Przetargi.pl
ŚWIADCZENIE USŁUG SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ, MYCIA I CZYSZCZENIA PRZESZKLEŃ SZKLANYCH BUDYNKU ORAZ SPRZĄTANIA SERWEROWNI

Główny Inspektorat Transportu Drogowego ogłasza przetarg

  • Adres: 00-807 Warszawa, Al. Jerozolimskie
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 222 204 801 , fax. 222 204 899
  • Data zamieszczenia: 2020-11-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Główny Inspektorat Transportu Drogowego
    Al. Jerozolimskie 94
    00-807 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 222 204 801, fax. 222 204 899
    REGON: 17427604000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gitd.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ŚWIADCZENIE USŁUG SPRZĄTANIA POMIESZCZEŃ, MYCIA I CZYSZCZENIA PRZESZKLEŃ SZKLANYCH BUDYNKU ORAZ SPRZĄTANIA SERWEROWNI
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sprzątania pomieszczeń, mycia i czyszczenia przeszkleń szklanych budynku oraz sprzątania serwerowni. Zamówienie zostało podzielone na pięć części zamówienia: Część I - świadczenie usług sprzątania pomieszczeń, mycia i czyszczenia przeszkleń szklanych budynku w lokalizacji: Główny Inspektorat Transportu Drogowego Al. Jerozolimskie 94, 00-807 Warszawa; Część II - świadczenie usług sprzątania pomieszczeń, mycia i czyszczenia przeszkleń szklanych budynku w lokalizacji: Delegatura Śląska, 40-599 Katowice, ul. Żeliwna 38; Część III - świadczenie usług sprzątania pomieszczeń, mycia i czyszczenia przeszkleń szklanych budynku w lokalizacji: Delegatura WSCH, 21-560 Międzyrzec Podlaski, ul. Radzyńska 11; Część IV - świadczenie usług sprzątania pomieszczeń, mycia i czyszczenia przeszkleń szklanych budynku w lokalizacji: Delegatura Centralna, 91 - 463 Łódź, ul. Łagiewnicka 54/56; Część V - świadczenie usług sprzątania serwerowni pomieszczeń GPD oraz krosownic w lokalizacji: Główny Inspektorat Transportu Drogowego, Warszawa: Aleje Jerozolimskie 94, CANARD ul. Przyczółkowa 109A. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera III część SIWZ. 2. Usługi objęte przedmiotem zamówienia dla części I, II, III i IV świadczone będą przez okres 18 miesięcy od dnia podpisania Umowy, przy czym realizacja umowy rozpocznie się nie wcześniej niż od dnia 4 stycznia 2021. 3. Usługi objęte przedmiotem zamówienia dla części V będą świadczone w okresie od 01.08.2021 r. do 31.08.2021 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku dla części I, II, III, IV i V we wskazanym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji o której mowa w pkt 7.4 cz. I SIWZ, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami, którzy w tym postępowaniu złożyli odrębne oferty lub oferty częściowe (należy wykorzystać formularz DP.3. załączony do niniejszej SIWZ) Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie oświadczenie składa każdy z Wykonawców. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo; Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy; 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty - o ile uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą; 4. dowód wniesienia wadium, jeżeli wadium jest wymagane zgodnie z postanowieniami Warunków szczególnych SIWZ. W przypadku, gdy wymagane wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz, Wykonawca powinien złożyć wraz z ofertą oryginał gwarancji lub poręczenia; 5. pisemne zobowiązanie innego podmiotu, w przypadku gdy Wykonawca polegał na jego zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej wraz z dokumentami potwierdzającymi okoliczności, o których mowa w II części SIWZ; 6. uzasadnienie tajemnicy przedsiębiorstwa, jeżeli Wykonawca zastrzega określone informacje składane wraz z ofertą jako tajemnica przedsiębiorstwa, stosownie do zapisów zawartych w punkcie 4.10. cz. I SIWZ. 7. 4.4.6. kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem Certyfikatu zgodności z normą ISO 9001:2015, lub innego równoważnego odnoszącego się do weryfikacji jakości świadczonych usług sprzątania i wystawionego przez niezależną jednostkę certyfikującą (dotyczy części I i V zamówienia).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach