiem i Sądu Rejonowego w Zambrowie oraz na terenach posesji i chodnikach przyległych do posesji Sądu Okręgowego w Łomży, Sądu Rejonowego w Grajewie, Sądu Rejonowego w Wysokiem Mazowieckiem i Sądu Rejonowego w Zambrowie
Dodano: 2020-05-12 - Usługa sprzątania obiektu Muzeum Pamięci Sybiru przy ul. Węglowej 1 w Białymstoku
Dodano: 2020-01-29 - Usługa sukcesywnego utrzymania czystości w pomieszczeniach i ciągach komunikacyjnych w budynkach Sądu Okręgowego w Łomży, Sądu Rejonowego w Grajewie, Sądu Rejonowego w Wysokiem Mazowieckiem i Sądu Rejonowego w Zambrowie oraz na terenach posesji i chodnikach przyległych do posesji Sądu Okręgowego w Łomży, Sądu Rejonowego w Grajewie, Sądu Rejonowego w Wysokiem Mazowieckiem i Sądu Rejonowego w Zambrowie
Dodano: 2019-05-23 - Usługa sprzątania Stadionu Miejskiego w Białymstoku przy ul. Słonecznej 1 wraz z wykładzinami pomieszczeń w części biurowej, trybunami i siedziskami stadionowymi oraz myciem szyb zewnętrznych
Dodano: 2018-10-31 - Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania budynków należących do Centrum Szkolenia przy ul. Hożej 8 i ul. Wybickiego 2 w Augustowie
Dodano: 2018-08-31 - Usługa sukcesywnego utrzymania czystości w pomieszczeniach i ciągach komunikacyjnych w budynkach Sądu Okręgowego w Łomży oraz Sądu Rejonowego w Grajewie i Sądu Rejonowego w Wysokiem Mazowieckiem oraz na terenach posesji i chodnikach przyległych do posesji Sądu Okręgowego w Łomży, Sądu Rejonowego w Grajewie, Sądu Rejonowego w Wysokiem Mazowieckiem i Sądu Rejonowego w Zambrowie
Dodano: 2018-05-29 - Świadczenie usługi utrzymania czystości obiektów i pomieszczeń biurowych PUHP „LECH” Sp. z o.o. w Białymstoku
Dodano: 2018-04-06