Przetargi.pl
Świadczenie kompleksowej usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości w budynkach użytkowych będących własnością Gminy Miasta Suwałki, Skarbu Państwa

Miasto Suwałki ogłasza przetarg

  • Adres: 16-400 Suwałki, Mickiewicza 1
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 875635000
  • Data zamieszczenia: 2024-02-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Suwałki
    Mickiewicza 1
    16-400 Suwałki, woj. podlaskie
    tel. 875635000
    REGON: 790671030
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.suwalki.pl/Przetargi_sekcja

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie kompleksowej usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości w budynkach użytkowych będących własnością Gminy Miasta Suwałki, Skarbu Państwa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości w budynkach użytkowych będących własnością Gminy Miasta Suwałki, Skarbu Państwa przy ul. Hamerszmita 16, ul. Pułaskiego 26A, 73, ul. Noniewicza 91 w Suwałkach.2. Zakres zamówienia obejmuje:1) sprzątanie powierzchni eksploatacyjnych,2) utrzymanie w czystości toalet i zabezpieczenie w środki higieny,3) opróżnianie koszy na śmieci,4) utrzymanie w czystości powierzchni przeszklonych wraz z myciem okien.3. Szczegółowy zakres zamówienia i obowiązków Wykonawcy wyszczególniono w projekcie umowy stanowiący załącznik Nr 3 do SWZ4. Szczegółowy przedmiot zamówienia opisuje Załącznik Nr 1 do projektu umowy – Załącznik Nr 3 do SWZ.5. Dane charakteryzujące przedmiot zamówienia:1) Powierzchnia do utrzymania porządku i czystości w budynku przy ul. Hamerszmita 16 w Suwałkach będącym własnością Gminy Miasta Suwałki objętym zamówieniem: 184,82 m2- Ilość toalet podlegających sprzątaniu i utrzymaniu czystości - 2 szt. 2) Powierzchnia do utrzymania porządku i czystości w budynkach będących własnością Skarbu Państwa objętych zamówieniem: 864,11 m2w tym:- Budynek przy ul. Pułaskiego 26A – 350,00 m2- Budynek przy ul. Pułaskiego 73 – 348,46 m2- Budynek przy ul. Noniewicza 91 – 165,65 m2Ilość toalet w budynkach podlegających sprzątaniu i utrzymaniu czystości- ul. Pułaskiego 26A – 1 szt.- ul. Pułaskiego 73 – 2 szt.- ul. Noniewicza 91 – 2 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90911200-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawieart. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r.o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego i spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika toz odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Za spełnienie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający uzna posiadanie przez Wykonawcę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż: 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych).4) zdolności technicznej lub zawodowej:W celu potwierdzenia minimalnych zdolności technicznych i zawodowych, Wykonawcy winni udokumentować należyte wykonanie usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie – jednej usługi, której przedmiotem było utrzymanie czystości w budynku/budynkach użyteczności publicznej (jako budynek użyteczności publicznej należy rozumieć budynek tak zdefiniowany w rozporządzeniu Ministra Rozwoju i Technologii z dn. 12.04.2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz..U. 2022 poz. 1225)) o wartości nie mniejszej niż: 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych).Dowodami, o których mowa powyżej, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracyi Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać Zmawiający od Wykonawcy w postępowaniuo udzielenie zamówienia, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana w oparciu o podmiotowe środki dowodowe. Z treści dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że stawiane warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie warunków określonych w ust. 1 skutkować będzie odrzuceniem oferty.3. Do przeliczenia wszystkich wartości finansowych, a występujących w innych walutach niż PLN Wykonawca zastosuje średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP) opublikowany w dniu ukazania się ogłoszeniao niniejszym zamówieniu na stronie internetowej Zamawiającego. Średnie kursy walut dostępne są na stronie internetowej Narodowego Banku Polskiego pod następującym adresem: http://www.nbp.pl/.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-02-26

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach